Waar ben jij nostalgisch naar?

Ontbijten met:

W5tY7DA.png
Die mis ik ZOOOOO hard! Al heel lang op zoek naar iets dat de smaak goed benadert 😓

Iemand deze nog gelezen?

YRmwVF3.jpg

Even daarvoor had ik Jurassic Park gezien. En mijn ouders hadden toen een magazine gekocht daarvan omdat ik die film zo leuk vond. Heel plezant om te lezen vond ik toen. En zoals je kan zien was de eerste met een 3-D bril :cool:.
Heb de eerste zeven ofzo nog ergens liggen. Daar zat een t rex skelet bij dat licht gaf in het donker

Een website maken met geocities.
Het gevoel van vrijheid/rust dat ik kreeg toen ik na het laatste examen naar huis fietste (om dan direct te beginnen gamen :D).

Een website maken met geocities.
Het gevoel van vrijheid/rust dat ik kreeg toen ik na het laatste examen naar huis fietste (om dan direct te beginnen gamen :D).

Dat laatste ja :love:

Dat is toch een gevoel dat ik heel mijn leven al terug zoek maar wat je gewoon niet meer vindt. Dat gevoel van totale vrijheid: geen zorgen, 2 maanden absolute rust en doen wat je wil.

Dat laatste ja :love:

Dat is toch een gevoel dat ik heel mijn leven al terug zoek maar wat je gewoon niet meer vindt. Dat gevoel van totale vrijheid: geen zorgen, 2 maanden absolute rust en doen wat je wil.
idd haha, die examens dat was pure horror en stress. Als ge dan daarna kon thuiskomen en aan de pc gaan zitetn me ewa koekskes en fruitsap, zo nice haha :D

Op café kunnen roken. Niet dat ik nog rook of dat er nog cafés open zijn :unsure: maar gewoon soms heimwee naar een tijd waar er geen eindeloze regelneverij is.

en ja ik weet dat roken ongezond is en dat niet-rokers het niet plezant vinden om in de rook te zitten maar dat is niet het punt
Boh, ik mis dat niet . Mijn hele slaapkamer stonk naar de rook nadat ik op café ben geweest en het deed absoluut geen deugd aan mijn ogen. Anderzijds: het heeft wel "iets" om op een concert of festival te zijn waar een vage wietgeur hangt.

Waren jullie niet al VIES OUD toen Pokémon populair werd? Als in, bijna middelbaar? En toch naar een kinderprogram zien? :unsure:

Ik ben nostalgisch naar de tijd dat de mening van de gemiddelde dorpsidioot beperkt bleef tot de lokale cafés :(

Heb de eerste zeven ofzo nog ergens liggen. Daar zat een t rex skelet bij dat licht gaf in het donker
Heb die ook nog gehad, met de lichtgevend skelet idd. Maar zoals bij alles van die reeksen: je koopt de eerste paar en dan blijkt dat er 700 delen zijn en dan willen uw ouders dat niet meer kopen of raak je het zelf beu.

Waren jullie niet al VIES OUD toen Pokémon populair werd? Als in, bijna middelbaar? En toch naar een kinderprogram zien? :unsure:
Hah, ik was mij dat gisteren ook aan het afvragen! Ik herinner mij Pokemon wel natuurlijk en zal dat ook af en toe wel gekeken hebben op tv, maar ik was echt de doelgroep niet meer. Ik ben van 85 btw. Ik heb ook Pokemon gespeeld (nu nog soms) maar om écht nostalgisch te zijn naar Red & Blue moet je net iets jonger zijn dan ik, denk ik.

Heb die ook nog gehad, met de lichtgevend skelet idd. Maar zoals bij alles van die reeksen: je koopt de eerste paar en dan blijkt dat er 700 delen zijn en dan willen uw ouders dat niet meer kopen of raak je het zelf beu.

Hah, ik was mij dat gisteren ook aan het afvragen! Ik herinner mij Pokemon wel natuurlijk en zal dat ook af en toe wel gekeken hebben op tv, maar ik was echt de doelgroep niet meer. Ik ben van 85 btw. Ik heb ook Pokemon gespeeld (nu nog soms) maar om écht nostalgisch te zijn naar Red & Blue moet je net iets jonger zijn dan ik, denk ik.
Man man, wat een jong veulen nog 😰

Ik heb ze alle 52 met bijhorende verzamelkaften :cool:. Wat een fun indertijd om zo'n dingen te verzamelen.

Nog eentje, maar nog niet zó lang geleden:
eDI5jMZ.jpg

Ik heb de originele Pokémon serie vorig jaar nogs opgezet uit nostalgie(Netflix). Mannekes toch mij scheef gelachen met die melodrama.
Wanneer Ash en Pikachu nog ni echt op elkander zijn gesteld en er na een battle Pika zijn eigen vol heeft gegeven om Ash te beschermen. Tranen van het lachen. De slowmo in de regen als hoogtepunt, ik kwam bekans slecht. Die eerste 4a5 episodes zijn echt fantastisch.
En pervert Brock was ook wel dik erover

On topic; vooral echte winkels. Echte bakkers. Echt frituur. Echte café's. Maakt mij soms echt melancholisch en na heel deze Covid heisa gaat het er echt niet op beteren.

Terug
Bovenaan