Green Mamba
Well-known member
Met zo'n trekpaard is een ongelukje snel gebeurdMaar 1 kind hebben![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met zo'n trekpaard is een ongelukje snel gebeurdMaar 1 kind hebben![]()

Met zo'n trekpaard is een ongelukje snel gebeurd![]()
Heb dit verhaal hier al is verteld denk ik maar mijn vrouw vond het spijtig dat in de RS de dochter niet mee kon.Ofwel heeft Nijntje z'n vrouw verkeerd verstaan bij 'Ik wil iets dat in 2s van 0-100 gaat' en moest haar eigenlijk een weegschaal gegeven hebben. (kidding ofc!)
Prachtige wagen, hopelijk veel plezier ermee.
Hoeveel plek heb je eigenlijk vanachter daar? Is toch echt voor kinderen, of kan daar effectief een volwassene inzitten?Heb dit verhaal hier al is verteld denk ik maar mijn vrouw vond het spijtig dat in de RS de dochter niet mee kon.
Toen ik zei dat ik de RS niet genomen had nu en gekozen had voor eentje met achterbank: ''Zo lief dat je voor het gezin gekozen hebt''
Denk dat dat een unicum is voor iemand die een GT3 koopt. I'll take it.
Hoeveel plek heb je eigenlijk vanachter daar? Is toch echt voor kinderen, of kan daar effectief een volwassene inzitten?
Dat is nu ook weer geen vergelijking he. Het zou wat zijn mocht dat niet zo'n verschil zijn.Maar echt wat een genot, oei gatje gelaten, even gas bijsteken, instant. Bij mijne handgeschakelde i10 ging dat proces de volle 10 seconden duren eer ie op dezelfde kruissnelheid zat...
Dat valt bij 911 echt (relatief) mee. Je worstelt eerst met hoofdruimte voordat beenruimte een probleem wordt.Hoeveel plek heb je eigenlijk vanachter daar? Is toch echt voor kinderen, of kan daar effectief een volwassene inzitten?
Nice!!!
Thnx!Nice!!!
Ik ben bang van niet want bij een perso staat het DIV logo altijd links i.p.v. in het midden bij gewone platen en daardoor zijn de letters nooit gecentraliseerdJa agreed, echter officiële plaat achteraan dus weet niet of ik daar iets aan ga kunnen doen![]()
Nice!!!
Kleuren en smaken!Thnx!
Even getwijfeld tussen blauw en rood, maar dat rood met rode remklauwen was het mooiste
+ Dat frozen blauw lijkt me echt krasgevoelig
Nice!!!
Kleuren en smaken!
Maar dat rood is ook wel eye-catching.
Kan eigenlijk niet zeggen dat ik dat al heb zien rijden?
Eigenlijk valt dat frozen wel mee naar krasgevoeligheid, het is blijkbaar toch wel een beenharde verf/toplaag die niet snel beschadigd.
De neus, motorkap en zijkanten vooraan zijn ppf gewrapped, maar de deuren en dak niet (kostelijk die Xpel).
Tot heden pakweg 30k km en nog nergens iets te zien van kras en/of schade op de onbeschermde bodypanels...
Ik heb er 1 op de baan gezien tot nu en dan dezelfde kleur nog eens op een i5m60Idd, ik denk ook niet dat ik al ooit een rooie gezien heb