Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

F1 2020 op gamepass omdat ik aan het kijken ben naar Drive To Survive op netflix. Mooi met de AI op Easy, driving line in bochten en traction control aan want anders kan ik met moeite een deftig toerke uitrijden. Ik heb ook totaal niks met F1 en als ik niet naar de netflix serie had gekeken had ik deze ook nooit gespeeld. Toch blij dat ik het gedaan heb.

Psychonauts 2 bijna uit en is een van de charmantere spellen dat ik heb gespeeld dit jaar. Kan deze wel alleen in korte stukjes spelen precies, nooit langer dan een uurtje...

Chivalry 2 nog altijd Deathmatch aan het doen maar ik win nooit omdat ik altijd onnozel doe. Zal niet lang meer duren totdat ik deze een beetje beu ben. Mensen doden door op het laatste moment schilden tegen hun bakkes te gooien blijft wel heel leuk. Ook al iemand kunnen doden door sla tegen zijn hoofd te gooien en ook met paardenstront ben ik er al in geslaagd. :p

diablo 3, die 5 acts op 3 dagen erdoor gejaagd :) wel geen enkele keer gestorven, maar met de necromancer ging het echt vlot. volgende keer eens op harcore mode zetten.

Bezig aan Dirt 5 op PS5. Wat is me dat voor een teleurstelling seg.
Had veel meer verwacht qua wagens upgraden, custom liveries etc. Ook de tracks voelen heel eentonig aan en lijken allemaal hetzelfde met een andere skin over. Mijn PS5 kaske is bijna plat na 2u spelen omdat die controller non stop aan het trillen is. Absolute teleurstelling.

Nog altijd bezig met Control. Echt wel een goed spel. De sfeer wordt goed neergezet en de gameplay is goed. Pittig spel wel op sommige momenten, maar niet overdreven.

Hellblade: Senua's Sacrifice

Heeft immens goeie recensies en na het uitspelen van Plague werd deze game vaak vernoemd.
Uitstekende graphics en sfeer, de enemies zijn ook geweldig getekend.
Combar is soms wat 1 dimensionaal maar zeker niet slecht.
De puzzels vallen me wat tegen, het is soms heel erg zoeken naar iets oppervlakkig. Het handje wordt helemaal niet vastgehouden wat oké is maar dan mogen er geen haperingen in het spel zitten. Het verhaal is ook wat te verwarrend, de personages worden te weinig ingeleid waardoor het niet 100% duidelijk is. Toch zal ik hem met plezier uitspelen, spel duurt maar een kleine 10 uur.

The Gardens Between - had gerust wat langer gemogen, maar wel goed verzonnen puzzelspelletje waarbij je obstakels voorbijkomt door de tijd terug te spoelen.

Denk ooit eens getipt op dit forum (misschien @StanTem ?) en dan meegepikt in een sale, waarvoor dank.

The Gardens Between - had gerust wat langer gemogen, maar wel goed verzonnen puzzelspelletje waarbij je obstakels voorbijkomt door de tijd terug te spoelen.

Denk ooit eens getipt op dit forum (misschien @StanTem ?) en dan meegepikt in een sale, waarvoor dank.
Kan wel, heb die inderdaad gespeeld.

Your Toy uitgespeeld.

Het spel wilt een soort horror puzzel walking simulator zijn, maar zowel het horror aspect als het puzzel aspect vond ik wat tegen vallen.
Het originele idee van het verhaal is wel interessant, maar valt wat plat halverwege het spel.
Het menu van inventaris is zeer onoverzichtelijk en voelt onhandig tijdens het scrollen en het gebruiken van de items.

De puzzels zijn soms absurd abstract, wat de vooruitgang in het spel snel tot een halt brengt.

Hoewel ik een fan ben van het genre, zou ik deze niet aanraden.
Tenzij je met een guide een makkelijke en tamelijke snelle 1000g of platinum wil halen.

Ik heb dit weekend Control uitgespeeld, en het was... *chef's kiss*. Echt een super goed spel. Heel blij dat ik dit gratis op de Epic Store gekregen heb, anders had ik het misschien gemist. Echt zo'n game die je op zet en ineens ben je 2-3 uur verder.

Voor wie het ook gespeeld heeft: Ashtray Maze was awesome.

Kena Bridge of spirits :love:

Had er gerust 60eu voor willen betalen. :p
Zal denk ik wel goty worden voor mij tenzij er nog iets zot komt deze laatste maanden.

Begonnen aan Ratchet & Clank Rift Apart om de nieuwe tv te testen. Damn ziet er goed uit, blijf soms gewoon staan om wat rond te kijken naar de omgeving. Daarnaast nog altijd geregeld Hades aan’t spelen en af en toe een potje FIFA 22.

Nieuwe tv is niet alleen voor het eerst OLED maar ook voor het eerst met HDR. Wil daarom de komende tijd een hele hoop games herspelen om van de extra grafische pracht te genieten. Op de planning staan nu:

Demon’s Souls
Returnal
Ghost of Tsushima Director’s Cut
Death Stranding Director’s Cut
Horizon Zero Dawn
Red Dead Redemption 2
Uncharted 4

Begonnen aan Ratchet & Clank Rift Apart om de nieuwe tv te testen. Damn ziet er goed uit, blijf soms gewoon staan om wat rond te kijken naar de omgeving. Daarnaast nog altijd geregeld Hades aan’t spelen en af en toe een potje FIFA 22.

Nieuwe tv is niet alleen voor het eerst OLED maar ook voor het eerst met HDR. Wil daarom de komende tijd een hele hoop games herspelen om van de extra grafische pracht te genieten. Op de planning staan nu:

Demon’s Souls
Returnal
Ghost of Tsushima Director’s Cut
Death Stranding Director’s Cut
Horizon Zero Dawn
Red Dead Redemption 2
Uncharted 4
sinds een paar maanden heb ik ook dezeldfde TV als gij en van uw lijstje moet ik er ook nog 3 doen, was het allemaal waard.
zelfs als je van een oudere OLED komt dus ;)

Terug
Bovenaan