Dacht dat de boosters met Moderna waren omdat er nog een grote stock van was. Niet omdat er een tekort was aan Pfizer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 dagen niet intensief sportenIk heb ook mijn uitnodiging gekregen , 2x Pfizer nu krijg ik Moderna , beste bescherming , mogelijk wel wat ziek ervan.
Hoe zit het met sporten na de booster de eerste weken best niets zeker?
Andere, lagere dosis, dat is hoeveel ze in de spuit doen, maar het vaccin blijft wel hetzelfde.Neen, Pfizer voor kinderen zijn andere dosissen.
En dubbele AZ + mrna is beste combo.
Vriendin hier ook last van gehad rond periode vaccinatie. Nu opnieuw genormaliseerd.Hier in België heb ik daar precies nog niks van gehoord. 17000 klachten is toch niet niks.
![]()
Ruim 17.000 meldingen van menstruatiestoornissen na vaccinatie
Het gaat om uiteenlopende klachten, zoals een hevige of een verlate menstruatie, zegt bijwerkingencentrum Lareb.nos.nl
Oei, ik wist niet dat je zwanger kon worden van het vaccin.Zelf geen problemen gehad met mijn menstruatie maar in mijn omgeving best wel veel. Behoorlijk veel.
Ken ook 2 meiden die na hun 2de vaccin zwanger zijn geraakt en beide is de zwangerschap geëindigd in een miskraam en toen ze in het ziekenhuis lagen zeiden verpleging (2 verschillende ziekenhuizen) dat ze het aantal miskramen ontzettend zagen stijgen.
Kan ook wel toeval zijn dat die 2 op hetzelfde moment een miskraam hebben gehad maar wat de verpleging dan zegt is wel zorgwekkend.
Nee, zijn effectief andere flacons en licht aangepast van samenstelling voor kinderen. Pfizer voor volwassenen heeft paarse dopjes, die voor kinderen oranje.Andere, lagere dosis, dat is hoeveel ze in de spuit doen, maar het vaccin blijft wel hetzelfde.
Ze kunnen er gewoon meerdere uit dat flesje halen.
Nee, gewoon beperkte leveringen toen.Ik dacht dat Moderna in de vorige vaccinatiecampagne maar in een aantal centra gezet kón worden omwille van de manier van bewaren. Hoe komt dat dat nu dan wel overal mogelijk is logistiek gezien?

Nieuwsgierigheid.Ik heb 3x pfizer gehad. De verpleegster vroeg mij wel "tis een pfizer die je krijgt. wat waren je eerste twee vaccins?" en vroeg me wel af of die da ofwel gewoon uit nieuwsgierigheid wou weten, of dat dit iets uitmaakt?
Kan je dat eens uitleggen? Als je dan naar uz leuven moet moet je dan in quarantaine? Of was dit enkel bij deze behandeling?Om niet te ver off-topic te gaan zal ik de beknopte informatie geven. Wij deden het voor een gen-mutatie van mijne kant, dus nog niet geprobeerd via de gewone weg (tot Pasen). Maar helaas was er ook iets bij mijn vriendin waardoor het moeilijker werd (kom even niet erop wat het was). Na een paar pogingen, uitstellen door Corona situatie in de ziekenhuizen en het hele quarantaine/testen, hebben we besloten te stoppen. De arts heeft ons ook aangeraden om het gewoon te proberen. Corona heeft het zeker gemakkelijker gemaakt moet ik toegeven. Steeds naar Leuven om te testen en dan in quarantaine tot de pick-up. Soit, ze heeft een maand geleden haar booster gekregen en wie weet boost hij de rest ook.
Merci! Wie weet wordt 2022 wel het jaar.