Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cook serve delicious 2 op de PS4 bedoel ikIk heb met de sale cook, serve delicious gekocht voor 4 euro en ik geniet ervan, niet gemakkelijk maar blijft wel boeien en dat voor 4 euro!
Laat maar weten.Pas gekocht: WRC 9 op PS5. Ben echt benieuwd naar de haptic feedback tijdens het racen.

Laat maar weten.![]()
Ik ben niet zo voor racegames... Maar dit wil ik toch wel eens voelen+ Elke steen, kiezel, put, ... wordt vertaald in een vibratie
+ Tijdens het remmen en gas geven voel je verschillende weerstanden in de triggers.
+ Het lijkt erop dat elke auto een ander "gevoel" heeft. Een klassieke Lancia voelt bijvoorbeeld stugger aan
- Nog niet echt tegengekomen

Ook wel benieuwd naar. Ik was zo overweldigd van de regen in Astrobot (en andere zaken), wat moet dit wel niet geven...?Ik ben niet zo voor racegames... Maar dit wil ik toch wel eens voelen
Hier heb ik even mijn oog op laten vallen, toch maar eens kopen dan.Cyber Shadow (switch)
Must play voor de liefhebber van (veel te) moeilijke actie platformers! Sublieme gameplay + zalige muziek. Ik heb afgezien maar vooral genoten van dit spel. Topper! Deze game is een ode aan de Ninja Gaiden van het NES tijdperk.
12u over gedaan, 488 keer gestorven.