Welke wagen heb jij? Post your pics!

Hier zijn vroeger toch nog meetings geweest? Denk dat @anders. en @Scifo daar voor iets tussen zaten?

Iedereen mag is wat rondjes rijden op Zolder dan met @anders. zijne Porsche!
Meerijden mag, maar wel enkel op de achterbank! :P

Als er hier interesse is, kunnen we nog wel eens een meeting organiseren. Maar de praktijk leert dat dan uiteindelijk iedereen toch weer andere plannen heeft :P

Meerijden mag, maar wel enkel op de achterbank! :p

Als er hier interesse is, kunnen we nog wel eens een meeting organiseren. Maar de praktijk leert dat dan uiteindelijk iedereen toch weer andere plannen heeft :p

Misschien moet ik rijden, als uw eigen vrouw u al niet vertrouwt aan het stuur, veiliger voor iedereen denk ik dan. :laugh:

Ik heb gene KIA :unsure:

En anders rap ene KIA sticker kopen en over 't logo van uwen auto plakken - geen kat die dat gaat zien :)

Zoek de 7 verschillen...

Schermafbeelding 2024-12-24 113010.png

Schermafbeelding 2024-12-24 113021.png

Dan moet ik eerst mijn scherm kuisen, want ik heb de onderste foto ondergekotst.

Ik kan het design van beide auto's wel appreciëren. Die Range is redelijk klassiek, maar toch totaal gene eenheidsworst. De KIA is dan weer veel meer gedurfd. Beide hebben ze een redelijk sterke persoonlijkheid, dus ge kunt moeilijk zeggen dat de designers een slechte job gedaan hebben. Ik vind de Range 10x mooier dan de KIA, maar dat is persoonlijke smaak. Aangezien genoeg mensen de KIA ook mooi vinden kan je niet zeggen dat het een lelijke auto is.

De Kia is meer futuristisch/moderner zou ik zeggen. Ze zijn wel goed bezig bij KIA de laatste jaren. Goede condities, auto's zijn van goede kwaliteit, veel value en hun EVs zijn van wat ik hoor qua technologie ook zeer goed. Logische keuze dus voor veel mensen.

De Kia is meer futuristisch/moderner zou ik zeggen. Ze zijn wel goed bezig bij KIA de laatste jaren. Goede condities, auto's zijn van goede kwaliteit, veel value en hun EVs zijn van wat ik hoor qua technologie ook zeer goed. Logische keuze dus voor veel mensen.
Ik heb rond 2008 nog een tijd met een bedrijfswagen gereden van KIA. De Cee'd station wagon, 1.6 crdi met 115pk. Voor die tijd was die goed uitgerust, bouwkwaliteit was toen ook al top en dan nog eens een zeer lage prijs voor wat je kreeg.
Ze zijn dan precies wat duurder geworden, wat sportievere auto's beginnen maken, jonger publiek aantrekken, dus ik heb nooit meer nagedacht om daar nog eens wat bij te kopen.
Tegenwoordig hebben ze wel weer een nette lijn van modellen vind ik. Ik zie ze ook terug meer en meer rondrijden, ook de niet-ev modellen. Jammergenoeg wel geen enkele dealer meer in de buurt sinds vorig jaar.

Ja zal zoiets zijn, ergens 10 jaar geleden is daar ineens een nieuwe wind beginnen blazen en sindsdien leveren ze goed werk!

Laatst bewerkt:
Ben vandaag dan toch is kunnen gaan testrijden met de Ioniq 5 N. Een hele tijd met een smile tot achter mijn oren gereden... In februari staat hem op den oprit. 😁

Niet voor mij. Bij keuze voor een lease gaan kijken naar een EV6, maar helaas geen fit voor mij. Wagen gewoonweg veel te klein. Ik kan daar niet in gaan zitten zonder onderuit te moeten zakken in mijn stoel, zelfs in de laagste stand hoofd tegen het plafond (open dak versie wel). Achteraan moet ik mij gewoonweg bijna dubbel plooien. Ben slechts 1,88m , maar misschien wat groter dus dan de gemiddelde Koreaan.

Niet voor mij. Bij keuze voor een lease gaan kijken naar een EV6, maar helaas geen fit voor mij. Wagen gewoonweg veel te klein. Ik kan daar niet in gaan zitten zonder onderuit te moeten zakken in mijn stoel, zelfs in de laagste stand hoofd tegen het plafond (open dak versie wel). Achteraan moet ik mij gewoonweg bijna dubbel plooien. Ben slechts 1,88m , maar misschien wat groter dus dan de gemiddelde Koreaan.
Voor grote mensen is de IONIQ5 beter. Ofwel dat je probeert in de EV6 zonder open dak.

Kan ook zijn dat in de EV6 GT dat het daar nog beter is door de niet elektrisch verstelbare, en ik dacht lager gemonteerde, kuipzetels. Kennis van mij die >1.9m is vond dat toch niet tegenvallen.

Nog BMW eigenaars die de app gebruiken voor dat voorverwarmen? (iOS)

Voor de update had ik gewoon een knop om de verwarming te starten. Dat lijkt nu weg te zijn en enkel een timer instelling is mogelijk?

Ik heb heel onregelmatige uren, dus die knop was heel handig dat ik hem gewoon kon laten starten wanneer ik wou, zonder die timer te moeten instellen.

Nog BMW eigenaars die de app gebruiken voor dat voorverwarmen? (iOS)

Voor de update had ik gewoon een knop om de verwarming te starten. Dat lijkt nu weg te zijn en enkel een timer instelling is mogelijk?

Ik heb heel onregelmatige uren, dus die knop was heel handig dat ik hem gewoon kon laten starten wanneer ik wou, zonder die timer te moeten instellen.
ik heb due idd ook niet meer, en bij uibreiding zijn al mijn remote service knoppen weg

Terug
Bovenaan