Bernie.be
Well-known member
Wtf is een Roxanne?Roxanne is that you?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf is een Roxanne?Roxanne is that you?

Toch wel.Mathieu staat er toch weer! Geen solo voor Wout vandaag
Van Aert heeft natuurlijk nog een voorsprong qua duurvermogen, hij kon uiteindelijk nog opnieuw versnellen. Bij VDP is het op.Inderdaad, morgen heeft VDP méér winstkansen.Morgen in Zolder zal het wel close combat worden. Een veel sneller parcours met dan Vdp die wat meer heeft aan zijn technische bagage. Sprintje met 2!
Wijselijk VDP niet gevolgd toen hij bij de start hem voorbij vloog.Wout
Kon hier ook enkel maar verliezen natuurlijk.
Denk ik ook...Ik hoop dat WVA niet naar de VS trekt voor dat WK. Heeft vorig jaar toch de nadelen ondervonden van te veel te willen, in hoop dus dat hij toch echt gewoon piekt naar een "paar" events. Die regenboogtrui gaat weinig extra cachet geven aan zij huidige carrière.
Het is nog steeds meer dan een maand eer ze het WK rijden. Daarbij is Mathieu transparant: het WK is het enige wat telt dit jaar. Tenzij die knie en rug blijven tegenwerken gaat er dus gewoon niets aan te doen zijn. Volgens mij gaat die actuele blessure zelfs voor een voordeel kunnen zorgen(TUEDenk ik ook...
Maar stel u voor dat hij Mathieu alle wedstrijden tot het WK kan kloppen op zijn waarde? Zou het niet fijn zijn om nog een 4de regenboogtrui te nemen op deze manier?
Aan de andere kant zie ik hem ook liever de ronde winnen volgend jaar.
).