Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier blijkbaar nog een bon van Senteur d'Ailleurs liggen die op moet, dus maar eens wat samples besteld. You never know if anything good can complement the collection.
Bedankt voor de verwittiging dat ze al grote kortingen hebben.Iemand al parfum besteld bij deloox.nl ? Ze hebben met BlackFriday redelijk wat kortingen, normaal ga ik bij Easycosmetics altijd maar nu zijn ze bij deloox.nl toch wel een stuk goedkoper.

Edp of parfum?? Wat denk je, ben ook tempted adhv de reviewsBedankt voor de verwittiging dat ze al grote kortingen hebben.
Ralph's Club EDP aan de collectie toegevoegd als wintergeurtje - 40% korting.
![]()
Eens een staaltje van gehad, helemaal niet slecht, maar wel aanwezig, kruidig tochIemand al Viktor & Rolf gehad, zijn die flesjes die op een granaat lijken.
Ik heb de EDP genomen. Geurprofiel lijkt op elkaar maar de parfum is wat zwaarder.Edp of parfum?? Wat denk je, ben ook tempted adhv de reviews
Ondertss de parfum besteld, zou moeten een goede winter fragrance zijn, ben benieuwd, weder een blind buy, maar lees altijd goed de reviews na en op youtube...Ik heb de EDP genomen. Geurprofiel lijkt op elkaar maar de parfum is wat zwaarder.
EDP is subtieler wat mijn voorkeur heeft.

Regelmatig gehad, is wel meer wintergeur en vrij sterk, maar ruikt wel heel lekker. Dikwijls complimenten over gekregen.Iemand al Viktor & Rolf gehad, zijn die flesjes die op een granaat lijken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt tegenvallers heb gehad met dit te doen, ik lees niet 1 review maar echt veel. Eerlijk gezegd heb ik bij staaltjes van parfums meer tegenslag gehad (niet die complementary staaltjes) maar staaltjes die ik gekocht had. Zo vond ik creed (aventus) echt niet mijn ding, en had er meerdere soorten staaltjes van besteld. Maar dat zijn al meer high end Parfums. En doorgaans weet je wel of een 'huis' u ligt of niet.Is mij toch iets too risky, blind buys. Zelfs al zijn de reviews nog zo goed, combo met je eigen voorkeur maar ook de wisselwerking met je eigen huid, doet toch veel. Toch al veel dingen gehad die volgens de omschrijving en reviews "top" zouden zijn, maar waarvan ik bij een sample dan toch zoiets had van "hell no". Nadeel bij bestellen samples is dan wel als er meerdere good hits inzitten als laatst, dat je dan wel begint in te slaan![]()