Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Net gestart met Control.
Het bevalt me wel tot hier toe. Mysterie en actie in een coole visuele stijl.

Divinity: Original Sin 2

Eindelijk door de eerste act geraakt. Talloze keren opnieuw begonnen met nieuwe classes e.d. maar ben er nu door. :D
Benieuwd wat er nog komt. :drool:

Sleeping Dogs. Nu nog clean up voor platinum en DLC.

Ik vond het een tof spel. Opnieuw moeilijk om erin te komen, maar je groeit mee in de game. Beetje GTA4 feeling qua sfeer en zelfs driving. Hong Kong leuke en originele setting. De focus op martial arts is ook leuk. Je ziet wel in bepaalde aspecten en bij bepaalde mechanics ruimte voor verbetering, maar dat stoort niet. Ook wel wat geinspireerd door het thema rond de maffia (en misschien een film zoals Infernal Affairs).

Bij Watch Dogs 2 had ik weer een GTA5 feeling. Je ziet duidelijk de invloeden en impact van een IP zoals GTA in dit soort games.

Gta 4: 2008
Sleeping Dogs: 2012
Gta 5: 2013
Watch Dogs 2: 2016

Eindelijk door de eerste act geraakt. Talloze keren opnieuw begonnen met nieuwe classes e.d. maar ben er nu door. :D
Ik moet deze ook nog eens verder spelen. Ook al paar keer opnieuw begonnen en telkens tot (bijna) buiten Fort Joy geraakt en dan stilgevallen. Het begin is wel al af, dus misschien moet ik die nog eens verhogen op mijn to-do lijstje.

Idem, ik denk dat ik op het einde van Act 1 zit.

Net het eiland van Fort Joy verlaten en op het schip Lady Vengeance.

Fantastische game, al ben ik overweldigd door alle mogelijkheden. Omdat ik weinig tijd heb om te gamen en enkel speel voor het verhaal, speel ik op de 'story' moeilijkheidsgraad.

The Riftbreaker, release gisteren.
Geweldige strategy/towerdefence/survival Game/ met sublieme moderne graphics voor dit soort game.
Lekkere muziek/sound ook.

Ik had de steam demo tijden geleden gespeeld en dees was nog eens eentje om naar uit te kijken.
Gratis voor Gamepass users btw.

Na Sleeping Dogs geplat te hebben, nog de 2 DLC gespeeld. Daarmee deze avond klaar geraakt. 4 uur voor de eerste DLC, 3 uur ongeveer voor de 2e. De eerste DLC vond ik eigenlijk gewoon slecht. De tweede was ok.

Maar dit was toch wel wow.

Super Mario Odyssey (Switch) - Ik heb er mij mee geamuseerd, maar had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Ook vrij kort qua speelduur, tenzij je een completionist bent (waar ik zelf geen tijd voor heb en wil nemen).

Ondertussen Divinity: Original Sin 2 uitgespeeld :love:

Denk dat die gewoon in mijn top 3 terecht komt. Heb meteen zin om een nieuwe playthrough te doen met andere builds en karakters nu

Nog een paar achievements gehaald in Crusader Kings 3: Als Byzantium het Romeinse Rijk terug opgebouwd en Mended the Schism en nog een paar kleinere achievements. Daarna begonnen als Ivar The Boneless en Blood Eagle gehaald. Nu the papacy nog even ontmantelen.

Battlefield V eens gespeeld. Op zich niet slecht, maar het is belange geen Battlefield 3. Ik weet niet wat het is maar 3 speelde precies toch veel vloeiender. Ik heb de indruk dat het vooral de animaties zijn die mij irriteren. Alles wat je doet lijk directed by dienen van The Bourne Identity.

Moet zeggen dat ik de V echt wel graag speel. Ben net de singleplayer ervan aan het uitspelen maar ook al ettelijke tientallen uren online versleten.

Terug
Bovenaan