Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou de eerste mol zijn met drie letters.Mol is een drieletterwoord
Els bevat drie letters.
Uma?Het zou de eerste mol zijn met drie letters.
Een eerste keer voor alles.
.Die zin komt elk jaar wel bij iets terug.Eentje van Café De Mol: in de voice over aan het begin van de eerste aflevering zei Gilles "dag mol je staat nu eindelijk tussen alle kandidaten". Kunnen we er dan vanuit gaan dat de mol in de middelste container zat?
In beide afleveringen komt Pedro in beeld op 13:13.Zien we iets op de 13e minuut steeds terugkomen? Daar moet wat in te vinden zijn.
Het jaar 504 in onze telling (Gregoriaanse kalender) is het jaar 3200-3201 in de Chinese kalender.Die zin komt elk jaar wel bij iets terug.
Mss dat die kamernummer van dat hotel (504) een tip is voor iets.
Ook al tegengekomen, maar wat mij betreft nogal irrelevant omdat ze in Thailand zitten en ze daar werken met een boeddhistische jaartelling.Het jaar 504 in onze telling (Gregoriaanse kalender) is het jaar 3200-3201 in de Chinese kalender.
3200 is de postcode van Gelrode.
Els woont in Gelrode.
Els heeft roots in Hong Kong en heet officieel Hoi Ching.Ook al tegengekomen, maar wat mij betreft nogal irrelevant omdat ze in Thailand zitten en ze daar werken met een boeddhistische jaartelling.
Dat was alleen op TV dan? Online in de aflevering niets van terug te vinden.Kan niet geloven dat ik de eerste ben die dit zegt maar als je op het einde van afl 2 pauzeert, komt er op dat de finale is op 41 mei (ipv 11 mei) .Pedro is 41 jaar oud
Ja tvDat was alleen op TV dan? Online in de aflevering niets van terug te vinden.
.
.