Unicorn Overlord: SRPG met een unieke spin: realtime combat waar je op voorhand strategieën voor instelt, beetje à la gambits in Final Fantasy XII. Blijft heel lang leuk maar combat misschien toch een beetje repetitief naar het einde toe. Verhaal niet echt boeiend wat wel jammer is voor een RPG, maar toch gespeeld tot het einde

.
Ninja Gaiden Black: Nog eens opnieuw gekocht na de eerste sale ooit in de Xbox store. Ondanks zijn leeftijd blijft dit echt een topper, geweldige combat en variatie in levels, enkel paar keer gevloekt op de platforming secties lol.
Prince of Persia: The Lost Crown: Al vaak aan bod gekomen hier, maar kan alleen maar bevestigen dat dit inderdaad één van de (al dan niet de) allerbeste metroidvania's is van de afgelopen jaren! In het begin zeker niet slecht, maar van zodra je wat meer skills hebt unlocked is de movement echt geweldig hierin. Echt hele leuke platforming secties ook, daar is deze echt een uitblinker in. Een metroidvania waar je echt met plezier elke hoek uitkamt in de hoop een nieuwe challenge te vinden.
Nine Sols: Verhaal vind ik zeer interessant, maar ik heb spijt dat ik deze op Switch ben gestart. Loading times zijn echt zeer traag en komen ook frequent voor tussen het laden van nieuwe gebieden. Heel jammer voor een game waarin je zo vaak sterft

. De difficulty vind ik ook een beetje erover, denk de moeilijkste game die al ooit heb gespeeld op de normale difficulty setting. Deze ga ik dus even laten liggen voor later, voor op de Switch 2 of misschien op de Series S.
Chrono Cross: Radical Dreamers Edition: Vandaag eens met deze beginnen, staat al op de backlog sinds de PSX en met de nieuwe QoL updates lijkt dit de uitgelegen kans te zijn!