Welke wagen heb jij? Post your pics!

Vroeger in den "oude" tijd van 9Lives waren er ook nog zotte Ardennenritjes. Dat waren de tijden. Ik heb indertijd nog de eerste uitgestippeld met Jimmy (BMW E46 M3) en Geert (Nissan GT-R). Misschien moet dat hier eens terug gebeuren. Wat rondrijden, BBQ, terrasjes, etc.

#ikvoelm'nmidlifecrisisalopkomen

Vroeger in den "oude" tijd van 9Lives waren er ook nog zotte Ardennenritjes. Dat waren de tijden. Ik heb indertijd nog de eerste uitgestippeld met Jimmy (BMW E46 M3) en Geert (Nissan GT-R). Misschien moet dat hier eens terug gebeuren. Wat rondrijden, BBQ, terrasjes, etc.

Door iedereen is proberen mee te trekken naar een trackday is er wel een groepje dat dagelijks contact heeft via een ander platform. Doen vaak wel is samen een ritje of trackdays. Of allemaal samen roepen en discussieren met @anders.

Kan best wel leuk zijn en ergens nen strip trekke :love:

Ik zou hier graag is met iedereen op een verlaten strip staan en een dragrace houden. Elke keer als ik zo'n rally meerijdt hoop ik dat ze dit organiseren, echter helaas...
Jij hebt een 991 turbo s? Dat is volgens mij rond de 3 sec naar 100? Dan moet je al met van die gekke EV’s afkomen om dat te verslaan denk ik :p

Mijn 545e stage 1 (530 paarden) doet het in 4 seconden, en da’s al ferm rap.

Jij hebt een 991 turbo s? Dat is volgens mij rond de 3 sec naar 100? Dan moet je al met van die gekke EV’s afkomen om dat te verslaan denk ik :p

Mijn 545e stage 1 (530 paarden) doet het in 4 seconden, en da’s al ferm rap.
Bij Porsche zijn die launches wel echt door software mogelijk. Met een chip van zowel motor als versnellingsbak, zit je met een 718 al op 3,35s

Haha wtf. Is dat standaard? Of remap?
Standaard is 2.9, maar Porsche is wel vaker "conservatief" qua acceleratie. Dus als ge wat geluk hebt kunt ge daar misschien wel onder geraken.

Anyway, buiten wat extremen is er niet veel sneller dan een Turbo S in een sprintje he :P

En omdat het een Ducati was vlogen uw motoronderdelen ook bekan weg 😅
Amai slechtste moto ooit. 1198s panigale met volledige termignoni setup waardoor 211pk. Vreselijk, ketting om de vijf botte kapot, kon niet eens zien dat er genoeg naft in zat. De automatische verschakelaar dieje af en toe besloot om van racestand naar omastand te gaan waardoor ik bekan over men stuur vloog enzovoort. Mijn kawasaki zx12r uit japan geimporteerd was 1000000x beter.

Terug
Bovenaan