Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar... Dat is het dus niet. Ethias is een verzekeraar dus gaan zij allicht niets aanbieden onder de 8j + 1 dag.Ik zag ergens iets van 2,4% op 3 jaar tijd, zal het verkeerd gelezen hebben. Er zijn op zo’n korte tijd geen betere alternatieven op de markt. Zeker omdat de rente verzekerd is.
Aha, blijkbaar kan je door een overlijdensverzekering de RV vermijden ook op 3j, en komt die op 3j uit op 2.4% netto vanaf 20k inleg. Dat is op die termijn wel een top aanbod voor die risicoklasse.Ik zag ergens iets van 2,4% op 3 jaar tijd, zal het verkeerd gelezen hebben. Er zijn op zo’n korte tijd geen betere alternatieven op de markt. Zeker omdat de rente verzekerd is.
Aha, blijkbaar kan je door een overlijdensverzekering de RV vermijden ook op 3j, en komt die op 3j uit op 2.4% netto vanaf 20k inleg. Dat is op die termijn wel een top aanbod voor die risicoklasse.
Bij ING: je kan je termijnrekening verlengen. Maar de rente is persoonlijk. Dus je moet de nieuwe termijnrekening openen, dan zien welke rente ze geven, en dan kan je alsnog binnen de 14 dagen de termijnrekening weer stopzetten.
Compleet in lijn dus met de ***bank die ze zijn. Maar ze waren de goedkoopste voor de lening dus ik heb nog 11 jaar een rekening daar.
1,44% bruto op 1 jaar …., waar haal ik 2% netto, weinig risico?Zag ik eerder deze week ook. Alleen al om die reden kunnen ze voor mij de boom in met hun termijnrekening. Aan zo'n belachelijke spelletjes doe ik niet mee.
Bij KBC 1,9% tijdens intekenperiode op staatsbon.1,44% bruto op 1 jaar …., waar haal ik 2% netto, weinig risico?
Zelfs 2,45, zonder risico1,44% bruto op 1 jaar …., waar haal ik 2% netto, weinig risico?
Waar?Zelfs 2,45, zonder risico
ing nu 2.10 bruto op 1 jaar …Zie vorige post, callable obligatie met vaste coupon 3,5% bruto, na 2 jaar gaan ze die wel 99/100 wel kopen maar je hebt dan toch 2 jaar die 3,5 bruto. Imo geen slechte deal - geen instapkosten, wel nog eens vragen of er beheerskosten zijn maar vermoed van niet.Waar?ing nu 2.10 bruto op 1 jaar …
Zie vorige post, callable obligatie met vaste coupon 3,5% bruto, na 2 jaar gaan ze die wel 99/100 wel kopen maar je hebt dan toch 2 jaar die 3,5 bruto. Imo geen slechte deal - geen instapkosten, wel nog eens vragen of er beheerskosten zijn maar vermoed van niet.
BelfiusBij welke grootbank?
De callable obligatie van KBC, kan na 1 jaar al teruggekocht worden.
Voor één dag (voor de zekerheid i.v.m. de valutadata) overschrijven naar een andere gereglementeerde spaarrekening (a.k.a. Dynamic Savings) van dezelfde rekeninghouder bij MeDirect en dan opnieuw op de Essential rekening zetten, dan verlies je niks van getrouwheidspremie.Vraag is natuurlijk of ik daar recht op heb als ik enkele uren mijn 25k eraf haal en dan terug stort.
Telt dat als een nieuwe storting die recht geeft op 0,7%?