Waar ben jij nostalgisch naar?

Wij proberen af en toe toch nog wel eens richting Leuven ofzo te trekken. Ik ben absoluut geen shopper, maar ik vind het dan wel leuk om bv. bij de boekenvoordeel eens binnen te gaan of toch nog eens in de Fnac rond te lopen. Mijn dochter slaagt er dan wel altijd in om mij iets te ontfutselen :ROFLMAO: .
Klein vooroordeel omdat ik van de streek ben, maar ik vind Leuven geweldig om te gaan winkelen. Omdat de stad zelf maar een straal heeft van een dikke kilometer ben je overal vlug te voet of met een van de zovele bussen en eigenlijk ben je zelfs te voet zelden meer dan tien minuten stappen van een café verwijdert.

Ik ging vroeger veel winkelen in Aalst, maar ook daar neemt de leegstand toe. Veel typische winkels van zelfstandigen zijn gesloten omdat die mensen met pensioen gegaan zijn of omdat ze niet meer draaiden. Enige dat je nog hebt zijn de ketens (die het vaak ook lastig hebben) en van die typische goedkope zaken die in de plaats komen, je hebt nu zelfs al van die kappers, nachtwinkels en zelfs kebabzaken in de winkelstraten. Er zijn ook winkels die tot appartementen omgevormd worden. 's Avonds bruist het al helemaal niet meer, ik was afgelopen zaterdagavond iets gaan drinken, en ik schat dat de gemiddelde leeftijd in de café's op het plein rond de 35 jaar was. Jonge mensen zie je niet meer, de stad lijkt me echt ten dode opgeschreven.

Ik ging vroeger veel winkelen in Aalst, maar ook daar neemt de leegstand toe. Veel typische winkels van zelfstandigen zijn gesloten omdat die mensen met pensioen gegaan zijn of omdat ze niet meer draaiden. Enige dat je nog hebt zijn de ketens (die het vaak ook lastig hebben) en van die typische goedkope zaken die in de plaats komen, je hebt nu zelfs al van die kappers, nachtwinkels en zelfs kebabzaken in de winkelstraten. Er zijn ook winkels die tot appartementen omgevormd worden. 's Avonds bruist het al helemaal niet meer, ik was afgelopen zaterdagavond iets gaan drinken, en ik schat dat de gemiddelde leeftijd in de café's op het plein rond de 35 jaar was. Jonge mensen zie je niet meer, de stad lijkt me echt ten dode opgeschreven.
is dat tegenwoordig niet in elke stad zo? Boetieks en kleinere winkels die niet meer renderen door de grote spelers, de jeugd die alternatieven zoekt ipv op café te gaan, ..

Facing world instagib is life
Ik zat altijd te campen op de toren en dan spawn killen. 😅
IMG_3726.jpeg

Ik woonde vroeger op 100m van mijn werk.
Steevast na werk ging de PC op en kwam ik op het forum wat zeveren (meestal powertraining thread) en wat youtube video's zien over bodybuilding.
Terwijl begon ik aan een belachelijk grote hoeveelheid aan avondeten en stak dat binnen terwijl ik wat tokkelde.
Pre workout binnen steken en naar de garage om wat gewichten te heffen.
Een dik halfuur later dan terug naar binnen om nog wat verder te zeveren en te gamen.

Makkelijkere tijden.

Na school Counterstrike spelen en chatten via Xfire.
Dan ook Xfire personaliseren met allerlei skins. Windows XP, goede tijden :tongue:.

ik ben spijtig genoeg al mijn cassettes uit mijn jeugd kwijt. Onlangs is mijn moeder verhuisd en nog eens gevraagd of ze er echt geen meer is tegen gekomen, maar noppes :cry: gewoon uit nostalgie zou ik die zo graag terug in mijn bezit hebben. Maar ja, ik had maar een paar gekochte en meeste waren opgenomen van de radio (of gekopieerd van iemand anders), dus dat gaat nooit gebeuren. Het ergste is dat ik die waarschijnlijk bij een van mijn verhuizen zelf heb weg gegooid :wallbash:

Terug
Bovenaan