Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best naar je eigen verzekeringsmakelaar gaan en daar raad vragen, in sé hebben alle verzekeringsmaatschappijen hun eigen specialletjes maar is het uiteindelijk 1 pot nat...Ben eens aan het kijken voor brandverzekering met inboedel. Zitten daar grote verschillen in tussen maatschappijen of is het de moeite niet om daar veel tijd in te steken?
ik zou het raar vinden indien een volwassen persoon geen HV of BV of FV heeft. Lijkt mij standaard.Toch wel opvallende dat quasi iedereen hier een hospitalisatieverzekering, brandverzekering en familiale verzekering heeft.
Het is minder standaard dan je denkt. Werkenden hebben meestal een hospitalisatieverzekering, maar wie arm is veel minder. En ouderen natuurlijk, vroeger was dit niet de gewoonte en het kost natuurlijk wel wat als je begint op hogere leeftijd.ik zou het raar vinden indien een volwassen persoon geen HV of BV of FV heeft. Lijkt mij standaard.
We krijgen ook minimaal 1x per week een telefoon van een (meestal oudere) klant die zegt dat hij/zij de familiale verzekering niet meer hoeft omdat ze toch geen kinderen of huisdieren hebben... Meestal lukt het dan om deftig uit te leggen waarvoor dat dient en zijn ze voor die 60/70 EUR wel overtuigd dat het nut heeft, als ze er écht op staan om dat niet langer verder te zetten, dan zetten we de uitleg nog eens op mail/brief (indien geen mail gebruikt wordt) met een opzeggingsdocument dat ze ons ondertekend kunnen terugbezorgen zodat we de opzegging verzorgen.Het is minder standaard dan je denkt. Werkenden hebben meestal een hospitalisatieverzekering, maar wie arm is veel minder. En ouderen natuurlijk, vroeger was dit niet de gewoonte en het kost natuurlijk wel wat als je begint op hogere leeftijd.
Vooral van familiale was ik verbaasd, omdat heel wat mensen het nut van een familiale niet altijd snappen
Klopt, ik zeg ook niet dat het logisch is, al zou je ook kunnen verschieten wat wél standaard voorzien is "door vadertje staat". Oudere / meer koppige mensen zien het vaak als "verloren geld" waarbij ze denken dit niet direct nodig te hebben. Als je niet op een eenpersoonskamer hoeft te liggen, vallen die honoraria / supplementen weg en wordt een groot deel toch terugbetaald.Ouderen hebben het toch statistisch gezien juist nodig?
Het kost in België ook amper iets. Ge moet zot zijn om het niet te hebben.
Ik denk dat iedere maatschappij een ander nummer heeft en dat hij/zij dit nummer moet koppelen in je dossier... standaard vraag lijkt mebij mijn ziekenhuis opname paar jaar terug, bij inchecken ‘s morgens, zo goed als eerste vraag:
“Heeft u een hospitalisatieverzekering”: ja
“Welke maatschappij?”:
Vraag me af welk nut het heeft dit te vragen.
Klopt, ik zeg ook niet dat het logisch is, al zou je ook kunnen verschieten wat wél standaard voorzien is "door vadertje staat". Oudere / meer koppige mensen zien het vaak als "verloren geld" waarbij ze denken dit niet direct nodig te hebben. Als je niet op een eenpersoonskamer hoeft te liggen, vallen die honoraria / supplementen weg en wordt een groot deel toch terugbetaald.
Hoe ouder je wordt, hoe duurder het ook wel wordt. Schoonvader van 67 jaar betaalt nu 87 euro per maand voor hospitalisatieverzekering.
Is er bij velen ook geen vrees voor een geneeskunde met twee snelheden?
Met hospitalisatieverzekering kan de arts wat meer aanrekenen/verdienen en dus beter zijn/haar best doen?
Zal wel niet kloppen natuurlijk, maar toch.
Het nut is dat sommige maatschappijen rechtstreeks betalen aan het ziekenhuis en anderen terugbetalen aan de patiënt.bij mijn ziekenhuis opname paar jaar terug, bij inchecken ‘s morgens, zo goed als eerste vraag:
“Heeft u een hospitalisatieverzekering”: ja
“Welke maatschappij?”:
Vraag me af welk nut het heeft dit te vragen.
De beste verzekering voor een gsm is er een die niet bestaat.Is er een bepaalde verzekering die je kunt aanraden bij aankoop van een smartphone?
Mijn inboedelverzekering (AG) is op een paar jaar tijd met 30% gestegen, geen idee of dit overal zo is, maar toch ook aan het kijken of dit niet goedkoper kan.Best naar je eigen verzekeringsmakelaar gaan en daar raad vragen, in sé hebben alle verzekeringsmaatschappijen hun eigen specialletjes maar is het uiteindelijk 1 pot nat...
Tjah, hoeveel was inflatie de afgelopen 3 jaar?Mijn inboedelverzekering (AG) is op een paar jaar tijd met 30% gestegen, geen idee of dit overal zo is, maar toch ook aan het kijken of dit niet goedkoper kan.