Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AC 2 op de switch, heerlijk nostalgisch
Voor mij voldoende, maar mijn lat ligt wel heel laag.Draait dat ietwat deftig op de switch?
7 inf + 2 art + eng + recon + field hospTerug begonnen met Hearts of Iron IV, extra DLC "Waking the tiger" geïnstalleerd en ik wil er ook nog andere hebben maar dat is telkens weer geld neertellen ... Man the guns en No step back zien er ook wel interessant uit. HOI II heb ik vroeger zéér vaak gespeeld, HOI III amper en HOI IV is wel een knappe update.
Het is een spel met een leercurve en als je daar niet genoeg tijd in kan investeren (lees: werk en gezin) duurt het wel even voor die operatie Barbarossa eindelijk lukt zoals het hoort.

En eindelijk eens een goede editie? Ik twijfel om deze te halenwwe 2k22 wrestling is altijd leuk

ik vindt persoonlijk van wel verschil met 2k20 is grootEn eindelijk eens een goede editie? Ik twijfel om deze te halen
Dat is vaak mijn probleem, ik ben een fan van de 80's en 90's en heb wat minder gevoel voor de huidige generaties, een storiemode van oude glorien of my career gebaseerd in die jaren zou voor mij direct een instant buy zijn2k20 nooit gespeeld maar ik vind em alleszins een pak beter en toegankelijker dan 2k19. Enkel de roster vind ik wat minder qua legends.

Leercurve en mogelijkheden van EU4 zijn enorm. Maar geeft wel veel voldoening wanneer het goed gaat. Ook de geregelde ragequit wanneer je weeral wordt gestackwiped of de troonsopvolger onverwachts sterft wanneer de huidige koning 60+ jaar is en een jaar later zijn hoofd ook legt.Europa Universalis 4 begonnen. Precies gene kak![]()
Wel stressy/vermoeiend om gans de wereld te pakken voor 1821. Spel is imo ook gewoon leuker om te spelen in de eerste eeuwen.Tips als noob? Ben nu die tutorial campaign aan het volgenLeercurve en mogelijkheden van EU4 zijn enorm. Maar geeft wel veel voldoening wanneer het goed gaat. Ook de geregelde ragequit wanneer je weeral wordt gestackwiped of de troonsopvolger onverwachts sterft wanneer de huidige koning 60+ jaar is en een jaar later zijn hoofd ook legt.
Mijn totale game time volgens steam is 645u (don't ask) en ik leer nog geregeld nieuwe dingen bij.![]()
Gisteren de EU4 World Conqueror achievement binnen gehaald als Austria -> Holy Roman Empire.Wel stressy/vermoeiend om gans de wereld te pakken voor 1821. Spel is imo ook gewoon leuker om te spelen in de eerste eeuwen.
Meerdere DLCs zijn trouwens aangeraden om uw gametime een pak aangenamer te maken. DLCs als Art of War en Common Sense zijn imo zelfs redelijk essentieel. ThanksObamaParadox.
Spel is imo ook gewoon leuker om te spelen in de eerste eeuwen.