Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Dit weekend gestart met Divinity Original Sin 2 :unsure:

Al een paar keer opnieuw begonnen. :unsure: Kan maar niet beslissen wat voor character ik wil spelen.
Vind de camera wel maar lastig op de ps5 maar dat ligt meer aan mij. Isometric camera speelt voor mij gewoon beter op de PC ipv het grote scherm.
Is met een muis en keyboard op ps5 spelen mogelijk of heb je het werkelijk over de verhouding monitor/big ass screen?

Verhouding monitor/ tv scherm.
Geen idee waarom maar heel de tijd in- of uitzoomen met de camera, en camera draaien op mijn tv scherm voelt minder goed aan dan op een kleiner scherm :D
Misschien eens proberen om wat dichter bij het scherm te zitten vanavond. Kan misschien wel helpen.

Muis keyboard is wel fijner voor dit soort spel maar de controller werkt wel goed daar heb ik op zich geen problemen mee.

Chivalry 2 level 65 ondertussen. Vooral Deathmatch om de irritante klootzak uit te hangen door wapens, schilden en alles die mijn handen passeert te gooien in groepjes die met elkaar staan te vechten. Gisteren 9 kills in 1 leven gehaald met niets anders dan een fluit. Dat zijn momenten dat ik een twitchkanaal mis.

Psychonauts via gamepass maar nog maar de introductie gedaan.

GTA IV. 't Is sinds 2009 geleden dat ik het nog aangeraakt had, en 'k wou het al enkele maanden nog eens een replay geven. Ben er dus eindelijk maar eens aan begonnen! 't Is echt wel zo goed zoals ik 't mij herinner! :smile: Hierna maar aan de Episodes beginnen als Battlefield 2042 tegen dan nog niet uit is.

Dit weekend gestart met Divinity Original Sin 2 :unsure:

Al een paar keer opnieuw begonnen. :unsure: Kan maar niet beslissen wat voor character ik wil spelen.
Vind de camera wel maar lastig op de ps5 maar dat ligt meer aan mij. Isometric camera speelt voor mij gewoon beter op de PC ipv het grote scherm.
Ni van wakker liggen. Vanaf je ontsnapt uit Fort Joy krijg je voor de rest van het spel de mogelijkheid om te respeccen.
Het enige wat je niet kan respeccen zijn je spells maar da's nog wel op te lossen via spellbooks. Loot vind je wel genoeg, dus kan je die books wel bij merchants op de kop tikken (of je kan ze craften).

A Plague Tale: Innocence

Wat een geweldige visuals en sound. De sound design zit op het niveau van de beste films. (Kleine spoilers alhoewel je er niets zal uit kunnen opmaken)
Bewijs:

Spel duurt een tiental uur, perfecte lengte want het is allereerst een puzzelspel met focus op story. Je zal hier geen geweldige combat vinden of uiteenlopende builds kunnen proberen. Het verleent zich tot eenmaal spelen en als je een slecht geheugen hebt tweemaal. Toch vond ik dit een geweldige ervaring. Zeker aan te raden.

Wild Spirits DLC in Dirt 5
Al bij al een beetje "more of the same"
Het had wel eens een iets uniekere DLC mogen zijn.

In mijn opzicht vond ik Dirt 5 over het algemeen nog meevallen.
Career valt wat plat en kan met momenten tamelijk eentonig zijn. (Aantal tracks / locaties / racetypes vielen wat tegen en er is geen echt gevoel van progressie doorheen de single player)
Maar het is dan ook een Arcade racer, welke wel vaker getypeerd worden door deze kenmerken.
Waar het voor mij om te doen is, is het rijgevoel, en die vond ik dan weer zeer goed meevallen.

In een sale of op Gamepass, is die misschien wel eens de moeite waard.

Ik heb Creaks uitgespeeld, van de studio achter Machinarium. Puzzels zijn iets minder moeilijk dan die vorige titel, maar blijft een mooi spelletje.

uG3Vl5w.jpg

Ook aan Mass Effect Legendary Edition begonnen! Man, ik was vergeten hoe leuk ik deze games vond. In 2 dagen de eerste opnieuw uitgespeeld!
Ik heb vroeger ME1 en ME2 op PC gespeeld en me rot geamuseerd. Maar ME3 niet kunnen spelen, omdat ze deze niet op Steam wilde vrijgeven...

Mss dat ik deze voor de PS4 zou aanschaffen. Speelt alles vlotjes?

Ik heb vroeger ME1 en ME2 op PC gespeeld en me rot geamuseerd. Maar ME3 niet kunnen spelen, omdat ze deze niet op Steam wilde vrijgeven...

Mss dat ik deze voor de PS4 zou aanschaffen. Speelt alles vlotjes?
Ik speel het op de pc, dus ben niet zeker in hoeverre de vergelijking opgaat met de ps4 versie, ik heb enkel wat problemen met de framerate gehad, na dat aangepast te hebben liep alles perfect!

Ik speel de PS4 versie op de PS5.
Heerlijk vlot.

Hier nog enkele loyalty missions te doen en dan de laatste rechte lijn tot het einde van Mass Effect 2.

Ik ben bezig met de laatste loodjes van King's Bounty II
(helaas wel op de switch, dat had ik anders moeten regelen :p )

Hoe de fuk krijgt gij dat in 2 dagen gespeeld? :eek:
Ik doe gemiddeld 40 ofzo over een ME game.
Wij zitten hier in lockdown in Vietnam door delta variant, dus vrijwel niets anders te doen haha. Ik weet wel niet hoe je aan 40 uur bij de eerste komt, ik heb de completionist achievement ook (enkel die fetch quests qua metalen, insignias etc niet gedaan, maar blijkbaar niet nodig voor de achievement), en denk dat ik rond de 22 uur zit? Ik ken na al mijn vorige replays de meeste quests ook wel uit het hoofd.

Wij zitten hier in lockdown in Vietnam door delta variant, dus vrijwel niets anders te doen haha. Ik weet wel niet hoe je aan 40 uur bij de eerste komt, ik heb de completionist achievement ook (enkel die fetch quests qua metalen, insignias etc niet gedaan, maar blijkbaar niet nodig voor de achievement), en denk dat ik rond de 22 uur zit? Ik ken na al mijn vorige replays de meeste quests ook wel uit het hoofd.
Het zal waarschijnlijk inderdaad eerder rond de 30uur liggen. Ik doe echter wel alles, en zoek in elk hoekske, krat,...
Dat is nogal een moeilijk karaktertrekske dat ik heb in dat type games. Ik ben bvb nog altijd Fallout New Vegas aan het spelen :shy:.
Ooit geraak ik er wel hoor.

Resident Evil remasterded uitgespeeld, zalige game! Op PS1 een paar keer geleend van ne maat van mij maar nooit kunnen uitspelen. Denk dat ik binnenkort het 2de deel ga downloaden.

Het zal waarschijnlijk inderdaad eerder rond de 30uur liggen. Ik doe echter wel alles, en zoek in elk hoekske, krat,...
Dat is nogal een moeilijk karaktertrekske dat ik heb in dat type games. Ik ben bvb nog altijd Fallout New Vegas aan het spelen :shy:.
Ooit geraak ik er wel hoor.
Hahaha dat snap ik hoor, maar MassEffect ondertussen al zo vaak gespeeld dat ik wel weet welke quests etc het waard zijn en welke niet. Fallout, Skyrim, grote openworld games heb ik dat probleem wat meer mee :oink:.

Terug
Bovenaan