Welke wagen heb jij? Post your pics!

Inderdaad gedurfde keuze die rode, zeer uniek. Zelf voor de M Brooklyn Grau gegaan, relatief braaf maar toch een beetje speciaal.

De frozen kleuren zijn zeer chique maar, los van de stevige meerprijs, dacht ik dat je daar mee moet oppassen om door de wasstraat te gaan?
Brooklyn grau, dat lijkt toch op het Nardo grijs van Audi?
Was de voorkeur van men vrouw qua kleur, maar die was er momenteel niet zoals ik hm wou

Knappe kleur wel!
Tevreden van de wagen?

Was de voorkeur van men vrouw qua kleur, maar die was er momenteel niet zoals ik hm wou

Knappe kleur wel!
Tevreden van de wagen?
Brooklyn heeft een touch lichtblauw wat ‘m lelijk maakt vind ik. Volgens mij is dat blauw grijs dat je heel vaak op een 320/330 ziet Skyscraper grau.

Laatst bewerkt:

Knappe kleur wel!
Tevreden van de wagen?
idd lijkt op Nardo van Audi. Heel content van de wagen (wel ook eerste EV, dus wat aanpassen met dat laden etc)

Was meer als reactie op het type grijs. Nardo van Audi is niet Brooklyn grau. Nardo lijkt veel meer op skyscraper.

Brooklyn grau is grijsblauw. Nardo is puur grijs.

Brooklyn
IMG_7456.jpeg

Skyscraper
IMG_7457.jpeg

Nardo
IMG_7458.jpeg

Dravit (individualkleur, maar dat lijkt er het meest op)
IMG_7460.jpeg

Je kan ook letterlijk Nardo Uni als individualkleur bestellen trouwens. Slechts 5 ruggen.

Laatst bewerkt:
ik vind ‘m niet mooi.

Teveel…. Ik weet niet wat maar teveel. De velgen passen ook niet bij de kleur.

Ps: tuurlijk wil ik hem, maar iemand met een bodemloze beurs mag ook wat kritiek krijgen

ik vind ‘m niet mooi.

Ps: tuurlijk wil ik hem, maar iemand met een bodemloze beurs mag ook wat kritiek krijgen
Zou dat niet door al die verlichting komen?
Als die buiten staat zal dat er vast een pak beter uit zien.

Trouwens die link naar de nummerplaat vind ik wel een grappige noot.

ik vind ‘m niet mooi.

ik ben vooral blij dat ze die bluts eruit hebben gekregen, toen we met zijn allen zijn gaan proefrijden.

en ook die is ook niet zo praktische he, ik krijg daar geen 4 kinderen in kwijt. En ik zou echt nooit gerust zijn om die ergens te parkeren buiten mijn garage (alhoewel met mijn kinderen weet ik niet of ik hem juist niet beter op straat kan zetten)

Maar vooral ferme auto, en veel plezier ermee!

Wat deftige fotos van de gt3, aangezien ik ze zelf niet beter kan nemen.

Wrapper wat fotos gemaakt dus logischer dat ik die deel. Daar was hij nog proper :laugh:
Prachtig, maar de verschillen met de 992.1 zijn toch wel zeer miniem van buitenaf gezien. De 911 in de voorgrille is een optie? Eerste keer dat ik dit zie of standaard op de .2?

Ik ben nu zeker geen die hard autoliefhebber maar knappe wagen met mooie details, stijlvol - ook het type wagen waar je eens rondom heen gaat als je die ziet geparkeerd staan.

Ik ben minder fan van het groen dan ik had gedacht, maar voor de rest blijft dat toch gewoon een absolute droomwagen. Zo een 911 met net iets extra zonder over the top te gaan.
Als ik morgen Euromillions win, wordt het dus gewoon dezelfde in 't blauw.

Zou dat niet door al die verlichting komen?
Als die buiten staat zal dat er vast een pak beter uit zien.

Dit trouwens!

Zijn minder bleek IRL dan op die foto.
Past heel mooi bij het groen met de chrome lijsten.

Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders was het maar saai op de weg :smile:

Terug
Bovenaan