Silence
Well-known member
Dan helpt het ook niet dat andere partijen Vlaams Belang ook telkens aanpakken over hun migratie standpunten (en veel minder over de rest) - terwijl dat toch duidelijk leeft bij de bevolking.Dan denk ik dat je de algemene bevolking serieus overschat. De meesten weten niet eens waar Vlaams Belang voor staat, los van het migratie-thema. Dat is al het geval bij een groot deel van de gemiddelde mens. Dan kan ik me al perfect voorstellen hoe het zit bij het HLN-volk, om het zo te noemen.
Het nieuws dat men dan illegalen wil onderbrengen in ziekenhuizen etc helpt daar volgens mij ook al niet in om de bevolking van gedacht te doen veranderen, zo geef je ook al half toe "het zijn er meer dan we eigenlijk kunnen opvangen"
En 2 de media laat Vlaams belang ook vaak aan bod/debat als het over thema's als migratie (rellen, aanslag etc gaat)
Betrek hen ook in de andere inhoudelijke debatten, vraag naar hun inhoudelijke standpunten en hoe zij het zouden oplossen en waarschijnlijk zakken ze dan al grotendeels door het ijs (en geen debat van 3 minuten hè met wat oneliners)

) partijen hebt die samengegaan zijn om toch maar aan de knoppen te zitten.
no worries dus