Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Allez, we zijn toch alweer 6,5u ver in The Witcher 3 (deze keer op PS5). Heb volledig White Orchard gecleared en net aangekomen in Velen. Alles op het gemakje aan het doen vanuit de luie zetel, I’m digging it.

Allez, we zijn toch alweer 6,5u ver in The Witcher 3 (deze keer op PS5). Heb volledig White Orchard gecleared en net aangekomen in Velen. Alles op het gemakje aan het doen vanuit de luie zetel, I’m digging it.
Ik kijk er naar uit deze te herbeginnen maar wacht op de PS5 upgrade die hopelijk dit jaar komt

Dark Souls 3 + dlc's

Had nog nooit de dlc's gespeeld, bij deze dus wel.
Nieuw karakter gestart want had mijn saves niet meer. Voor de eerste keer quality build en dat leek me toch een pak eenvoudiger dan een dex build wat ik normaal altijd doe. Maar bij 1 iemand moeite gehad... Nameless King (2e fase). Geen idee maar bij deze had ik veel meer moeite dan bij Sister Friede, Slave Knight Gael of zelfs Darkeater Midir. (Die laatste 2 waren eigenlijk heel eenvoudig)

Laatst bewerkt:
Deze week Kingdom Hearts III & Death Stranding uitgespeeld. Totaal verschillende games, maar van beide toch genoten.

Gestart aan Ghosts of Tsushima nu.
Focus ligt een beetje op mijn PS4 backlog momenteel, tussendoor misschien op pc ook nog iets proberen spelen (Assassinns Creed Valhalla DLC's oa).

De laatste weken hier niet zoveel tijd om "grote" (narratieve) games te spelen. Hier en daar eens een half uurtje tijd om te gamen en dan speel ik Forza Horizon 5 of Halo Infinite multiplayer. Bij Forza is het rijden gewoon ontzettend goed en je hebt altijd wel een gevoel dat je vooruitgang aan het maken bent. Halo is gewoon leuk om een simpele/klassieke shooter te spelen zonder veel te moeten nadenken :p

Mafia: Definitive edition
Goede story, enkele leuke missies en mooie locatie. Jammer dat er met de open wereld zelf zo weinig werd gedaan. Ik heb deze via ps now kunnen proberen

Net gedaan met de main story van God of War (PS4Pro).

Wat een sfeer, wereld, verhaal, humor... :love: In het begin moest ik er even inkomen, het is eigenlijk een game zoals ik er weinig speel (Fantasy en Hack and Slash) maar eens je wordt meegezogen in die wereld en dat verhaal is het gewoon dikke fun. Ook de band met zijn zoon doorheen het hele verhaal is geweldig. Topper.

Getriggered door seizoen 2 op Netflix ben ik eindelijk eens aan the Witcher 1 op PC begonnen. 't Is meer point & click maar ik had het slechter verwacht eigenlijk. 2007 is toch al even geleden ondertussen. Vooral boeiend omdat je ondertussen veel van de lore kent en het eens ziet ontplooien vanaf het begin.

Eens keer begonnen aan FFVII remake (PS5), ik heb goede herinneringen aan het origineel maar ben in het algemeen niet zo'n JRPG fan dus we zullen zien hoe lang ik het ga volhouden.

Was een leuk uniek systeem.
Vrij zeker dat er ooit een tweede deel komt.

Lappy :love:
Jup, alles zat zeer goed in elkaar en de combat was zeker goed. Mij stoorde enkel soms de pacing wat.
Soms heel snel, maar toch langdradig soms heel traag terwijl je zou denken alle de wereld gaat er wel aan eh!!!

Ma kzeggen overall een zeer goeie game, me soms beetje gestoord aan kleinigheden.

Detroit become human. Reeds uitgespeeld met iedereen nog in leven. Nu nog de trophies afwerken. nog 3 te gaan voor platinum,
Volgende zal waarschijnlijk Days gone worden, of iets anders uit mijn backlog.

Avondje Escape from Tarkov.

Serieus wat effect gehad op mijn nachtrust. Bij het minste geluid of knal schoot ik met een racend hart wakker.

Terug
Bovenaan