Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn persoonlijke favo boardgame. Ik heb momenteel alles (tot de volgende Heropack of bigbox expansion uiteraardIs Marvel Champions trouwens de moeite? Lijkt me tof, maar weet niet goed waar ik ga aan beginnen![]()
)Inderdaad, de big box zegt zelfs 3-5 spelersZou ik graag eens spelen, maar zonder board game groep zal dat een moeilijke worden (2-player lijkt me dit helemaal niet aangewezen).

Hadara en Sagrada zijn inderdaad twee toppertjes. Voor Hallertau ben ik nog steeds aan het wachten tot ik die eens aan een redelijke prijs vind.afgelopen zaterdag volgende games gespeeld met 4 personen :
- Hallertau : deze al enkele malen met 2 gespeeld en ook met 4 is dit spel super. Dit wordt een blijver in de kast en zal nog veel op tafel komen. Aanrader!
- Sagrada : deze is altijd leuk. makkelijk qua regels maar toch soms goed nadenken welke dice je zal nemen. een perfect tussendoortje tussen heavier games
- new york zoo : niet super maar gewoon een degelijk spel
- Hadara : deze is super. Eerste maal dat we deze met 4 speelden en speelt even vlot als met 2 daar iedereen tegelijkertijd zijn acties uitvoert. Mag niet ontbreken in je gamekast
- man muss auch gönnen können : 1 van mijn favoriete roll&writes.

Gisteren Everdell voor de eerste keer gespeeld. Zag er complexer uit dan het was, wel zeer leuk met leuke keuzes en combo's. Productie top!
Vorige week Paleo, voor de derde keer scenario A+B met 4 spelers, maar nog steeds niet gehaald. Of het is moeilijk, of we snappen het spel gewoon niet of we doen iets verkeerd![]()
Na zo'n 6 uur spelen heb ik dan maar al mijn kaarten richting @StanTem gespeeld. Kwestie dat het gedaan was.
) als ik of mijn grootste concurrent 1 wit blokske extra had gehad, en dan had ik waarschijnlijk gewonnen. Nu moest ik nog 3u verder doen om 4e te worden
.

(jullie mogen ons bedanken)
.I have absolutely NO idea, CO2 nog niet gespeeldCO2 gespeeld voor de 2e keer (1e keer was jaren geleden, dus het voelde aan als een eerste keer). Met 5 gespeeld en 5u bezig geweest. Het had na 2u gedaan kunnen zijn (CO2 onder 350) als ik of mijn grootste concurrent 1 wit blokske extra had gehad, en dan had ik waarschijnlijk gewonnen. Nu moest ik nog 3u verder doen om 4e te worden
.
We hebben wel de wereld onherroepelijk gered, CO2 kon nooit meer boven 500 geraken(jullie mogen ons bedanken)
Top spel met wederom Lacerda die heel mooie mechanics in elkaar weet te klikken.
Ik bezie het een beetje als On Mars light, wat imo goed is. Mechanics zijn ZEER vergelijkbaar. Maar On Mars is onmogelijk om de eerste keer door te hebben / goed te spelen, zelfs de 2e keer is moeilijk. CO2 speelt vlot en ge weet wat ge moet doen vanaf beurt 1.
@Wacko Santa, we hebben de OG versie, is die Second Chance significant anders?
.. Ik heb het zo niet op co-op spellen dus nooit echt de motivatie gehad om het te spelen 
Euhm ... CO2 OG is NIET co-op. En die 2nd chance kunt ge zowel co-op als competitive spelen hoorI have absolutely NO idea, CO2 nog niet gespeeld.. Ik heb het zo niet op co-op spellen dus nooit echt de motivatie gehad om het te spelen
![]()
.
. En een paar keer Railroad Ink, tof rustig spelleke.
.