haha is mijn vriendin die ermee gaan werken is.
Damn living on the edge
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha is mijn vriendin die ermee gaan werken is.
Heeft dat niet vooral met uw nummerplaat te maken?Daily driver life. Toch paar mensen is vreemd zien omkijken onderweg.![]()

Tweedehands BMW 3 van 40k? Dat is de diamanten velg editie?Wel de 3 series die ik op het oog had gebruikt waren rond de 40k.

Is dat dan zo verbazingwekkend dat er mensen zijn die auto’s leuk vinden en er bijgevolg ook wat meer geld aan willen spenderen?Tweedehands BMW 3 van 40k? Dat is de diamanten velg editie?
Mijn broek zakt toch regelmatig af van verbazing op dit forum![]()
Neen, iedereen doet wat hij wil.Is dat dan zo verbazingwekkend dat er mensen zijn die auto’s leuk vinden en er bijgevolg ook wat meer geld aan willen spenderen?

330i van eind 2024 met om en bij de 10k km's zit ook rond die prijs.Tweedehands BMW 3 van 40k? Dat is de diamanten velg editie?
Mijn broek zakt toch regelmatig af van verbazing op dit forum![]()
Ik keek dan ook specifiek op max 2jaar oud en 20k km.Neen, iedereen doet wat hij wil.
Maar een tweedehands BMW 3 van 40k... Ik vind er van 2021 met 45k km van 25k euro, vandaar dat ik verschiet. Dat moeten nogal een specifiek dure edities zijn dan
En als particuliere middenklasse een nieuwe BMW kopen, vind ik idd nogal spendy.
Gewoon een mening, meer niet![]()
Niet gedacht dat er nu al van ging komen maar morgen is hij dus definitief weg.Na 8 jaar (en besloten heb van hem voorlopig nog bij te houden) heb ik mijn auto nog eens laten soigneren met een volledige coating, incl velgen, motorruimte en interieurreiniging. Ik moet zeggen dat hij precies weer in showroomstaat staat
![]()
![]()
![]()
![]()
Proficiat.Niet gedacht dat er nu al van ging komen maar morgen is hij dus definitief weg.
Daarnet alle persoonlijke spullen eruit gehaald en naar fabrieksinstellingen gereset.
Koffer ingeladen met de originele ophangingsveren en de standaard spiegelkapjes.
De OZ velgen worden binnenkort te koop gezet.

Thx!Proficiat.
Voor mijn civic type-r nog geen animo.
Is dit gewoon model nog 5x114,3 ?? Zoja welke et?
Type-r is spijtig genoeg een uitzondering en is 5x120 maar nu zie ik dat de ioniq 5 ook 114,3 is.
Jaaren 114,3 gehad natuurlijk en nu
Ps wat komt er in de plaats?![]()
Is kwestie van te bepalen wat je zoekt in een auto I guess.Ik zit ook al een hele tijd te twijfelen om iets anders te kopen.
Ik rij nog altijd graag met mijn Megane gt grandtour, maar na 9 jaar en meer dan 100.000 km, het langste en meeste km dat ik al met dezelfde auto gereden heb, mag er toch wel eens iets anders komen.
Het is alleen moeilijk om te beslissen wat. In het verleden wist ik altijd vrij snel wat ik wou hebben, deze keer is dat toch moeilijker.
Ik ben ook wel een autoliefhebber, maar vind het gewoon te veel geld en het is gewoon een slechte investering + Weinig respect voor andermans spullen.
Met een extra sidenote dat die ADAS-systemen op nieuwe auto's vreselijk irritant zijn. Als je toevallig met een merk zit waar ze extra irritant zijn dan rij ik liever met een auto van een paar jaar oud dan met eentje die continu beept.Is kwestie van te bepalen wat je zoekt in een auto I guess.
Ben je echt een liefhebber of is het gewoon de insteek van 'ik wil wel eens iets anders maar echt nodig is het niet'.
Kan alleen maar zeggen dat als het geen pure liefhebberij is, weinig dat je stopt om niet gewoon je huidige wagen op te rijden. Wou dat ik wat minder autogek was want is nu eenmaal een absurde kost.
Met een extra sidenote dat die ADAS-systemen op nieuwe auto's vreselijk irritant zijn. Als je toevallig met een merk zit waar ze extra irritant zijn dan rij ik liever met een auto van een paar jaar oud dan met eentje die continu beept.
)