Renegadexxripxx
Well-known member
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It’s pronounced Kin…Een KIA meeting dringt zich op!
Meerijden mag, maar wel enkel op de achterbank!

Meerijden mag, maar wel enkel op de achterbank!
Als er hier interesse is, kunnen we nog wel eens een meeting organiseren. Maar de praktijk leert dat dan uiteindelijk iedereen toch weer andere plannen heeft![]()

Ik heb gene KIA![]()
En anders rap ene KIA sticker kopen en over 't logo van uwen auto plakken - geen kat die dat gaat zien![]()
Duidelijk geen actieve poster in het Frietmeeting topic!Maar de praktijk leert dat dan uiteindelijk iedereen toch weer andere plannen heeft![]()

Ik kan er u alvast eentje geven: de prijs.
Dan moet ik eerst mijn scherm kuisen, want ik heb de onderste foto ondergekotst.
Het logo, 4 velgen en de 2 voorlichten.

Ik heb rond 2008 nog een tijd met een bedrijfswagen gereden van KIA. De Cee'd station wagon, 1.6 crdi met 115pk. Voor die tijd was die goed uitgerust, bouwkwaliteit was toen ook al top en dan nog eens een zeer lage prijs voor wat je kreeg.De Kia is meer futuristisch/moderner zou ik zeggen. Ze zijn wel goed bezig bij KIA de laatste jaren. Goede condities, auto's zijn van goede kwaliteit, veel value en hun EVs zijn van wat ik hoor qua technologie ook zeer goed. Logische keuze dus voor veel mensen.
Niet voor mij. Bij keuze voor een lease gaan kijken naar een EV6, maar helaas geen fit voor mij. Wagen gewoonweg veel te klein. Ik kan daar niet in gaan zitten zonder onderuit te moeten zakken in mijn stoel, zelfs in de laagste stand hoofd tegen het plafond (open dak versie wel). Achteraan moet ik mij gewoonweg bijna dubbel plooien. Ben slechts 1,88m , maar misschien wat groter dus dan de gemiddelde Koreaan.De Kia is meer futuristisch/moderner zou ik zeggen. Ze zijn wel goed bezig bij KIA de laatste jaren. Goede condities, auto's zijn van goede kwaliteit, veel value en hun EVs zijn van wat ik hoor qua technologie ook zeer goed. Logische keuze dus voor veel mensen.
Voor grote mensen is de IONIQ5 beter. Ofwel dat je probeert in de EV6 zonder open dak.Niet voor mij. Bij keuze voor een lease gaan kijken naar een EV6, maar helaas geen fit voor mij. Wagen gewoonweg veel te klein. Ik kan daar niet in gaan zitten zonder onderuit te moeten zakken in mijn stoel, zelfs in de laagste stand hoofd tegen het plafond (open dak versie wel). Achteraan moet ik mij gewoonweg bijna dubbel plooien. Ben slechts 1,88m , maar misschien wat groter dus dan de gemiddelde Koreaan.
ik heb due idd ook niet meer, en bij uibreiding zijn al mijn remote service knoppen wegNog BMW eigenaars die de app gebruiken voor dat voorverwarmen? (iOS)
Voor de update had ik gewoon een knop om de verwarming te starten. Dat lijkt nu weg te zijn en enkel een timer instelling is mogelijk?
Ik heb heel onregelmatige uren, dus die knop was heel handig dat ik hem gewoon kon laten starten wanneer ik wou, zonder die timer te moeten instellen.