Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker ook de DLC Mooncrash spelen. Die is nog veel beter dan basis game.Prey (2017)
Moeilijk om dit spel neer te leggen. Eerlijk gezegd had ik er voor vandaag nog maar bitter weinig over gehoord, en al zeker niet dat het zo goed ontvangen werd. Het duurt even voor je door hebt wat de bedoeling is maar eenmaal je een paar strategieën ontdekt en de map leert kennen wordt het echt interessant. Eentje die ik zeker zal uitspelen, al is het maar op Easy![]()
Nu welHitman 2 en 3 (PS5)
Ik had nog nooit eerder een Hitman spel gespeeld en omdat ik dacht dat het een serieus stealth actiespel was en ik niet zo’n grote stealth fan ben. Begonnen met Hitman 3 en aangenaam verrast erdoor. De stealth gameplay vind ik toch leuk en de levels lijken me eerder opgevat als grote puzzels. Ook valt op hoe dwaas het spel soms is, de makers steken geregeld wat opties tot humor er in. Ik heb voorlopig het gevoel dat dit een echt open sandbox game is, waarbij de speler echte vrijheid heeft om het eind van een level te halen.
Ik had eerst Hitman 3 gestart voor ik me herinnerde dat het tweede deel onlangs bij PS+ zat, dus nu overgeschakeld naar de levels daarvan eerst. Vind het ondertussen al jammer dat het eerste deel nu niet afgeprijsd was.
Bezig met nog eens wat Demon's Souls te spelen. Ik heb mezelf nu ze ver gekregen dat ik het spel ga proberen leren speedrunnen. Toevallig nog mensen hier die het doen? Ken momenteel één Belgische streamer die Bloodbrone speedrunt.

Heb net een nieuwe run klaar 3 uur en 43 min. Het is voor mij ook zeer casual ze, maar wel al neig trots op de prestaties.Succes, mate! Wat is je PB time tot dusver? Demon’s run ik zelf niet, enkel Bloodborne (for fun).
Wat runt ge in BB? Any% glitchless of all bosses? En wa is uwe tijd? Kwou initieel met BB beginnen ipv DeS want das me favoriete game. Maar toch DeS gedaan in de hoop dat er toch nog een PS5 BB versie komt ooit.Succes, mate! Wat is je PB time tot dusver? Demon’s run ik zelf niet, enkel Bloodborne (for fun).
Die staat al een jaar op mijn PC maar nog altijd niet aan begonnen...Hellblade: Senua’s Sacrifice
Koptelefoon aan, lichten uit, gordijnen toe en gaan! Wat kan ik zeggen over deze game, buiten “what a trip!” (See what I did there?). Absolute must-play, ik snap dat dit een BAFTA gewonnen heeft. Dit moet je gespeeld hebben om te snappen. Ik kijk al uit naar het vervolg.
Ik kan je zeggen: gewoon aan beginnen!Die staat al een jaar op mijn PC maar nog altijd niet aan begonnen...