Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals die van op pagina 1 van dit topicik vind de nieuwe Civic (en ook de non- Type R) eigenlijk een heel mooie verschijning in het straatbeeld.
Op één of andere manier zijn die ook altijd kraaknet onderhouden en blinken ze enorm.
...zouden dat liefhebbersauto's zijn...
Dat is nu net de enige lelijke die ik ken!Zoals die van op pagina 1 van dit topic![]()

Onlangs wat rondgekeken voor een vakantiehuis te kopen daar. Dat valt qua prijs echt nog mee.Paar van mijn wagens
Heb momenteel ook nog een toyota LC DC die gemod wordt voor overlanding. Maar heb alleen een picture van de garage die hem ah modden is.
Let toch maar op, als gewoon een farm is dicht bij Kruger heb je security nodig. Is een estate bij kruger dan is het maar een estate.Onlangs wat rondgekeken voor een vakantiehuis te kopen daar. Dat valt qua prijs echt nog mee.
Was 110k, zag er redelijk uit en incl omgebouwde land cruiser. Alleen was het geen commercieel domein en mag je dus niet verhuren. Was ook vlakbij ingang van Kruger.
Interesse is wel gewekt voor eventuele investering daar.
Ging om dit:Let toch maar op, als gewoon een farm is dicht bij Kruger heb je security nodig. Is een estate bij kruger dan is het maar een estate.
Als je echt Greater Kruger wilt dan ga de goedkoopste grond iets van 3M ZAR zijn. Sommige gronden gaan over de 10M usd.
Zoals altijd wil je de echte ervaring, dan ga je moeten betalen.
Was waarschijnlijk Marloth dat je zag? Dat is maar bleh in mijn ogen. Als het moment daar is stuur maar gerust eens PM als je wilt.
.Klinkt misschien stom, maar een toffe garage.my cold start![]()

Klinkt misschien stom, maar een toffe garage.
Dat zou ik ook nog wel willen.

Als we dan toch bezig zijn:my cold start

Die 4 cilinders maken toch eigenlijk maar een belachelijk geluid hé... Pops, bangs en brommetjes die zo artificieel klinken.Als we dan toch bezig zijn:
Cold start in garage moet ik nog eens filmen![]()
Goh, zijn gewoon andere types motorisaties he. Je kan evengoed zeggen dat al die I6 motoren verbleken met het geluid van de V8 in die Camaro. En moest er dan een Ferrari of Lamborghini V12 naast staan, dan verbleekt die V8 weer...Die 4 cilinders maken toch eigenlijk maar een belachelijk geluid hé... Pops, bangs en brommetjes die zo artificieel klinken.
Een simpele 6 in lijn, zelfs de 2-liter NA met 150pk uit de E39 doet al die bakjes gewoon verbleken.