Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Zelda: Echoes of Wisdom

Poging gedaan voor de final boss. Straks nog eens proberen en dan waarschijnlijk uitgespeeld...
Done! Eindbaas was wel pittig. Toch drie pogingen nodig gehad en dat is jammer genoeg terug helemaal van in 't begin starten altijd. :) Wel stom van mij om daar aan te beginnen zonder Fairy Bottles, maar toch door geraakt uiteindelijk met mijn 13 hartjes.

Next: Switch remake van Link's Awakening.

Lies of P: Overture

De base game was al 1 van de beste soulslikes en met de Overture DLC is het gewoon nog beter geworden.
Wat een einde zeg :love:

Laatst bewerkt:
Until dawn heb hem nu twee keer uitgespeeld zonder enige voorkennis. Ik ben een krak in de verkeerde keuzes laken lol

Rematch

Perfecte game om te tonen wrm online gamen met random mensen een hel is. Iedereen denkt Ronaldo te zijn... En toch geniet ik ervan, als je een team hebt die eens past en samenspeelt is het een wereld van verschil.

Replay begonnen van Link's Awakening op de Switch samen met mijn zoon.

En als de kleine slapen is verder doen met Zelda: Skyward Sword. 😁 Is nog wat te moeilijk voor hem om te volgen.

Spilled
Relax spel. :) Beetje met je boot oil opzuigen, afval opvissen en het water helder zien worden en het aquatisch leven helpen :D

Wizordum

Boomer shooter waar je een tovenaar bent. :D Speelt zoals de klassieke Doom games.
Heb er veel plezier aan gehad

Road Rash:
Leuk tussendoortje met een nostalgisch sfeertje.
Hihi ja zalige game, ik heb die onlangs ook nog es opgelegd.

Ook die tussenfilmpjes zijn fun.
Er is blijkbaar ook een RoadRash 3D, maar die heb ik nooit gespeeld.
Als ik op youtube kijk, is daar weinig 3D aan hoor, gewoon de camera die wat mee draait :rofl:

Zelf hier Black ops 1 net uitgespeeld, en begonnen met deel 2. Ook prachtige games vind ik. De sequels nooit echt gemogen..

Until dawn heb hem nu twee keer uitgespeeld zonder enige voorkennis. Ik ben een krak in de verkeerde keuzes laken lol
Voor mij was Untill Dawn direct een van de beste spellen ooit. Sommigen mogen twijfelen aan de mate dat dit een spel is, maar ik heb me er zeer goed mee vermaakt. Ben nog niet begonnen aan de rest van de Dark Pictures antology, dus misschien kan iemand zeggen of dit de moeite is.

Op dit moment bezig met The witcher 3. Had het spel al lang maar de vorige keren dat ik erin begon kon ik nooit echt in het spel geraken (zes op zeven werken, dus soms zaten er twee weken tussen een speelsessie); nu speel ik dagelijks en kan ik zien hoe goed het is.

Bezig met Firmament (PS5)
Puzzle spel van de makers van Myst en Ruben. Ik had deze gebackt in 2019, eergisteren eindelijk mijn code ontvangen :LOL:

Een tijdje wat minder gegamed en geen nieuwe games gestart.
  • Mad Max had me eind vorig jaar volledig in z'n ban. En daar ben ik heel traag aan't doorgaan. Ik ben een beetje te hard gegaan en sommige zaken beginnen wat tegen te steken. En omdat ik zo invested ben, vind ik het ergens jammer om dan ineens naar het einde te rushen.

• Indiana Jones and The Golden Circle. Nog maar in Vatican City maar direct helemaal mee! Enorm leuk game met tonnen sfeer.
    Ook hier loert collectible fever weer om de hoek: elk hoekje en stukje van de map verkennen.

• Tactical Breach Wizards: heel toffe turn based action game. Kortje rondjes, speelt enorm vlot. Lijkt simpel op't eerste zicht maar hoe verder je geraakt, hoe leuken en tactischer het wordt.

• Daar tussen Slay the Spire: wat blijft dat toch een zalig spel. De kick die je krijgt wanneer de synergieën in uw deck on point zijn blijf ongeëvenaard.

Eindelijk Tears of the Kingdom uitgespeeld. Wat een episch einde!! Toch wel een zeer geweldige Zelda-game! Op de switch 2 ziet alles er ook nog indrukwekkender uit dus heb er echt van genoten, wel met een pauze van anderhalf jaar, maar met de switch 2 dan toch het verhaal kunnen hervatten.

Nu om alles verder in de depths te exploren en vinden heb ik de interesse wel niet meer. Het is ook allemaal zo groot, vooral die depths die zowat evengroot zijn als de gewone map.

Ik ben nu wel eens benieuwd in welke richting ze gaan met de volgende zelda op de switch 2, terug een rechtstreeks vervolg of terug een iets meer lineaire versie.

In tussentijd misschien Breath of the Wild nog wel eens herspelen en Echoes of Wisdom eens aanschaffen.

Nog steeds until dawn mijn eerste twee runs heb ik niks naar youtube gekeken. Nu proberen dat iedereen in leven blijft.

Eindelijk Tears of the Kingdom uitgespeeld. Wat een episch einde!! Toch wel een zeer geweldige Zelda-game! Op de switch 2 ziet alles er ook nog indrukwekkender uit dus heb er echt van genoten, wel met een pauze van anderhalf jaar, maar met de switch 2 dan toch het verhaal kunnen hervatten.

Nu om alles verder in de depths te exploren en vinden heb ik de interesse wel niet meer. Het is ook allemaal zo groot, vooral die depths die zowat evengroot zijn als de gewone map.

Ik ben nu wel eens benieuwd in welke richting ze gaan met de volgende zelda op de switch 2, terug een rechtstreeks vervolg of terug een iets meer lineaire versie.

In tussentijd misschien Breath of the Wild nog wel eens herspelen en Echoes of Wisdom eens aanschaffen.
Ik ben hier met een (beetje) omgekeerde beweging bezig.

Vorige maand Echoes of Wisdom uitgespeeld - aanrader! Heel leuke spin-off in heel de Zelda-reeks. Vond het wel een vrij gemakkelijke game.

Nu nog bezig met een replay van Link's Awakening op de Switch - fantastische remake.

Waarschijnlijk komt de Switch 2 in 't najaar hier wel in huis en dan pas zal het verder spelen zijn aan TotK. :)

Ik ben hier met een (beetje) omgekeerde beweging bezig.

Vorige maand Echoes of Wisdom uitgespeeld - aanrader! Heel leuke spin-off in heel de Zelda-reeks. Vond het wel een vrij gemakkelijke game.

Nu nog bezig met een replay van Link's Awakening op de Switch - fantastische remake.

Waarschijnlijk komt de Switch 2 in 't najaar hier wel in huis en dan pas zal het verder spelen zijn aan TotK. :)
Link's Awakening staat hier ook alweer klaar voor een replay, vond dit zo een geslaagde remake! Dat is ook de reden waarom ik Echoes of Wisdom op mn verlanglijstje heb staan, die wordt overal geprezen en is weer eens iets helemaal anders!

Je zal je plezier nog beleven met Totk op de switch 2, het ziet er echt top uit. Die gaat hier ook ooit eens herspeeld worden! 😁

Terug
Bovenaan