Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of nog erger, DBZ op kanaal 2. Zat je tegen het einde van de Frieza saga, en de volgende dag was het plots terug aflevering 1.Of als The Simpsons plots terug het eerste seizoen was met die lelijke tekenstijl![]()
Liever dat, dan al de bagger die ongeveer na seizoen 10 gekomen is.Amai, ja. Als het zo'n tijd een tekenfilm was die ik niet graag zag was dat echt weken teleurgesteld rondlopen.
Of als The Simpsons plots terug het eerste seizoen was met die lelijke tekenstijl![]()

Beverly fried chicken. Da's zo een kraam van Franske Bevers snacks die vroeger op alle grote festivals stond. Echt ziek goeie fried chicken. Wij liepen dan altij zat over de weide, en dan riep één iemand BEVERLYYYYYY, en dan riep de rest van de groep: FRIED CHICK-UUUUHHHHNNN, terwijl we op weg waren om de zoveelste portie gefrituurde kip te halen.
![]()
Doug en rugrats vond ik hopeloos saai.Nu we toch over cartoons bezig zijn; die oude series van Nickelodeon waren echt goed:
Doug
Hey Arnold!
rugrats
CatDog
Rocko's Modern Life
Ik verkies nog altijd getekende cartoons boven computeranimatie. Dat straalt meer warmte uit.
).
G.I. JoeDe 80’s waren het beste voor cartoons vind ik;
He-man ( 2002 cartoon overtreft deze wel)
Dungeons & dragons
Thundercats
Transformers
Vergeet ik er nog?
In de 90's en 00's kregen wij als kinderen toch wel echt veel bucht en snoep van onze ouders. Bij ons op de speelplaats in de lagere school liep iedereen standaard rond met wel een of andere zak snoep in zijn jaszakken, of snoeppapier (dat was niet eens lekker maar /care suiker = suiker), druivensuiker en AA drank na de zwemles, ...- Van die ''slijm'' achtige snoep in een vormpje geduwd met overdreven felle paarse en blauwe kleuren, in je hand voelde het als snot
Aaaah. Da was mijne favo; chevalier du zodiac.Echt oude zakken? Ik denk dat de gemiddelde member zondag ochtend voor TF1 zat met Chevalier du Zodiac en Dragonball Z hoor.
maar gewoon soms heimwee naar een tijd waar er geen eindeloze regelneverij is.Ik vond dat dat gewoon bij zo’n bruin café hoorde.Op café kunnen roken. Niet dat ik nog rook of dat er nog cafés open zijnmaar gewoon soms heimwee naar een tijd waar er geen eindeloze regelneverij is.
en ja ik weet dat roken ongezond is en dat niet-rokers het niet plezant vinden om in de rook te zitten maar dat is niet het punt
Post #192 door @CarrionPokemon is hier nog niet aangehaald?!