BitJager
Member
Ik blijf voorlopig bij deze 2.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

350k en ge moogt em hebben.Ik vind die heel vet, maar restwaarde gaat wel onderuit gaan volgens mij. Ford op zich is een deftig merk he, maar het is nu ook niet dat ze een gigantische ervaring hebben met supercars...
Moest ge uw Turbo S voor een prijsje weg doen, ik zoek nog wel iets nieuw![]()
Deal!50k en ge moogt em hebben.
Ligt volgens mij wel heel laag bij de grond. Instappen zal geen cadeau zijn (uitstappen ook niet)Dit weekend op autoscout aan het zoeken voor 2024. Mijn oog is op iets zoets gevallen. (serieus, geen clickbait) - echter NUL ervaring met dit merk.
![]()
Deal!
Zou em wat hoger zetten, heb nu al last met instappen. Zeker als ik bonen heb gegete durft er wat uitvliegen.Ligt volgens mij wel heel laag bij de grond. Instappen zal geen cadeau zijn (uitstappen ook niet)
Zijn niet alle Ford GTs geweldig in waarde omhoog gegaan? Zowel de oudste als de vorige? De nieuwe ook trouwens op het eerste zicht, verkoopt ruim boven sticker price.Ik vind die heel vet, maar restwaarde gaat wel onderuit gaan volgens mij. Ford op zich is een deftig merk he, maar het is nu ook niet dat ze een gigantische ervaring hebben met supercars...
Moest ge uw Turbo S voor een prijsje weg doen, ik zoek nog wel iets nieuw![]()
Dit weekend op autoscout aan het zoeken voor 2024. Mijn oog is op iets zoets gevallen. (serieus, geen clickbait) - echter NUL ervaring met dit merk.
![]()

Een auto als investering zien is al de eerste denkfout.
Iemand deze video al eens bekeken? Ik kan mezelf ook niet van de indruk ontdoen dat hoe duurder een (fun)wagen is hoe minder plezier ik eraan beleef. -.-
Stel je zou een “Porsche” overwegen. Wat heb je eraan als je het bekijkt als investering en amper 3000km per jaar mee rijdt. Nog maar te zwijgen van onvoorziene kosten of panikeert bij het minste krasje -.-
Op basis van de video zou ik terug een MX5 overwegen. Daily fun gans het jaar, comfort, lichtgewicht, lage kosten. Algemeen zorgeloze fun -.-
Ofwel is dit een “poor man’s” visie![]()
De normale burger lijkt in deze thread nochtans niet veel meer te zoeken te hebben.Forum maakt vooruitgang tegenover de Citroen Saxo's van vroeger. Sounds legit dus.
Goh waarom niet? Ja sommige posten higher end wagens. Maar als hier iemand een leuke golf of wat dan ook post komt er net even veel reactie op denk ik?De normale burger lijkt in deze thread nochtans niet veel meer te zoeken te hebben.
Ja die worden hier echt weggekeken. Plebs heeft hier niets te zoekenDe normale burger lijkt in deze thread nochtans niet veel meer te zoeken te hebben.

Werk dan wat harder héDe normale burger lijkt in deze thread nochtans niet veel meer te zoeken te hebben.
Iedereen die hier nu duurdere auto's post, is ooit ook gestart met iets "normaal" hoor. Ik vermoed dat mijn eerste post hier een Mercedes A160 (zo'n bommamodel) was...De normale burger lijkt in deze thread nochtans niet veel meer te zoeken te hebben.
Makro was de shit.Ik ben begonnen met een MGF. Heb meer staan sleutelen aan de wagen dan er echt deftig met gereden te hebben. En maar werken in de frituur, GB (ja de GB nog), Makro (die bestond nog) en in rusthuis, allemaal te samen voor centen te verdienen tijdens de studie.
We spreken nog over de tijd dat de kinderen in die speeltuin moesten, dat restaurant nog goed eten verkocht, en dat je de entree had met direct wc papier links en rechts gestapeld!Makro was de shit
Het lukt jullie anders wel goed om mensen uit te lachen precies, en op de een of andere manier dringt zich ook de nood op te verklaren hoe men begonnen is. Mij goed hoor, dit is niet mijn soort thread allessinds. Ajuus.Werk dan wat harder hé
Ik denk dat Poeperman aan het grappen was hoor...Het lukt jullie anders wel goed om mensen uit te lachen precies, en op de een of andere manier dringt zich ook de nood op te verklaren hoe men begonnen is. Mij goed hoor, dit is niet mijn soort thread allessinds. Ajuus.