Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai, Xfire.Na school Counterstrike spelen en chatten via Xfire.
Dan ook Xfire personaliseren met allerlei skins. Windows XP, goede tijden.

Zijn die niet door de Carrefour overgenomen?De Unic
![]()
Vooral Super GB, maar ook door andere ketens zoals AD delhaizeZijn die niet door de Carrefour overgenomen?
Enfin, hier toen toch
En de Profi.'Kom jongen, we gaan eerst naar den Unic en dan naar de Sarma."
Ah, nostalgie!
Ja, door GB wat later dan Carrefour geworden is. Naast Unic had je ook nog Nopri, die waren van dezelfde groep.Zijn die niet door de Carrefour overgenomen?
Enfin, hier toen toch
Na school Counterstrike spelen en chatten via Xfire.
Dan ook Xfire personaliseren met allerlei skins. Windows XP, goede tijden.

Echt wel muziek waar je instant goed gezind van wordt. Komt daarbij dat dat publiek ginder ook next-level isGangnam Style
Wat een gekte was dat wel niet toen. Zelden, of nog nooit, zoiets meegemaakt.
Die video zegt alles. Moest geweldig zijn om daar tussen te staan

Eerst door GB en dan door Carrefour, nooit door AD Delhaize.Vooral Super GB, maar ook door andere ketens zoals AD delhaize
Die bij ons had een tweede verdiep waar oa speelgoed stond. Ben toen ik jong was ooit nog op die roltrap gevallen en daarbij mijn been opengehaald. Was zo aan bloeden dat ik bijna niet in de auto mocht van degene die mij naar het ziekenhuis moest voeren. Heb er nu nog een litteken van.De Unic
![]()
.Met flosjkes voor de doorgang naar het XXX gedeelte!Van winkels gesproken: hoe zalig waren videotheken niet? Dan heb ik het niet over de 'ketens' maar over de kleine, lokale krantenwinkeltjes die ook een videogedeelte hadden. Met o.a. seksfilms, maar dit terzijde.
Pakweg 100 frank om een film 1 dag te huren, 150 voor 2 dagen. En hem zeker helemaal teruggespoeld terugbrengen (ja, dat werd gecontroleerd).
Krantenwinkels doen dezer dagen nog veel extra zaken (pakketpunt, strijkservice, belegde broodjes, ...) maar films waren in die tijd echt een goudmijntje.
Ik daarvoor nog met DRDOS 5.0. Was soms wel vloeken om bepaalde games op te draaien. Daarna doublespace en MS DOS ontdektMS DOS 6.22, Windows 3.11, Windows 95, Windows 98SE, Windows 2000 en Windows XP.
Allemaal mee gewerkt,![]()

Niet bij diegene die ik me herinner. Dat gedeelte stond helemaal achteraan, net voorbij de actiefilms. Het was er wel iets donkerder.Met flosjkes voor de doorgang naar het XXX gedeelte!