Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dressuur (paarden"sport") is voor jou interessanter / aangenamer dan dertig man, die een heuvel opsprinten; er tien afhaken door hun benen die ontploffen; tien die worden overruled door de tien beteren en er uiteindelijk vijf man overschieten, die dachten dat de streep 100meter eerder lag?Wielerkoers... ik snap dat niet. Geef me elke sport en ik kijk er met plezier naar buiten dan die wielersport.
.Wel een overdreven omschrijving van zwetende mannen die in een spannend broekje vooroverbuigen op een fiets.Dressuur (paarden"sport") is voor jou interessanter / aangenamer dan dertig man, die een heuvel opsprinten; er tien afhaken door hun benen die ontploffen; tien die worden overruled door de tien beteren en er uiteindelijk vijf man overschieten, die dachten dat de streep 100meter eerder lag?
De vijf voor de winst werpen hun voorwiel aan de lijn en er is geen duidelijkheid wie de winnaar van twee coureurs?
Dressuur: Elegant met een paard huppelen.
.
Toen ik begon te lezen, dacht ik dat het over soldaten ging...met ontploffende benen enzo.Wel een overdreven omschrijving van zwetende mannen die in een spannend broekje vooroverbuigen op een fiets.

Neen, Mulan, het gaat over zwetende mannen in spannende broekjes. Die dan ook nog eens voorover buigen.Toen ik begon te lezen, dacht ik dat het over soldaten ging...met ontploffende benen enzo.![]()
eerlijk jaDressuur (paarden"sport") is voor jou interessanter / aangenamer dan dertig man, die een heuvel opsprinten; er tien afhaken door hun benen die ontploffen; tien die worden overruled door de tien beteren en er uiteindelijk vijf man overschieten, die dachten dat de streep 100meter eerder lag?
De vijf voor de winst werpen hun voorwiel aan de lijn en er is geen duidelijkheid wie de winnaar van twee coureurs?
Dressuur: Elegant met een paard huppelen.
.

Het is niet alsof er zoveel anders te doen is op een zondagHeb da ook altijd raar gevonden dat mensen daarvoor nen zondag thuis blijven en willen volgen op tvzelfde bij formule 1
Zondag moldag !Het is niet alsof er zoveel anders te doen is op een zondag
Wel, als je thuisblijft om het te volgen is er al minstens één ander ding te doen.Het is niet alsof er zoveel anders te doen is op een zondag
Dat denk ik (heel) soms ook, maar als ik dan sommige dingen hoor/zie op bijvoorbeeld het werk dan kus ik eerder mijn beide pollekesAan een lief geraken![]()

Aan een lief geraken![]()
Solved!- Van straat geraken.
Wielerwedstrijden zijn voor mij de meest slaapverwekkende stukken TV ooit. Dat je daar uren naar kan kijken vind ik echt niet vanzelfsprekend.Een voetbalmatch lukt me wel eens. Maar eigenlijk enkel als de Rode Duivels spelen.
Een collega van mij volgt heel veel wielerwedstrijden. Tijdens een paar klassiekers van de laatste maanden belde hij zelfs nog naar zijn vrouw om het op te nemen zodat hij 's avonds kon kijken.
Als het een beter gaat, zal het ander ook wel lukken zeker.- Afspreken met nieuwe mensen, bezorgt me veel stress door men eigen onzekerheden. Al is dat de laatste jaren wel beter geworden ne probeer ik mezelf daar soms in te pushen.
- Van straat geraken.
Dat zou je denken he! Heb de laatste jaren al veel nieuwe mensen leren kennen maar tochAls het een beter gaat, zal het ander ook wel lukken zeker.