Vega
Well-known member
Dat is wel een zeer zwaar gerucht... Mijn persoonlijke mening (puur gokwerk) is dat ze hun portefeuille proper aant maken zijn om te verpatsen. Vandaar het zware snijwerk in de polissen met vaak niet zo zware schadelast, alsook hun forse premieverhogingen. Ze wisten perfect op voorhand dat er gemakkelijk 30% of meer van het Cliënteel gingen lopen, de klanten die niet gaan lopen en de buiten proportie premieverhogingen slikken, is goed voor hen.Blijkbaar is er algemeen nog weinig vertrouwen in DAS en doet het de ronde dat ze randje faillisement staan?
In ieder geval, 't is Euromex geworden![]()
Perfect om over 2-3 jaar in de etalage te staan als superpropere portefeuille met hoge incasso en lage schadelast (ahja, iedereen met een schadegeval werd eruit gebonjourd). En ideaal om te verkopen aan de hoogste opbieder. DAS is van nature uit niet gewoon om met "makelaars" te werken in bvb. Duitsland en dat zou in België iets zijn waar ze wat vanaf willen. Gezien de Belgische markt daarin niet gemakkelijk zal veranderen, zie ik het dus gebeuren dat DAS er dan de stekker uittrekt in België.
DENK ik hé...