Een dekbed opmaken. Hoe mensen erin slagen op één-twee-drie zo'n hoeslaken correct te vullen, zonder verdwaald te raken is mij een raadsel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kon vroeger lezen terwijl de tv opstond. Nu lukt me dat niet meer. Ik moet echt alleen zijn om me te concentreren op een boek. Andere vormen van lectuur; strips, kranten, tijdschriften,... vormen wel geen enkel probleem.Met het lezen op zich heb ik eigenlijk geen problemen, eenmaal ik me daar toe aan zet kan ik echt wel aan een stuk door lezen.
Ik merk alleen dat het moeilijk is geworden om niet afgeleid te worden door andere zaken. Enerzijds de gsm, maar anderzijds (en vooral) hier een kleuter hebben rondlopen die u niet op het gemak een paar uur ongestoord laat lezen en om de paar minuten toch wel iets te vragen of vertellen heeft.
Ik heb is ene gezien die was heel het tankstation aan het volspuiten echt alles vol die kreeg dat niet meer af lmaoIdem, en ik durf er ook niet teveel aan prutsen uit angst dat het niet zou af slaan en ik daar zou staan panikeren in een plas benzine aan bijna 2€/liter.
Het hele tankpistool-verhaal snap ik niet, ik dacht dat dat klepje algemene kennis was.
Anyway: een hoop knopen leggen. Verder dan de absolute basis raak ik niet zonder dat op te zoeken en te klungelen, het lijkt alsof ik die "les" nooit heb geleerd.
En dan de situatie proberen te redden door iets te verzinnen à la'Mijnen hond is dood'.
"Wa?"
'Mijnen hond is dood'.
"Ah, hahahaha, ja!"

Ik vraag me eigenlijk af hoe zij zich wel niet voelen. Ik heb gelukkig nog nooit in zo'n situatie gezeten dat iemand mij totaal niet verstond vanwege mijn uitspraak. Maar ik zou me super awkward voelen moest iemand mij totaal niet kunnen begrijpen zonder dat er daar een goeie reden voor is (iemand die de taal niet begrijpt of er is te veel omgevingslawaai bv).Die heeft het meest onsamenhangende dialect ooit en ik ben al blij als ik enigszins begrijp wat hij me vertelt. Als ik het dan na 2x nog niet begrepen heb wil ik wel eens door de grond zakken.
"Masturbeert ge?"En dan de situatie proberen te redden door iets te verzinnen à la
'aaah ik dacht dat je zei "mijnen mond is droog" ' om toch maar niet te moeten toegeven dat je die persoon totaal niet verstond![]()

Nooit zo’n sticker opgemerkt.Blijkbaar (volgens het nieuws deze week) zou het vanzelfsprekend zijn dat er aan een treinoverweg een sticker op een paal hangt met een nummer dat je moet bellen als je vastzit op't spoor.
Gelukkig nog niet nodig gehad, maar ik zou ook nooit geweten hebben dat er daar zo'n sticker hangt. Ben ik de enige? Of communiceren ze zoiets echt te weinig?
Ik dacht hetzelfde!Blijkbaar (volgens het nieuws deze week) zou het vanzelfsprekend zijn dat er aan een treinoverweg een sticker op een paal hangt met een nummer dat je moet bellen als je vastzit op't spoor.
Gelukkig nog niet nodig gehad, maar ik zou ook nooit geweten hebben dat er daar zo'n sticker hangt. Ben ik de enige? Of communiceren ze zoiets echt te weinig?
Had ik tot het nieuws ook nooit gehoord.Blijkbaar (volgens het nieuws deze week) zou het vanzelfsprekend zijn dat er aan een treinoverweg een sticker op een paal hangt met een nummer dat je moet bellen als je vastzit op't spoor.
Dekbedovertrek heb je nodig, logisch dat het moeilijk is zo! ;-)Een dekbed opmaken. Hoe mensen erin slagen op één-twee-drie zo'n hoeslaken correct te vullen, zonder verdwaald te raken is mij een raadsel
Was mij ook onbekend.Blijkbaar (volgens het nieuws deze week) zou het vanzelfsprekend zijn dat er aan een treinoverweg een sticker op een paal hangt met een nummer dat je moet bellen als je vastzit op't spoor.

Dat is nog niet zo lang. En er is toen een mediacampagne met oa reclamespotjes op tv rond geweest dacht ik.Blijkbaar (volgens het nieuws deze week) zou het vanzelfsprekend zijn dat er aan een treinoverweg een sticker op een paal hangt met een nummer dat je moet bellen als je vastzit op't spoor.
Oei echt compleet gemist danDat is nog niet zo lang. En er is toen een mediacampagne met oa reclamespotjes op tv rond geweest dacht ik.
.Ook echt niet van meegekregen (zoals het merendeel hier precies).Dat is nog niet zo lang. En er is toen een mediacampagne met oa reclamespotjes op tv rond geweest dacht ik.