D
Deleted member 37
Guest
Heb die verleden week uitgespeeld en inderdaad fijne ervaring.Little nightmares (1) uitgespeeld. Korte maar fijne ervaring! Zit echt goed in mekaar en de sfeer is leuk gecreëerd. Ga zeker de tweede spelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb die verleden week uitgespeeld en inderdaad fijne ervaring.Little nightmares (1) uitgespeeld. Korte maar fijne ervaring! Zit echt goed in mekaar en de sfeer is leuk gecreëerd. Ga zeker de tweede spelen.
Dead Cells op Switch.
In hoeverre je dat kan uitspelen... Kheb het zeker niet 100% gecomplete en zal zeker nog terug komen later voor wat meer dingen te unlocken en nog wat runs te pushen, maar voor mij zat het er nu voorlopig op.

Late respons, maar neen geen 5 boss cells, tis een beetje zoals ik zei, iedereen trekt ergens anders de lijn bij 'uitgespeeld' in dit soort games.5 cells difficulty behaald, of?...
Ik ben het momenteel ook aan het spelen op de Switch. Zeer verslavend spelletje, zojuist de 2de boss cell kunnen bemachtigen. Waarschijnlijk een run of 100 moeten doen vooraleer ik door de 1ste boss cell geraakte. De neiging om het speedrun-aspect te negeren en rustig al de levels door te spelen zodat je aan voldoende scrolls komt en voldoende geld om de juiste synergies te verkrijgen, heeft uiteindelijk het verschil gemaakt.
Nu misschien toch even een kleine pauze inlassen en Hades kopen. Al veel positieve reviews van gezien, het spel ziet er prachtig uit. Zou een goede afwisseling kunnen zijn.
| 13 Sentinels: Aegis Rim Deze vond ik persoonlijk zo geweldig qua verhaal! |
| Ys Origin Fast-paced action, bazen waren soms gruwelijk moeilijk |
| Grim Fandango Remastered Deze nog eens uitgespeeld omdat hij in de PS Now bibliotheel stond en ik iets luchtig zocht. Geleden van pre-2000 dat ik het originele nog heb uitgespeeld. Manny's still the man/skeleton |
| MediEvil De remake van de originele die ik ook nog indertijd op de PSX heb kapotgespeeld. |
| Control: Ultimate Edition Niet slecht, leuke mechanics met een raar verhaal. DLC was maar 'meh' Ik hoopte wel stiekem dat nadat the playthrough de gecensureerde stukken in de lore zouden tevoorschijn komen. |
| Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy |
| Fire Emblem: Three Houses |
| Super Mario Odyssey |
| The Wolf Among Us |
| Firewatch |
| Dragon Quest I |
| Star Wars Jedi: Fallen Order |
| Yakuza 5 |
| Dragon Quest Builder 2 |
| The Legend of Zelda: Link's Awakening |
| Horizon: Zero Dawn |
| Final Fantasy VII Remake |