Wat is voor jou niet vanzelfsprekend, maar voor anderen wel?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Panda
  • Startdatum Startdatum
Wielerkoers... ik snap dat niet. Geef me elke sport en ik kijk er met plezier naar buiten dan die wielersport.
Dressuur (paarden"sport") is voor jou interessanter / aangenamer dan dertig man, die een heuvel opsprinten; er tien afhaken door hun benen die ontploffen; tien die worden overruled door de tien beteren en er uiteindelijk vijf man overschieten, die dachten dat de streep 100meter eerder lag?
De vijf voor de winst werpen hun voorwiel aan de lijn en er is geen duidelijkheid wie de winnaar van twee coureurs?

Dressuur: Elegant met een paard huppelen.
:wtf:.

Dressuur (paarden"sport") is voor jou interessanter / aangenamer dan dertig man, die een heuvel opsprinten; er tien afhaken door hun benen die ontploffen; tien die worden overruled door de tien beteren en er uiteindelijk vijf man overschieten, die dachten dat de streep 100meter eerder lag?
De vijf voor de winst werpen hun voorwiel aan de lijn en er is geen duidelijkheid wie de winnaar van twee coureurs?

Wel een overdreven omschrijving van zwetende mannen die in een spannend broekje vooroverbuigen op een fiets.

eerlijk ja :D

Heb da ook altijd raar gevonden dat mensen daarvoor nen zondag thuis blijven en willen volgen op tv :unsure: zelfde bij formule 1

Naar sportwedstrijden op tv kijken: voetbal, wielrennen, tennis, ...
Echt onmogelijk om daar langer dan 5 minuten naar te kijken.

Het is niet alsof er zoveel anders te doen is op een zondag
Wel, als je thuisblijft om het te volgen is er al minstens één ander ding te doen.

Ik heb ook zo iemand in de familie. Dat is ook op zondag afspreken maar dan liefst op tijd zodat hij kan thuis zijn/ik naar huis kan tegen dat de Formule 1 begint. En daar dan super enthousiast over zijn.

Ik kan dat ook niet eigenlijk.

Een voetbalmatch lukt me wel eens. Maar eigenlijk enkel als de Rode Duivels spelen.

Een collega van mij volgt heel veel wielerwedstrijden. Tijdens een paar klassiekers van de laatste maanden belde hij zelfs nog naar zijn vrouw om het op te nemen zodat hij 's avonds kon kijken.

- Bellen met vreemde mensen of zelf telefoontjes opnemen van vreemden. Ik overdenk alles heb hele scenario's in men hoofd en heb schrik voor als ik dan eens niet weet wat zeggen. Ik vergeet ook soms zo dingen te vragen. Met vrienden lukt dat wel maar zelfs daar zit ik over te stressen, al zou ik dat wel graag willen zo eens bellen.
- Afspreken met nieuwe mensen, bezorgt me veel stress door men eigen onzekerheden. Al is dat de laatste jaren wel beter geworden ne probeer ik mezelf daar soms in te pushen.
- Van straat geraken.

Aan een lief geraken :unsure:
Dat denk ik (heel) soms ook, maar als ik dan sommige dingen hoor/zie op bijvoorbeeld het werk dan kus ik eerder mijn beide pollekes :unsure:

- Wanneer ik de telefoon opneem en de andere kant zegt hun naam/firmanaam versta ik dat precies nooit, ik moet dat altijd nog eens hervragen :p
- Songteksten versta ik ook nooit, bij eens aandachtiger herluisteren betert dat wel, maar veelal moet ik eerst de songtekst gaan opzoeken vooraleer ik herken wat ze zingen.
Ik luister gewoon niet aandachtig genoeg daarvoor, ik vind muziek eerder leuk om het muzikale/melodie/klank van de zang dan om de tekst op zich.

Vorige week toevallig gehoord dat liedje X eigenlijk "Suzan & Freek - Blauwe Dag" was.
Geen flauw idee wie dat zong, i.p.v. blauwe dag verstond ik eerder iets als "voila voila" :biglaugh:
Soms is het wel handig dat ik dat zo niet versta, zeker met al die toestanden als die Suzan & Freek, Stadsbleiter, .... :laugh:

Laatst bewerkt:
Een voetbalmatch lukt me wel eens. Maar eigenlijk enkel als de Rode Duivels spelen.

Een collega van mij volgt heel veel wielerwedstrijden. Tijdens een paar klassiekers van de laatste maanden belde hij zelfs nog naar zijn vrouw om het op te nemen zodat hij 's avonds kon kijken.
Wielerwedstrijden zijn voor mij de meest slaapverwekkende stukken TV ooit. Dat je daar uren naar kan kijken vind ik echt niet vanzelfsprekend.

- Afspreken met nieuwe mensen, bezorgt me veel stress door men eigen onzekerheden. Al is dat de laatste jaren wel beter geworden ne probeer ik mezelf daar soms in te pushen.
- Van straat geraken.
Als het een beter gaat, zal het ander ook wel lukken zeker.

Terug
Bovenaan