the_fox
Well-known member
Dat maakt voor mij heel veel uit, en is de afgelopen pagina's ook hetgeen waar ik telkens tegenin ga. De laatste pagina maak ik geen drama over hoe de auto het summum van transport blijft of hoe onbereikbaar Gent in het algemeen is, ik stel een vraag over een (voor zover ik weet foute) stelling dat Groen pleit voor meer bereikbaarheid van Gent met het OV; waar je nog steeds niet gestaafd hebt waar ze vandaan komt. Als je dat al drama noemt...True, niet alles wat ik zeg is van Gent zelf, maar maakt dat zoveel uit in al dat drama hier over hoe onbereikbaar Gent wel niet zou zijn en hoe de auto het summum van transport moet blijven? En al die nieuwe bruggen in Gent, geen idee of't nu Vlaanderen is of Gent die al die bruggen bekostigt, maar er zijn hier aan de lopende band nieuwe bruggen & tunnels voor fietsers om vlot rond te geraken.
Mensen weten niet wat nu eigenlijk beloofd wordt of gerealiseerd werd door de gemeentes & hun partijen. Maar gaan wel alles erbij slepen wat ze denken dat hun verwezenlijkingen en beloftes zijn (en zelfs wat ze horen zeggen hebben ergens zonder ook maar enig bewijs).
Zorg voor een deftige discussie waar je je stellingen kan staven en er zal minder probleem zijn. Maar als je effectief met artikels of partijprogramma's afkomt, worden deze genegeerd of is het een antwoord in de trend van wat je hier nu ook zegt ...
.

) .