Uncharted 4 op verpletttrerend man dat is niet normaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herinner ik mij nog. Very unforgiving. Ik ven nog altijd bezig met AC shadows (40u ong). Ik weet het niet. Soms kan een spel duidelijk ook te groot zijn.Uncharted 4 op verpletttrerend man dat is niet normaal.
Herinner ik mij nog. Very unforgiving. Ik ven nog altijd bezig met AC shadows (40u ong). Ik weet het niet. Soms kan een spel duidelijk ook te groot zijn.

Zelf nog steeds bezig met The Witcher 3. Laatste keer ik controleerde zat ik iets boven de 60 uur en ik zit nog steeds in Novrigrad. Heb eigenlijk wel te lang gewacht met hem eindelijk te spelen want sommige verwijzingen naar vorige games zijn wat lastig te volgen.Death Stranding uitgespeeld, wat een game! Alleen naar het einde toe had ik even een dip, het was goed geweest. Uiteindelijk toch +100u gespendeerd.
Nu The Witcher 3 terug opgepikt, was 3 jaar geleden begonnen aan Blood & Wine maar dat is blijven liggen. Nu zit er terug helemaal in, heerlijke wereld toch.
langs de andere kant: dat is IRL ook zo bij mij, dus denk niet dat het verschil zou gemaakt hebben moest ik 1 en 2 wel gespeeld hebben. Heb 3 een paar maand geleden gespeeld. Eerst geen mods, maar met de hoeveelheid loot dat ge vindt (maar geen sikkepit waard is) uiteindelijk wel een mod geïnstalleerd waaardoor ge oneindig kon dragen. Ik heb me er wel mee geamuseerd maar niet in die mate dat ik ook goesting heb om de dlcs te spelen. Twas meer dan genoeg zoSave bug nog steeds aanwezig, ik geraakt niet verder dan dag 44... Zucht.Herstart met Blue Prince nu de saves wel werken op PS5. Room 46 op dag 17 bereikt, dus nu kan de fun echt beginnen![]()
Ik ben er ook aan bezig.Darksiders Genesis
Heel goed mee geamuseerd. Is zeker niet zonder zijn “flaws”, maar is wel een kleine 20u aan plezier. Fan van de eerste 2 games, en ondanks het andere type game, hoort deze ook wel in het rijtje.
GRIS
Wat kan ik hierover zeggen: wauw! Dit staat al zeer lang op de wishlist en heb nu wel spijt dat ik dit niet eerder gekocht heb. Duurt maar 3u, maar dat zijn 3u van topkwaliteit en eindigen met een traan.ebbe Jawadde! De art, de visuals, de muziek, sound design, gameplay, … allemaal van de bovenste plank.
Designers van Doom 64 hebben overduidelijk veel mosterd gehaald bij Quake voor het level design.
Bravely Default Flying Fairy. Nu net begonnen aan chapter 5, plot tist had ik niet zien aankomen maar toch vrij flauw gedaan, zat meer in.
Combat is zeker het pluspunt door de vele jobs. Vind wel dat daar nog een paar dingen beter zouden kunnen. Vaak gehad dat je wordt gewiped en geen idee hebt waarom, vijanden krijgen op lage HP dan soms een aanval extra maar in-game weinig info over wat er eigenlijk juist gebeurd is. Ook buffs duration is vaak heel kort en je ziet nergens hoe lang ze nog duren. Volgorde van party/vijanden die aanvallen lijkt ook zo random. Gameplay gewijs is Octopath Traveler de opvolger en veel zaken toch verbeterd daarin. Voor mij hoeft er van de andere games in de reeks alvast geen remake te volgen.Was zeer irritant dat iedereen u constant verwijt de wereld in gevaar te brengen en direct te stoppen met Crystals te genezen maar geen enkele die zegt waarom. Maar ja dan zou plot twist niets meer waard geweest zijn.
Was al in de 1e wereld redelijk duidelijk dat je de crystals zou kunnen breken. Dan word je terug in de tijd gegooid,
ik dacht nu probeer ik eens en blijkt dat je dan effectief zo'n crystal kan vernietigen. Komt die eindbaas vanuit het niets met een verhaal die ook compleet vanuit het niets komt ...
Eens wat opgezocht hierover en blijkt dat je alles eigenlijk nog 4 keer moet verslaan voor het beste einde te halen. Dat is ook nieuw dimensie geven aan het concept "New Game Plus". En dan in die new games nog een pak verhaal of uitleg steken blijkbaar?
Vraag me ook af hoe ze dat dan gedaan hebben met de dialoog want uw party onthoud alles "de vorige keer is het niet gelukt door de crystals te healen, maar de 4e keer zal het zeker wel lukken!"
Beetje jammere keuze imo, er was meer mee te doen lijkt me.
Wat nieuw is in deze is 2 mini-games, dat was wel nog leuk. Maakt gebruik van de 2 controllers als muis, al is het toch enorm moeilijk om beide tegelijk te bedienen. En wel erg onpraktisch om die joy-cons vast te nemen als muis.