Voor jullie te hard van stapel lopen wil ik jullie laten weten dat ook een loon van 9k brut in BE nog altijd niet te veel voorstelt hoor.
Er zijn een heel aantal bijkomende taxen (waar je wel) en voordelen (waarvan je niet) mag genieten met zo'n bruto inkomen.
Met nog net over de 100k bruto is het echt niet zo bijzonder hoor, ook ik woon nog een een gewoon halfopen bebouwing en een gewone straat met rijhuizen(en niets mis mee, ik woon hier heel graag maar +100k staat GEEN FUCK voor), alles wordt zeer zwaar afgeroomd (extra bijkomende beslastingen van €750+ van je
NETTO inkomen = BBSZ, gemiddelde belastingsvoet bijna 43% bvb, geen recht op bijna alle premies whatsoever, een aalmoes aan renovatiepremies want te hoog inkomen of zelfs
HELEMAAL GEEN KLOTEN,
energiepremies worden afgegtrokken van inkomen IVM 1/3 gezinnen AKA Je bent altijd afgeroomd en in de zak gezet.
ALTIJD ATIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD
Er zijn zodanig veel "compenserende mechanismen" dat het voor totaaliodote mongolen zoals ik geen kloten opbrengt.
ALTIJD AAN HET KORTSTE EIND
Waarom draai ik eigenlijk mijn kloten af in de offshore voor dit apenland?
Na dit ga ik spontaan pijn krijgen in een X/Y/Z zone waarvan je niet kan vaststellen dat het werkelijk niet zo is en dan ga ik doppen want fuck dit clown systeem.
Grote bruto inkomsten in dit land als werknemer stellen geen fuck voor. Miskpak je niet.