ik ben spijtig genoeg al mijn cassettes uit mijn jeugd kwijt. Onlangs is mijn moeder verhuisd en nog eens gevraagd of ze er echt geen meer is tegen gekomen, maar noppesgewoon uit nostalgie zou ik die zo graag terug in mijn bezit hebben. Maar ja, ik had maar een paar gekochte en meeste waren opgenomen van de radio (of gekopieerd van iemand anders), dus dat gaat nooit gebeuren. Het ergste is dat ik die waarschijnlijk bij een van mijn verhuizen zelf heb weg gegooid
![]()
In een random gesprek met mijn ouders kwamen die cassettes ter sprake. Ik zei dat het toch jammer was dat we die zoveel jaar geleden hadden weggesmeten.
Bleek dus dat ze die cassettes toch had bijgehouden. Ze heeft ze van de zolder gehaald, en ik mag ze hebben
Vroeger als kind luisterde ik daar bijna dagelijks naar, zelfs nog toen ik 80% van de grappen niet snapte.
gewoon uit nostalgie zou ik die zo graag terug in mijn bezit hebben. Maar ja, ik had maar een paar gekochte en meeste waren opgenomen van de radio (of gekopieerd van iemand anders), dus dat gaat nooit gebeuren. Het ergste is dat ik die waarschijnlijk bij een van mijn verhuizen zelf heb weg gegooid

.

.