Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

art of rally uitgespeeld.

In het begin is het wel even wennen aan het rijgedrag van de auto's en aan het perspectief.
Eens je die gewoon bent, zit het wel goed.

Heb me er goed mee geamuseerd. Na een 30-tal uur was die zo goed als uitgespeeld.
Er is maar 1 achievement/trophy die een "pain" was. (complete 1000 stages)
Vooral omdat je na de career mode nog maar ongeveer 225 stages gereden hebt.
Er is wel een trucje om de laatste wat sneller te doen verlopen, maar het was nog steeds een grind van een 4-tal uur.

Als race en rally liefhebber vind ik het wel een aanrader.

World of Final Fantasy uitgespeeld tot het eerste (slechte) einde. Geen zin en tijd om te grinden en het echte (goede) einde te halen.

Ik heb er mij meer mee geamuseerd dan met Final Fantasy XV. Gelukkig was er een knop waarmee je de gevechten kon versnellen want het standaard tempo wss veel te traag.

art of rally uitgespeeld.

In het begin is het wel even wennen aan het rijgedrag van de auto's en aan het perspectief.
Eens je die gewoon bent, zit het wel goed.

Heb me er goed mee geamuseerd. Na een 30-tal uur was die zo goed als uitgespeeld.
Er is maar 1 achievement/trophy die een "pain" was. (complete 1000 stages)
Vooral omdat je na de career mode nog maar ongeveer 225 stages gereden hebt.
Er is wel een trucje om de laatste wat sneller te doen verlopen, maar het was nog steeds een grind van een 4-tal uur.

Als race en rally liefhebber vind ik het wel een aanrader.
Ik begrijp niet goed wat daar geoptimaliseerd aan is voor de X/S.
Het is allemaal niet in hdr.gelijk dark alliance nog zo ene. Auto HDR heb ik opstaan op mijne series x ,tv springt niet in hdr modus. Als ik nfs hot pursuit , wreckfest opzet enzo wel.
En dia laadtijd ne ieder evenement duurt wel redelijk lang voor zo een spel.het is wel fijn voor even tussendoor te spelen.

Far Cry 4 uitgespeeld. Pagan Min is een zalige villain! Vond het ook een zeer leuke setting, olifanten zijn fun! :D

Wel jammer dat ik geen Platinum kan pakken... Stomme online trophies :sop:

Zo heb ik alle FC's uitgespeeld (behalve 1 & 2), dus ben ik ready voor nummer 6! :cool:

Batman Arkham Asylum GOTY - kwou voor 100% gaan maar had beter wat opzoekingswerk gedaan, nu moet ik de volledige story nog eens doorgaan om Joker op hard te kunnen verslaan (heb op normaal gespeeld :( )

Fantastische game wel!

Rise of Insanity uitgespeeld.

Op zich geen slechte walking simulator, maar wel wat aan de korte kant.
Vooral qua sfeer en design vond ik het wel geslaagd.
Het verhaal is ook wel interessant, maar misschien ietwat voorspelbaar.
Zonder de collectibles te verzamelen zal je wel niet veel van het verhaal opvangen.

Enkel jammer dat het spel zelf nog nog wat glitches bevat.
Dit heeft de algemene ervaring van het spel wat verbrod.
Gamefreezes, levels die niet laden, achievements die niet vrijgespeeld worden, wanneer het moet.
In totaal heb ik 4 playthroughs moeten doen om alles vrijgespeeld te krijgen. (Inclusief game save deletes, console reset enz. )
Wel een geluk, bij de laatste 2 playthoughs kon ik echt door het spel vliegen als het ware. (15 min per playthrough ofzo)

10tal uurtjes ver in Nioh. Beter dan verwacht. Combat is echt wel breed in deze arpg. Loot navigeren is op den duur wel vermoeiend en als je online speelt mede door phantoms nogal snel te breken maar al bij al erg vermakelijke game totnutoe.

Eindelijk begonnen aan A Plague Tale, in het begin leek het mij wat ééntonig maar nu komt er stilaan wat schot in de zaak. Het wordt geen hoogvlieger maar het is wel vermakelijk!

Destroy all humans.
Om de één of andere reden nooit echt dit spel op mijn wishlist gezet. Nu hij op gamepass staat toch eens eraan begonnen.

Terug
Bovenaan