Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Ben gestart met Football manager 22, ik heb nog nooit zolang gegamed op een game :eek:
Wel wat zoeken wat alles doet en hoe tactics te maken en spelers te zoeken.
Ook zo game dat je rustig naar iets kan kijken en spelen.
Zonder schaamte een 5000 tal uren in mijn leven gespendeerd aan FM.
Begin niet met meteen alles te doen, je kan gemakkelijk via responsibilities enkele zaken uitschakelen zoals media of training. Tactiek en Scouting zijn de zaken waar ik mee zou starten.

Zonder schaamte een 5000 tal uren in mijn leven gespendeerd aan FM.
Begin niet met meteen alles te doen, je kan gemakkelijk via responsibilities enkele zaken uitschakelen zoals media of training. Tactiek en Scouting zijn de zaken waar ik mee zou starten.
Mocht je videos hebben die jou geholpen hebben. Mag je ze altijd DM sturen. Kan nog zoveel leren over deze game.

Mocht je videos hebben die jou geholpen hebben. Mag je ze altijd DM sturen. Kan nog zoveel leren over deze game.
Ik speel sinds 2005 dus al doende gewoon geleerd. Zelf ontdekken is wel het leukste in FM eerlijk gezegd.
To be fair, aangezien je al door de eerste 5 uur bent wordt het alleen maar beter. Diegene die door die eerste paar uren raakt laat het spel niet meer los.

Ik speel sinds 2005 dus al doende gewoon geleerd. Zelf ontdekken is wel het leukste in FM eerlijk gezegd.
To be fair, aangezien je al door de eerste 5 uur bent wordt het alleen maar beter. Diegene die door die eerste paar uren raakt laat het spel niet meer los.
Daar ben ik al ruim schoots over, kan het gelukkig niet zien want speel op gamepass.
Maar zullen wel al rond de 30u inzitten, ben vorige week gestart en had heel wat vrije tijd.

FM is de meest verslavende spelreeks ooit. Ik durf zelfs niet te berekenen hoeveel uren ik er al aan heb gespendeerd. Tot ergernis van mijn vrouw soms.

Lost Ark is vandaag uit.
Blijkbaar niet in Belgie en Nederland. :unsure: Maar alleszins de eerste stappen lijken positief te zijn!
Later eens dieper de cash-shop bekijken of het p2w is maar op het eerste zicht allemaal gewoon covenience spul... dus op zich geen probleem mee voor een gratis spel

Lost Ark is vandaag uit.
Blijkbaar niet in Belgie en Nederland. :unsure: Maar alleszins de eerste stappen lijken positief te zijn!
Later eens dieper de cash-shop bekijken of het p2w is maar op het eerste zicht allemaal gewoon covenience spul... dus op zich geen probleem mee voor een gratis spel
Er waren omwegen, ik speel de game op mijn BE steam account zonder VPN.
Je kan via G2A of Kinguin een pack kopen dan krijg je een mail met instructies hoe de game wordt gegift aan u via een steambot.
Gisteren kon ik dan gewoon de game launchen en spelen zonder problemen.

Er waren omwegen, ik speel de game op mijn BE steam account zonder VPN.
Je kan via G2A of Kinguin een pack kopen dan krijg je een mail met instructies hoe de game wordt gegift aan u via een steambot.
Gisteren kon ik dan gewoon de game launchen en spelen zonder problemen.
Benieuwd hoe dit gaat werken als de game gewoon F2p wordt zonder die packs.
Dit is de enige omweg voor het te spelen nu.

Op tweakers stond een truck en werkt perfect.

Laatst bewerkt:
Benieuwd hoe dit gaat werken als de game gewoon F2p wordt zonder die packs.
Dit is de enige omweg voor het te spelen nu.
Niet? de game wordt niet uitgebracht in NL en BE Steams eh. Er is een cash shop in de game en dat is de reden.

Nu uiteindelijk snap ik niet waarom de block er is uberhaupt tis geen lootbox, bij alles staat duidelijk beschreven wat je krijgt het zijn geen random dingen die je krijgt, ook de founders packs stond beschreven wat je krijgt....dus snap het niet goed.
Ik denk dat Amazon gewoon lazy was om de wetgeving hier rond uit te spitten en gezegd van fuck it geen game voor NL en BE dan.

Niet? de game wordt niet uitgebracht in NL en BE Steams eh. Er is een cash shop in de game en dat is de reden.

