het is die knoop leggen dat het probleem isHoe the fuck kunde geen balonnen blazen?
Zuigen in het niets, blazen in het floepke, repeat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is die knoop leggen dat het probleem isHoe the fuck kunde geen balonnen blazen?
Mega herkenbaar. Rij? Ik draai mij om en ik ben weg. Dan maar geen eten.In een rij staan aanschuiven als het niet écht moet. bvb frietjes gaan halen en aan het frietkot toekomen met de vaststelling dat er 8 man voor u staat aan te schuiven dan draai ik mij om en moeten we dus nen takeaway of zo doen want ik erger mij kapot aan dat wachten tussen vreemd volk. Om de lijn dan nog door te trekken meng ik mij gewoon liefst zo weinig mogelijk met onbekenden, ik moet ze niet.
Ik ga ook altijd naar de winkel (kleren, supermarkt, u name it) bij openingsuur of vlak voor sluiting, dan is er het minste volk.

Dat slaat altijd af, als het lipje niet werkt gebruik ik gewoon mijn stift.Idem, en ik durf er ook niet teveel aan prutsen uit angst dat het niet zou af slaan en ik daar zou staan panikeren in een plas benzine aan bijna 2€/liter.
Goeie tip. Nu mezelf eraan herinneren altijd een stift mee te hebben bij het tanken.Dat slaat altijd af, als het lipje niet werkt gebruik ik gewoon mijn stift.
als ik dat wist dHoe the fuck kunde geen balonnen blazen?
.Daar heb ik ook lang last mee gehad tot mijn papa dat eens goed getoond heeft. Ik begon den draai langs de verkeerde kant. Nu ist draai, Handflip, over het tjoepkentrekken en tada \o/het is die knoop leggen dat het probleem is
Ah veters knopen.. ik doe de twee oren ipv hetgene dat ze u vroeger op school leerden. Ik kan de 'normale' manier wel, maar lang niet zo vlot of snel als de kindjes manier.Daar heb ik ook lang last mee gehad tot mijn papa dat eens goed getoond heeft. Ik begon den draai langs de verkeerde kant. Nu ist draai, Handflip, over het tjoepkentrekken en tada \o/
Zelfde met veters strikken eigenlijk, die van mij komen altijd los omdat mijn onderste en bovenste knop niet goed overeen komen (onlangs uitleg gehad van mijn mama. De kant die vanboven ligt bij knoop 1 moet ook vanboven blijven bij knoop 2 :v)
Ik vermoed dat veel volk dat uit zichzelf juist doet en dan is het moeilijk om dat goed uit te leggen.
Edit: ik kan ook niet goed fluiten (en zeker niet verschillende hoogtes) en vinger knippen!
.Mijne weg vinden. Ik kan 10 jaar ergens wonen en nog altijd verloren lopen in mijn eigen straat. Sommige mensen zijn continu zo bezig met bepaalde landmarks in hun hoofd te hebben (bv een kerktoren) en zijn zich dan bewust waar ze zijn t.o.v die kerktoren en kunnen zich zo oriënteren, dat heb ik dus echt totaal niet. Als ik mijne weg ken van punt A -> B en van B -> C en ik moet op een dag van A -> C dan zal ik dus altijd A -> B -> C doen in plaats van een logischere route te nemen waarbij B overgeslagen wordt.
. Ik heb toen mijn ouders moeten bellen (om 2u snachts), omdat ik geen flauw idee had waar ik was, en hoe ik thuis moest geraken. Ter info: ik woonde toen mijn hele leven al in X en Y.#2... wtf steekt gij daar uit? Dat heb ik nooit aan de handDe twee redenen waarom ik niet naar een urinoir ga, is omdat 1) Ik geen goesting heb om daar een minuut te staan tussen het volk voor ee beweging in komt en 2) omdat ge de spetters pis gewoon voelt spetsen tegen uw handen (of benen als ge een short draagt) en dat vind ik redelijk vies.
.#2... wtf steekt gij daar uit? Dat heb ik nooit aan de hand.

Al veel getrokken maar de floep is even lang zalle...Ge kunt daaraan trekken, dan is da een lang floepke.
Aha! Kun je misschien een video-tutorial maken??Daar heb ik ook lang last mee gehad tot mijn papa dat eens goed getoond heeft. Ik begon den draai langs de verkeerde kant. Nu ist draai, Handflip, over het tjoepkentrekken en tada \o/
Zelfde met veters strikken eigenlijk, die van mij komen altijd los omdat mijn onderste en bovenste knop niet goed overeen komen (onlangs uitleg gehad van mijn mama. De kant die vanboven ligt bij knoop 1 moet ook vanboven blijven bij knoop 2 :v)
Ik vermoed dat veel volk dat uit zichzelf juist doet en dan is het moeilijk om dat goed uit te leggen.
Edit: ik kan ook niet goed fluiten (en zeker niet verschillende hoogtes) en vinger knippen!
Ik kan dat ook niet, en ik betwijfel dat de meesten dat kunnen. Dat is ook allemaal leuk, maar ik zie het nut niet tenzij ik effectief in een land zit waar dat de gangbare manier van eten is.Blijkbaar is eten met eetstokjes iets dat iedereen kan. Door de weinige keren dat ik ooit eens sushi of iets aziatisch heb gegeten, kan ik dat niet en word ik vreemd bekeken door collega's als ik zeg dat ik dat niet kan.
Welja, niet kunnen is misschien het verkeerd woord voor "niet voldoende geoefend".Uiteindelijk is het maar gewoon tussen uw vingers houden en dingen vastgrijpen hoor. Voor sushi en vleesjes lukt dat nog aardig hier, bij rijst is het al wat moeilijker.
omgekeerd, zet mij bij iemand van het andere geslacht en dan kan ik zonder problemen uren praten wat uiteindelijk "vreemd" is gezien de gespreksonderwerpen in principe niet anders zijn oid