Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Als kind 1 & 2 ook zot gespeeld.

Ik vond de 4 dan weer meesterlijk geslaagd.
De 4 is echt wel goed uitgevoerd maar je verwacht hier een ander soort spel dan wat het is: een classic beat 'em up

Benieuwd naar de nieuwe Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge eind dit jaar
ik zie inderdaad alleen maar positieve reviews van SOR 4. dus ik denk dat ik gewoon teveel onrealistisch hoge verwachtingen ivm vernieuwingen had verwacht...

het is gewoon meer van hetzelfde, maar in mijn ogen zit niemand anno 2022 nog op zo'n games te wachten toch?

als ze morgen een 2D versie van mortal kombat terug zouden uitbrengen, zou er echt iemand daar nog om geven? we zijn nu immers zoveel meer gewoon...

Star Wars Episode 1 Racer staat in promotie op Switch, dus gisteren maar eens binnengehaald en eerste cup uitgespeeld. Wat een overload aan nostalgie :love2:
Gameplay blijft verrassend goed overeind.

Als kind 1 & 2 ook zot gespeeld.

Ik vond de 4 dan weer meesterlijk geslaagd.
De 4 is echt wel goed uitgevoerd maar je verwacht hier een ander soort spel dan wat het is: een classic beat 'em up

Benieuwd naar de nieuwe Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge eind dit jaar
ik vind die beat m ups ondertussen achterhaald. Vind die spellen altijd veel te beperkt van moves enz. Kan me nooit lang genoeg boeien

Miljaarde DJU !

eindelijk nog eens een game in huis gehaald: call of duty cold war (ps4)

wat is het nut om die schijf nog te kopen vraag ik me af ??? ik speel dus enkel single player,

om te beginnen moet je die schijf installeren, 40 gigabyte. daarna verplichte update downloaden van 98 gigabyte !
(ik zit dus nog met een goedkoop telenet abonnement met 200 giga limiet per maand, waar ik normaal zelfs nooit over de helft van geraak ! )

dus in 1 avond bam de helft van mijn limiet kwijt. ik dacht: ok mannekes nu zijn we er, let's game.

wat blijkt??? dat de single player campaign niet op die blu ray disc staat????
campaign moet je afzonderlijk downloaden in 3 delen, nog es 3 keer 20 gigabyte (60 giga).

vind ik echt enorm laf van Activision. wat als ze binnen 10 jaar of 20 jaar zeggen: we gaan die download niet meer aanbieden?
de retro gamers die hun schijfjes per se nog kopen zoals ik , en niet voor de online aankopen gaan, kunnen dan nooit die game meer her spelen?

en je gaat me toch nu niet zeggen, dat de makers geen ruimte meer hadden op die blu ray schijf (van wat is het, 500 gigabyte?) .

waar gaan we naar toe. ik vind zoiets toch echt niet kunnen.

Miljaarde DJU !

eindelijk nog eens een game in huis gehaald: call of duty cold war (ps4)

wat is het nut om die schijf nog te kopen vraag ik me af ??? ik speel dus enkel single player,

om te beginnen moet je die schijf installeren, 40 gigabyte. daarna verplichte update downloaden van 98 gigabyte !
(ik zit dus nog met een goedkoop telenet abonnement met 200 giga limiet per maand, waar ik normaal zelfs nooit over de helft van geraak ! )

dus in 1 avond bam de helft van mijn limiet kwijt. ik dacht: ok mannekes nu zijn we er, let's game.

wat blijkt??? dat de single player campaign niet op die blu ray disc staat????
campaign moet je afzonderlijk downloaden in 3 delen, nog es 3 keer 20 gigabyte (60 giga).

vind ik echt enorm laf van Activision. wat als ze binnen 10 jaar of 20 jaar zeggen: we gaan die download niet meer aanbieden?
de retro gamers die hun schijfjes per se nog kopen zoals ik , en niet voor de online aankopen gaan, kunnen dan nooit die game meer her spelen?

en je gaat me toch nu niet zeggen, dat de makers geen ruimte meer hadden op die blu ray schijf (van wat is het, 500 gigabyte?) .

waar gaan we naar toe. ik vind zoiets toch echt niet kunnen.
die cod games zijn idd wel altijd belachelijk groot. Snap dat ook nooit goed

die cod games zijn idd wel altijd belachelijk groot. Snap dat ook nooit goed
Dat ze groot zijn, daar kan ik nog mee leven, maar dat ze die niet op hun disc zetten, vind ik hallucinant.
Wat staat er dan wel op de disc? de cd key en de online maps?

maar voor enkel Single Players als ik, en retro verzamelaars later, die daar binnen 20 jaar es mee willen uitpakken tegen hun kinderen, is dit toch zeer triestig. je betaalt 70 euro voor een game, die over 20 jaar wellicht niet meer te vinden is op hun servers.

En ook voor de mensen met een standaard PS4, met een gewone 500 gb harddisk is dit toch wel slikken? waarvan overigens maar 450 gebruikt kan worden...
je hebt al een update nodig van 100 gigabyte, bovenop je standaard installatie. en dan moet je nog eens de single player gedeelte downloaden. zit je makkelijk aan 200 gigabyte :)
Ik heb gelukkig een 2 terra disc in mn ps4 zitten, maar toch...

Bezig nu met:

Star Trek Invasion (PSX)
Star Wars Phantom Menace (PSX)
Porsche Challenge (PSX)

Volgens mij had ik toch vroeger een 4K converter in mijn koppeke steken :D

Met de vriendin A way out en momenteel nog bezig aan It takes two.

De eerste was wat om te oefenen of co-op ons wel afging. It does!
De 2e is bij momenten een lichte relatietest maar ze doet het goed! :biglaugh:

Met de vriendin A way out en momenteel nog bezig aan It takes two.

De eerste was wat om te oefenen of co-op ons wel afging. It does!
De 2e is bij momenten een lichte relatietest maar ze doet het goed! :biglaugh:

Zou graag it takes two ook met mijn madam spelen, maar ze is niet zo ‘handig’ met een controller. Overcooked was al een stress fest 😬

Overcooked is bedoeld als een stress test.
It takes two is gewoon leuk en simpel om te doen zelfs met niet gamers :D Af en toe wat geduld voor nodig maar zeker geen stress gebeuren zoals overcooked. :lol:

Zou graag it takes two ook met mijn madam spelen, maar ze is niet zo ‘handig’ met een controller. Overcooked was al een stress fest 😬
Gewoon proberen, ze kan je misschien nog verbazen. Ze moet gewoon proberen rustig blijven in de controls, button-smashing is niet aangeraden bij deze. Met ea play (er loopt/liep een proefperiode 3 maand voor de prijs van 1 maand) heb je de game voor een appel en een ei. En A way out + Unravel two heb je dan ook. Die laatste staat dan ook nog op de planning bij ons.

Overcooked ken ik niet zo goed maar als ik daar es een filmpje van zag denk ik dat het zelfs not my kind of game is. Ik heb het niet zo met ADHD-games

Mijn vriendin is ook niet goed met een controller, maar It Takes Two vond ze toch wel leuk. Ik zou dat eigenlijk eens terug moeten opstarten want we zaten nog niet eens in de helft.

Terug
Bovenaan