Nu uiteindelijk snap ik niet waarom de block er is uberhaupt tis geen lootbox, bij alles staat duidelijk beschreven wat je krijgt het zijn geen random dingen die je krijgt, ook de founders packs stond beschreven wat je krijgt....dus snap het niet goed.
Ik denk dat Amazon gewoon lazy was om de wetgeving hier rond uit te spitten en gezegd van fuck it geen game voor NL en BE dan.
Ik bedoel hoe je de game kan toevoegen aan je BE account zonder die founder pack.
Maar het is al gefixed, heb de game kunnen toevoegen via een truck en kan 11 feb spelen.
Maar snap het ook niet waarom er ne block op zit.

Ik bedoel hoe je de game kan toevoegen aan je BE account zonder die founder pack.
Maar het is al gefixed, heb de game kunnen toevoegen via een truck en kan 11 feb spelen.
Maar snap het ook niet waarom er ne block op zit.
ja zonder die packs wordt een probleem want de game is gewoon free 2 play en free games kan je niet giften lol.
Ik denk dat de enigste oplossing is om een nieuwe steam account te maken met een VPN dat je zogezegd in DE of FR zit en dan met die steam account spelen.
VOOR DE MENSEN DIE DIT WILLEN DOEN: Zorg dan dat je uw nieuwe steam account maakt met VPN via de WEBSITE niet de steam app zelf !!! belangrijk.
Daarna als de account gemaakt is log dan in met uw nieuwe account op de app.

ja zonder die packs wordt een probleem want de game is gewoon free 2 play en free games kan je niet giften lol.
Ik denk dat de enigste oplossing is om een nieuwe steam account te maken met een VPN dat je zogezegd in DE of FR zit en dan met die steam account spelen.
VOOR DE MENSEN DIE DIT WILLEN DOEN: Zorg dan dat je uw nieuwe steam account maakt met VPN via de WEBSITE niet de steam app zelf !!! belangrijk.
Daarna als de account gemaakt is log dan in met uw nieuwe account op de app.
Heb het anders gedaan.

VPN Engeland opzetten > Steam Run code in je browser plakken (steam://run/1599340) > Download starten. Download pause.
VPN uitzetten > Opnieuw in steam inloggen > LA staat nu in je library en kan gewoon gespeeld en gedownload worden.

Ik woon in Ierland dus geen problemen. :D
Maar ik denk dat het niet uitkomt omdat er in de Aziaatische en Russische versie wel lootboxes inzitten of inzaten?
De release voor EU/NA heeft een andere shop en als daar geen lootboxes in zitten dan weet ik ook niet waarom ze het uberhaupt niet in BE/NL uitbrengen. :D

Afin, on-topic: The gunk uitgespeeld. Ik heb mij hiermee wel goed geamuseerd. Zeker geen moeilijk of uitdagend spel maar 'the gunk' opzuigen zoals een stofzuiger was vreemd genoeg zeer aangenaam. Misschien ben ik gewoon te oud, dat stofzuigen nu opeens leuk is. :unsure:

Metroid Dread (Switch)

Topper! Ultravlotte uitdagende gameplay, perfecte spreiding qua upgrades, mooi artwork, vlotte animaties, ...
Enige minpunt voor mij... 100% items was niet mogelijk omdat ik totaal niet goed kan Shinesparken.

Cyber Shadow (Switch)

In my opnion een ondergewaardeerde diamant. Bij momenten tough as nails maar steeds fair waardoor de voldoening achteraf des te groter is. Het begint heel traag en duurt even voor je wat movement upgrades hebt maar eens je ze deze verworven hebt... oh boy. Dit was een replay, met een playtime van ongeveer 5-8 uur neem ik die er graag eens tussenin.

Ik heb gisteren Shadow Man remastered uitgespeeld op PS4, wat een schitterend spel. Toen het origineel uitkwam was ik overweldigd, en zat ik al redelijk snel helemaal vast, in een tijdperk dat ik geen internet had. Nu voor het eerst uitgespeeld, en ondanks dat het op een aantal vlakken echt erg verouderd is, is dit voor mij toch een dikke 9/10. Het verhaal, de sfeer en de soundtrack zijn geweldig, zulke spellen maken ze niet meer. Is eigenlijk ook een van de allereerste 3D metroidvania's.

Terug
Bovenaan