Wij noemde dat pink panthers en die waren indeed de shit, want zeldzaam enzoDit waren om één of andere reden de “dure” te hebben knikkers bij ons in de lagere school 25 jaar geleden.
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij noemde dat pink panthers en die waren indeed de shit, want zeldzaam enzoDit waren om één of andere reden de “dure” te hebben knikkers bij ons in de lagere school 25 jaar geleden.
![]()

Er was mij tot nu nooit opgevallen dat daar geen toetsenborden op tafel stondenComputerles ten tijde van telenet.games:

Als ge goed kijkt ziet ge zelfs dat er maar 3 schermen voor 4 cursisten staanEr was mij tot nu nooit opgevallen dat daar geen toetsenborden op tafel stonden![]()

Samen met Alles Kan Beter voor mij het beste wat ooit gemaakt is.
Vooral die Dolenthousiaste mensen show (waarvan je jammer genoeg niets meer terug vindt op youtube) deed mij telkens tot tranen toe lachen.
Heb eens bij Canvas gesmeekt Alles Kan Beter op dvd uit te geven maar helaasNaar Chamonix???!!!
Echt zo vaak snachts met tranen om zitten lachen. Zo zonde dat dat niet terug te vinden is.

Naar Chamonix???!!!
Echt zo vaak snachts met tranen om zitten lachen. Zo zonde dat dat niet terug te vinden is.
Precies ergens opgepikt dat dit op Streamz zou staan. Maar heb zelf geen abo, dus kan het niet checken :/Heb eens bij Canvas gesmeekt Alles Kan Beter op dvd uit te geven maar helaas
En toen ze het lichaam van Jean Luc Dehaene bestuurden en de Shoplijn met Guy Mortier.
Op het einde van deze aflevering zit ook die sketch waar ze Dehaene "bedienen"
Vanaf min 15:30 ongeveer, Die dolenthousiaste mensenshow is inderdaad briljant.

Pro tip: 1 maand gratis Streamz via 9livesPrecies ergens opgepikt dat dit op Streamz zou staan. Maar heb zelf geen abo, dus kan het niet checken :/
Naar Chamonix???!!!
Mijn werkgever dankt u om een half uur van mijne werkdag af te snoepenOp het einde van deze aflevering zit ook die sketch waar ze Dehaene "bedienen"![]()

Joep ajoep ajoep ajoep ajoepOp het einde van deze aflevering zit ook die sketch waar ze Dehaene "bedienen"![]()

Ah, popie jopie!