Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Syphon Filter 2 via de PSN classics catalog.

Deze game is lang niet zo moeilijk als ik het mij herinner. Manueel mikken is nog altijd een miserie en hoe de game de rechter-analogstick gebruikt voor strafen is... bedenkelijk. Als klein manneke vond ik dit verhaal de coolste shit ooit, maar nu -in mijn rijpe 30en- vergelijk ik het toch meer met C-tier spy-thriller uit de jaren 90. Voice-acting en cutscenes voelen wel vrij cinematisch voor die tijd. Muziek is ook wel een hoogtepunt.

Verder ook wel best uitwijzen dat het een easy platinum is omdat ge gewoon niks anders moet doen dan de game uitspelen. Het heeft de optie voor rewind, dus elke keer als ge te onvoorzichtig het hoekje omloopt en wordt afgeknald, kan je gewoon even terugspoelen en een granaat om de hoek werpen. :D

Had hier A Plague Tale: Innocence nog op PC staan, dus daar aan begonnen.

Toch ook wel een pareltje, heerlijk lineair en traag tempo, perfecte game voor mij.

Ender Magnolia check, volgt mooi de voorganger, niks spectaculair nieuws, maar gewoon meer van hetzelfde, wat dus al zeer goed was om te beginnen.

In de nieuwe aflevering van ‘Nijntje vs de backlog’ eindelijk is werk maken van octopath traveler. Zat al 12u ver maar zo lang geleden, gewoon van nul gestart. Nu tot het einde 😅

Mafia definitive edition

Verhaal samen met gameplay maakt dat ge toch elke keer de volgende missie wilt spelen, desondanks het "de laatste van de avond is"

Destijds ook mafia III gespeeld op ps4 en blijkbaar wordt dat als de minste goeie beschouwd en soms zelfs als slecht bestempeld. Vond dat op zich nu echt geen slecht spel toen ik dat speelde, den III, maar ik snap als je gaat vergelijken wat er wordt bedoeld. Het zijn redelijk verschillende games. Mafia III is meer een gta 'light' kloon met minder verhaal. (My 2 cents)

Topgame inderdaad, helaas zal er geen vervolg meer komen. Dank u Ubisoft... :/ Deze metroidvania was vernieuwend en had ijzersterke game-play, lang geleden dat Ubisoft nog iets deftig had uitgebracht. Verkoop lag niet in de lijn van hun AC games dus annuleren ze het vervolg maar.

Laatst bewerkt:
Mafia definitive edition

Verhaal samen met gameplay maakt dat ge toch elke keer de volgende missie wilt spelen, desondanks het "de laatste van de avond is"

Destijds ook mafia III gespeeld op ps4 en blijkbaar wordt dat als de minste goeie beschouwd en soms zelfs als slecht bestempeld. Vond dat op zich nu echt geen slecht spel toen ik dat speelde, den III, maar ik snap als je gaat vergelijken wat er wordt bedoeld. Het zijn redelijk verschillende games. Mafia III is meer een gta 'light' kloon met minder verhaal. (My 2 cents)
Mafia III vind ik ook de minste van de drie. Veel te veel rondrijden, terwijl Mafia II meer een gestroomlijnder verhaal had, met interessante tijdssprong(en).

Mafia III vind ik ook de minste van de drie. Veel te veel rondrijden, terwijl Mafia II meer een gestroomlijnder verhaal had, met interessante tijdssprong(en).
Idd,

heb 1 en 2 nu al meerdere keren uitgespeeld, en bij de 3 haak ik telkens af halverwege ofzo.
ook zoveel dwaze dingen zoals dat slowmotion driving, of die telefoontaps..... al dat gesidequest..... wat draagt dit bij?

Idd,

heb 1 en 2 nu al meerdere keren uitgespeeld, en bij de 3 haak ik telkens af halverwege ofzo.
ook zoveel dwaze dingen zoals dat slowmotion driving, of die telefoontaps..... al dat gesidequest..... wat draagt dit bij?
Die sidequests was ik al vergeten en 3x na elkaar hetzelfde rovershol binnenvallen en iedereen overhoop knallen. Nee dan veel liever Mafia II

HITMAN ABSOLUTION eens gekocht,

vroeger ooit eens hitman 1 en 2 gespeeld (+20 jaar geleden), maar vond die vrij .... mjah moeilijk.. ? ik wist nie goed hoe en wat..

Hopelijk ben ik nu wat wijzer. Het lijkt me een leuke game, gekocht voor amper 1,30 euro, en heb toch lovende reviews. het begin is nog wat onwennig, maar ik hoop die toch eens uit te kunnen spelen.

EDIT: voor de hedendaagse graphics had ik beter voor :Hitman: World Of Assassination gegaan, blijkbaar de laatste 3 games ... in 1 pack, maar wel 20 euro nog.

Dan toch beter eens die absolution proberen, en zien of die games me wel liggen.

Laatst bewerkt:
HITMAN ABSOLUTION eens gekocht,

vroeger ooit eens hitman 1 en 2 gespeeld (+20 jaar geleden), maar vond die vrij .... mjah moeilijk.. ? ik wist nie goed hoe en wat..

Hopelijk ben ik nu wat wijzer. Het lijkt me een leuke game, gekocht voor amper 1,30 euro, en heb toch lovende reviews. het begin is nog wat onwennig, maar ik hoop die toch eens uit te kunnen spelen.

EDIT: voor de hedendaagse graphics had ik beter voor :Hitman: World Of Assassination gegaan, blijkbaar de laatste 3 games ... in 1 pack, maar wel 20 euro nog.

Dan toch beter eens die absolution proberen, en zien of die games me wel liggen.
Ik heb me met die games (alledrie) echt wel geamuseerd moet ik zeggen, ijzersterk leveldesign met alle verschillende opties. Mss hier ook nog eens opzetten binnenkort :p

Ik heb me met die games (alledrie) echt wel geamuseerd moet ik zeggen, ijzersterk leveldesign met alle verschillende opties. Mss hier ook nog eens opzetten binnenkort :p
net level 1 achter de kiezels van Absolution. Vind het wel best goed. Als ik hem kan uitspelen, misschien eens die 3 nieuwere (world of assassination bundle) eens proberen. Zal nog wel wat geliktere graphics hebben dan deze game van 12 jaar oud :)

Die recente Hitman trilogie is gigantisch leuk, grafisch ook dik in orde en de levels eindeloos herspeelbaar. Vind die eigenlijk zelfs wat onderschat. Altijd goeie reviews maar ik ken niemand die die speelt.

Ninja gaiden 2 black begint op mijn zenuwen te werken. Zit nu op een stuk waar je door een mijnenveld moet gaan in de sneeuw. Duidelijk een pad die je kan volgen maar o wee als je kleine teen uit dat pad gaat want dan trigger je een mijn. Combineer dat met nog een hoop irritante vijanden erbij die constant staggeren en de fun is er snel af. Nog een paar keer proberen maar ik heb geen geduld meer voor dit soort bullshit.

Doom 2 op de Switch OLED 🤩

Lekker hersenloos knallen. De double-barreled shotgun blijft toch mijn favoriet wapen in Doom 2...

Level design is toch wel quirky bij momenten in Doom 2. Daar was het origineel wel beter in.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan