Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit moet echt wel een van de beste spellen ooit zijn. In sommige games krijg je uren aan storyline door je strot geduwd, hier wordt geen woord in gezegd maar hoe lang is het geleden dat ik zo heb meegeleefd... Nooit dus denk ik, of het moet zijn van de sterfscene van Sniper Wolf in Metal Gear solid op PSX (what am i fighting for? What are you fighting for? Voor de kenners...)Neva.
Lang geleden dat ik zo content was met een spelletje. Visueel en qua sound wondermooi en vooral leveldesign in winter hoofdstuk ook echt knap gedaan
Ik dacht nochtans dat ik het verhaal van Suikoden 1 wel goed vond, maar eens snel door een story recap gescrolled en herinner me precies zeer weinig, dat is dan zelfs nog maar enkele jaren geleden ook dus idd totaal niet memorabelBegonnen aan de Suikoden (1) remaster, maar moet zeggen dat ik een beetje op mijn honger blijf zitten. Het verhaal van de eerste game is vrij simpel en het combat-systeem is zeer basic. Je kan misschien zeggen dat dit typisch is voor een JRPG uit die tijd, maar ik heb vorig jaar de FF6 pixel remaster en de SNES-versie van Dragon quest 5 nog eens gespeeld. Beide games doen veel meer met hun verhaal en de combat is veel interessanter. Ik denk dat ik gewoon ga skippen naar Suikoden 2, want ook al is deel 1 relatief kort, de beperkte gameplay en verhaal kan me niet geboeid houden.
Verder ook nog eens Devil May Cry 3 via de HD collection voor ps4 opgestart. De trailer voor de netflix-animatieserie ziet er leuk uit(dom en edgy gelijk je zou willen voor een ip dat begon begin jaren 2000...)
Ergens vind ik het zeer jammer dat de switch port de enigste versie van deze game is (pc-mods niet meegerekend) waar je on-the-fly kan style-switchen. Deel 3 heeft in mijn ogen nog altijd het beste levelontwerp van alle games en de combat voelt nog steeds zeer goed ook al is je moveset niet zo uitgebreid als in deel 4/5.
Ik deed in de eerste 5 missies zeer hard mijn best om te dodgen en style op te bouwen en dacht dat alles nogal simpel aanvoelde op normal...Achteraf besefte ik dat ik vroeger meestal via PCSX2 de game speelde via zijn originele release waar ze per ongeluk hard difficulty hadden ingesteld voor "Normal" en nieuwe spelers het zwaar te verduren kregen bij de eerste (echte) boss.
. Suikoden 2 moet ik nog spelen maar is blijkbaar wel een topper!Hopla, weer eentje voor de backlogDit moet echt wel een van de beste spellen ooit zijn. In sommige games krijg je uren aan storyline door je strot geduwd, hier wordt geen woord in gezegd maar hoe lang is het geleden dat ik zo heb meegeleefd... Nooit dus denk ik, of het moet zijn van de sterfscene van Sniper Wolf in Metal Gear solid op PSX (what am i fighting for? What are you fighting for? Voor de kenners...)
.
.De remaster? Zoja welke versie? En eigenlijk uit te spelen zonder pen en papier? Altijd gelezen dat deze nodeloos complex is zonder super veel richting te geven.. iets wat ik haat.Chrono Cross uitgespeeld

Radical Dreamers edition op Switch. Heel soms nog wel wat slowdown in battles maar met de fast-forward merk je dat niet. Ook echt een zalige functie in RPG's, perfect om keisnel door de wereld te lopenDe remaster? Zoja welke versie? En eigenlijk uit te spelen zonder pen en papier? Altijd gelezen dat deze nodeloos complex is zonder super veel richting te geven.. iets wat ik haat.
Ma het blijft één van de laatste PSX rpg's die'k nog heb te tacklen![]()
.
.
Het was mijn allereerste console, gekregen voor mijn plechtige communieDegene die ik denk nog te kunnen smaken.. Lunar, Chrono Cross en Suikoden 2.
De meest populaire natuurlijk al wel gespeeld. Ik wacht vol ongeduld op de "2D into 3D" remakes van Breath of Fire 3&4
PSX era blijft hier wel het jrpg era waar ik naar kan blijven terugkomen. 26 nog op uw lijstje.. later opgegroeid dan de 90's zeker?
. Al heel wat gespeeld op Playstation, maar er zijn gewoon zoveel games die ik graag eens wil spelen
.

.