Wat is de oorsprong van jouw nickname?

1998 ergens, ik ging meer en meer op IRC en wou een definitieve nickname (geen idee meer wat ik daarvoor gebruikte).
Om inspiratie op te doen keek ik op de achterkant van een CD-doosje dat naast me lag.

1 van de liedjes die daarop stonden:

eniac was gekozen :)

In tegenstelling tot wat de meesten veronderstellen van iemand die in IT zit, komt het dus NIET van "de" eniac, de machine die algemeen gezien wordt als eerste "echte" computer. Tenzij DJ eniac zijn naam wel van daar heeft, dan onrechtstreeks wel. :)

Straddle verwijst naar een optiestrategie waarbij je een long/short positie inneemt in zowel een call als een putoptie met deze uitoefenprijs. Dit wordt gebruikt als je een stijging in de volatiliteit van het onderliggende actief anticipeert.

Straddle verwijst naar een optiestrategie waarbij je een long/short positie inneemt in zowel een call als een putoptie met deze uitoefenprijs. Dit wordt gebruikt als je een stijging in de volatiliteit van het onderliggende actief anticipeert.

giphy.gif

Altijd al een zwak gehad voor Disney/pixar/.. Tekenfilms.
Ook altijd een buitenbeentje geweest op meerdere vlakken, altijd "one of the guys" ipv een echt meisje. En stiekem wil ik best wel zo stoer en avontuurlijk zijn als Disneys Mulan 😇

Ook altijd een buitenbeentje geweest op meerdere vlakken, altijd "one of the guys" ipv een echt meisje. En stiekem wil ik best wel zo stoer en avontuurlijk zijn als Disneys Mulan 😇

Mooie avatar. Logisch misschien ook met de nickname, maar toch. (y)
Heb je een mening over de real-life remake van de tekenfilm? Recensies waren negatief, dus ondanks dat ik Disney+ heb, toch nog niet willen de moeite te neme om te kijken.

Of dat ge pas in december komt?

Monty Python. Als jonkie fan van. Eerste naam was Monty Python, dan M Python (mijn echte naam begin ook met een M), daarna PythonBE en ThePython (PSN en PC)

Mooie avatar. Logisch misschien ook met de nickname, maar toch. (y)
Heb je een mening over de real-life remake van de tekenfilm? Recensies waren negatief, dus ondanks dat ik Disney+ heb, toch nog niet willen de moeite te neme om te kijken.
Geen Disney+ (voorlopig 😜) en ook geen goesting om die te bekijken, there is only one Mulan! 💕

Heb dat wel vaker met verfilmingen, dat er zo een vieze nasmaak nablijft... Ik lees ook heel graag en als ik dan verfilmingen zie van boeken (Stephen King fan dus zo zijn er best wel wat) dan erger ik me rot aan "foute" dingen. Laat de magie van een eerste betovering maar duren! 💪

Of dat ge pas in december komt?
Ik euh... ik vind deze informatie precies wat te intiem om te delen.

Was vroeger grote fan van de bloodhound gang, vandaar.

Trouwens, 3x live gezien en die gasten waren echt niet normaal.
Amaai nog ni. Muziek-technisch niet bepaald hoogstaand, lyrics "puberaal maar toch inventief", en die mannen zijn gewoon complete mongolen. Maar fuck yeah wat zijn die hun live shows plezant :D.

Inderdaad, zo haalden ze eens iemand uit het publiek en als hij een hele pak bakboter kon opeten op het podium binnen een bepaalde tijd, kreeg hij een prijs. Ook overgoot de zanger eens zijn klak met iets brandbaars zette ze op zijn kop en stak ze in de fik 😂

Gewoon de nickname die ik doorheen de jaren gebruik voor mijn characters in MMO's :giggle:
"Heimdall" origineel (pre Thor films) --> afgekort naar "Heim" --> nu "Heimlar"

Noorse mythologie heeft me altijd gefascineerd en Heimlar klinkt best goed als naam in een fantasy MMO :)

Terug
Bovenaan