Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Uncharted 3: Drake's Deception

Een beetje argwanend met deze gestart, aangezien ik her en der las dat nrs. 2 en 4 de beste zijn uit de serie. Dat argwaan bleek alleszins onterecht te zijn: ook deze speelt heerlijk weg. Gameplay is er i.v.m. de 2 goed op vooruitgegaan en het is opnieuw een dikke blockbusterervaring waardoor de game nooit gaat vervelen. Klein minpuntje: de stealth gameplay is onvoldoende uitgewerkt. Binnenkort nr. 4 starten.

Momenteel bezig met star wars jedi: fallen order, maar nog niet 100% overtuigd. Regelmatig gefrustreerd omdat ik veel tijd verlies met mijn weg te zoeken :unsure:.

Mass Effect 2 Legendary Edition

Whoo, what a ride :love: Lekker Renegade, ma toch anti-Cerberus gebleven, haha. Nog wat DLC afwerken en dan eindelijk naar deel 3:clap:

It Takes Two

Via maandje EA PLAY(4euro) met 2 kunnen uitspelen(friendpass systeem) op een goeie 12u. Toch wel een zeer mooie deal van EA.

Het verhaal van Days Gone uitgespeeld, begint wat stroef maar naarmate de game vordert wordt het toch een kleine toppertje. Geen absolute topper in het genre maar toch zeker een 8/10 waard imo.

Nu een beetje een zombie overload na Dying Light op PC, TLOU2 en deze, op zoek naar een goede, niet te chaotische shooter nu.

Minecraft Dungeons (Switch)

Leuk voor tussendoor en moeilijker dan verwacht. In tegenstelling tot Diablo 3 ga ik deze niet op een hogere moeilijkheidsgraad verder spelen.

Hitman 2 en 3 (PS5)

Ik had nog nooit eerder een Hitman spel gespeeld en omdat ik dacht dat het een serieus stealth actiespel was en ik niet zo’n grote stealth fan ben. Begonnen met Hitman 3 en aangenaam verrast erdoor. De stealth gameplay vind ik toch leuk en de levels lijken me eerder opgevat als grote puzzels. Ook valt op hoe dwaas het spel soms is, de makers steken geregeld wat opties tot humor er in. Ik heb voorlopig het gevoel dat dit een echt open sandbox game is, waarbij de speler echte vrijheid heeft om het eind van een level te halen.

Ik had eerst Hitman 3 gestart voor ik me herinnerde dat het tweede deel onlangs bij PS+ zat, dus nu overgeschakeld naar de levels daarvan eerst. Vind het ondertussen al jammer dat het eerste deel nu niet afgeprijsd was.

Far cry 6.

ja als superfan van de series, allemaal gespeeld te hebben (behalve nr 2 niet uitgespeeld),
toch weer in huis gehaald.

raar, maar deze keer ben ik niet "hooked".

de 5e had nog dat america fuck yeah gehalte, die montana setting lag me echt wel.
maar nu , dat gringo mexico gedoe is net niet mijn ding precies.

ook dat gedoe met die kledij en outfits, pff... ik snap het wel: ze moeten vernieuwen want anders krijgen ze kritiek dat het altijd hetzelfde is. maar dat hoefde niet echt voor mij, en ook dat gedoe met die L1 en R1 knop tegelijk in te duwen, zo'n spervuur creeëren.... moeilijk te mikken, en nogal dwaas imo.

ook het menu van het spel, wat is daar mee, je moet nu precies het bolletje doen bewegen zoals je met een muis cursor moet doen??? precies een cheap PC to PS4/5 port van de jaren stilletjes.

Ik zit weer in een Factorio madness. Mods Krastorio 2 en Space Exploration gedownload en ik kan weer verder voor een paar honderdtal uur. :unsure:

moet mijn mening herzien: wat dieper in het spel , en far cry 6 is toch wederom een pareltje; al zitten er zoals gezegd enkele storende zaken in. Maar verhaal en meesleep is weer top notch.

wel weet ik niet hoe je een bal kan gooien om enemys te distracten. heb nogtans al al mijn buttons op de ps4 controller geprobeerd....
iemand?

moet mijn mening herzien: wat dieper in het spel , en far cry 6 is toch wederom een pareltje; al zitten er zoals gezegd enkele storende zaken in. Maar verhaal en meesleep is weer top notch.

wel weet ik niet hoe je een bal kan gooien om enemys te distracten. heb nogtans al al mijn buttons op de ps4 controller geprobeerd....
iemand?
Typisch mij heb het al verkocht maar nu heb ik wel tijd en goesting om verder te doen :unsure:

Ittle Dew 2+
The Swords of Ditto

Laatst bewerkt door een moderator:
De Dragon Age trilogie nog eens herspeeld. Blijven mijn favoriete games, kan ook niet zeggen welke ik de beste of slechtste er tussen vind. Hebben allemaal hun pros en cons tenopzichte van elkaar.
Rpg's waarvan je progress in het ene spel een invloed op het volgende heeft zijn gewoon zalig.

Ben naar 1,5 jaar eindelijk nog eens begonnen aan Ghost of Tsushima, geen idee waarom dat spel met niet vast grijpt zoals ik gehoopt had.

Twelve Minutes
Keihard van genoten: voor mij een masterpiece in story-telling en puzzels. Zeer goede voice acting, en de top down leent zich er heel goed voor. Heb wel maar 3 van de 6 endings, maar heb wel de “true” ending (kreeg de credits te zien).

Twelve Minutes
Keihard van genoten: voor mij een masterpiece in story-telling en puzzels. Zeer goede voice acting, en de top down leent zich er heel goed voor. Heb wel maar 3 van de 6 endings, maar heb wel de “true” ending (kreeg de credits te zien).
Nice, vond het ook een top game. Heb em gespeeld destijds op GamePass, alle eindes gedaan, begreep de commentaar niet van velen dat het repetitief was (tenzij je heel lang vast zit op iets ofc).

Hellblade: Senua’s Sacrifice
Koptelefoon aan, lichten uit, gordijnen toe en gaan! Wat kan ik zeggen over deze game, buiten “what a trip!” (See what I did there?). Absolute must-play, ik snap dat dit een BAFTA gewonnen heeft. Dit moet je gespeeld hebben om te snappen. Ik kijk al uit naar het vervolg.

Hellblade: Senua’s Sacrifice
Koptelefoon aan, lichten uit, gordijnen toe en gaan! Wat kan ik zeggen over deze game, buiten “what a trip!” (See what I did there?). Absolute must-play, ik snap dat dit een BAFTA gewonnen heeft. Dit moet je gespeeld hebben om te snappen. Ik kijk al uit naar het vervolg.
Ook zo een banger van een game!

Terug
Bovenaan