Wat is de oorsprong van jouw nickname?

Ooit in Walibi een meiske leren kennen, dagje mee gespendeerd tot mijn vrienden me terugvonden en tegen haar zeiden dat ik een illegaal uit Rusland was met de naam Rastov.

Sindsdien mijn nickname in elke MMO en ook gekozen toen ik als redacteur bij 9lives begon.

Ooit in Walibi een meiske leren kennen, dagje mee gespendeerd tot mijn vrienden me terugvonden en tegen haar zeiden dat ik een illegaal uit Rusland was met de naam Rastov.

Sindsdien mijn nickname in elke MMO en ook gekozen toen ik als redacteur bij 9lives begon.
En daarom is uw naam CoxM, OK, duidelijk! :unsure:

Oh lol, haha, wat een afgang. Is altijd Rastov geweest, ik heb mij los vergist vrees ik.

Excuses, belachelijk verhaal op deze manier -_-
Lol :p
En wat is dan het verhaal achter CoxM? Alleh ik kan wel wat verzinnen als ge wilt eh :D.

Mijn koosnaam als kind van mijn meme,mama alle twee al overleden spijtig genoeg plus de 10 (spelers waar ik naar op keek bij Club die met nr 10 speelden )

Mijn naam + eo. Want eo maakt alles cooler 🙃
The math checks out!

6-A5-A33-A7-F7-A2-4537-8-E63-2702-E5005-F66.jpg

Ik had recent de film Snatch gezien waarin Dennis Farina een fantastische vertolking van een Joodse diamandhandelaar uit New York neerzet met zijn personage Abraham "Cousin Avi" Denovitz. Omdat "Avi" maar kort was heb ik er de naam van mijn Star Wars Galaxies server aangeplakt. Vandaar dus Avi + Lowca = Avilowca.

Allez uit nostalgie; I'm comin' to London!

wartaal (de ~)
losse woorden of niet-samenhangende taal
"wartaal spreken/uitslaan"

Ik gebruik altijd dwaze woorden voor mijn nicknames (op steam is het strijkijzer bijvoorbeeld). Dit is eigenlijke de enige plaats
(en 9lives) waar ik wartaal als nickname heb gekozen. Waarom, dat weet ik niet meer. Gewoon in de war waarschijnlijk.

Naar de D-Day cricket, soms ook tin cricket genoemd blijkbaar.

Het schijnt dat als ik heel geconcentreerd ben, ik soms met mijn tong klik. Een collega/history buff merkte dit op en dat het op het geluid van de tin cricket leek en ik had even later een nick nodig....

Terug
Bovenaan