Mr.Anderson
Well-known member
Content van?Hier ook terug even een postje maken. Sinds 2 maand in bezit van dit beest. Nog geen seconde spijt van gehad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Content van?Hier ook terug even een postje maken. Sinds 2 maand in bezit van dit beest. Nog geen seconde spijt van gehad.
Is dat trouwens stealth grey? Is de kleur die ik ook gekozen heb danHier ook terug even een postje maken. Sinds 2 maand in bezit van dit beest. Nog geen seconde spijt van gehad.
Zit er daar nergens iets onder 25 menu's verstopt dat je dat kan uitzetten zelfs? Bij mijn Volvo kunt ge dat wel, maar voor die 3x in de laatste 200.000km dat die onnodig ingreep doe ik wel de moeite niet, veel te veel menu's doorlopen om de volgende keer dat je hem start automatisch weer aan te staan.Er is niets mis met een range rover die noodstop doet bij achteruit rijden van de oprit met nog meer dan 2 meter naar de weg. DAT IS VOOR DE VEILIGHEID @anders.
(en nee ze kunnen dat niet afzetten, ik heb dat gecheckt - ergo probleem doorgeschoven naar mijn vrouw)

Geen idee. Mijn probleem niet meer.Zit er daar nergens iets onder 25 menu's verstopt dat je dat kan uitzetten zelfs? Bij mijn Volvo kunt ge dat wel, maar voor die 3x in de laatste 200.000km dat die onnodig ingreep doe ik wel de moeite niet, veel te veel menu's doorlopen om de volgende keer dat je hem start automatisch weer aan te staan.![]()
Dat werkt dus niet bij nieuwe auto's. De ADAS systemen zijn er verplicht niet uit te coderen.Keyless entry en start hebben we tegenwoordig, maar ge zijt dan wel tijd aan het verspillen met die rommel uit te zetten.
Ik heb een ODB2 module gestoken in mijn wagen en via een app kan ik die bazaar uitzetten en dan blijft het ook uit.
Dat werkt dus niet bij nieuwe auto's. De ADAS systemen zijn er verplicht niet uit te coderen.
In theorie is alles mogelijk maar er zit heel veel verweven in elkaar d.m.v. canbus.Misschien nog ergens een backdoor in ne VW?
Die kunnen dat goed.
Wat ik zoek, iets met een hogere zitpositie dan de huidige auto, met mijn rugproblemen is dat wel interessant.Is kwestie van te bepalen wat je zoekt in een auto I guess.
Ben je echt een liefhebber of is het gewoon de insteek van 'ik wil wel eens iets anders maar echt nodig is het niet'.
Kan alleen maar zeggen dat als het geen pure liefhebberij is, weinig dat je stopt om niet gewoon je huidige wagen op te rijden. Wou dat ik wat minder autogek was want is nu eenmaal een absurde kost.
Het is een GT Grandtour, als de RS als Grandtour had bestaan had ik de GT waarschijnlijk ingeruild voor de RS toen die uitkwam.Ik ben ook wel een autoliefhebber, maar vind het gewoon te veel geld en het is gewoon een slechte investering + Weinig respect voor andermans spullen.
Edit: als hij nu met een Megan Grandtour rijd, zal hij eerder naar gewone auto's neigen, zoals ik vermoed ik.
Van Jeep nog niet veel goeds gehoord eerlijk gezegdCompass zou ik van wegblijven. Heb er zo id fleet en al best wel wat miserie mee gehad. (Tot zelfs vastgelopen motor). Kleine samplesize maar geef het toch maar even mee!

Is dat trouwens stealth grey? Is de kleur die ik ook gekozen heb dan
Content van?
Zoveel verschil tov premium AWD dan? Qua geluid al niet, dat weet ikJa heel tevreden tot nu toe. Vooral leuk met die extra accenten tov de premium AWD en RWD versie. De wagen is ook zachter afgeveerd en deze is aanpasbaar (sport versus gewoon). De sportzetels geven ook een meerwaarde.
Kleur is inderdaad stealth grey.
de rest zo geen idee van, ja nóg sneller zeker he?Hij rijdt toch net harder? Mijn Model 3 Performance is in de gewone stand harder dan een gewone Model 3. En in de sportstand vrij stug, maar das wel nodig als je aan hoge snelheid het beter bochtenwerk wil verrichten. Anders wordt hij te zweverig.Ja heel tevreden tot nu toe. Vooral leuk met die extra accenten tov de premium AWD en RWD versie. De wagen is ook zachter afgeveerd en deze is aanpasbaar (sport versus gewoon). De sportzetels geven ook een meerwaarde.
Kleur is inderdaad stealth grey.
Ja, vooral nog sneller, sportzetels, 21" wielen met zeer goeie banden, 16" QHD scherm, sportiever exterieur, rode remklauwen, adaptieve ophanging, ...Zoveel verschil tov premium AWD dan? Qua geluid al niet, dat weet ikde rest zo geen idee van, ja nóg sneller zeker he?
Hij rijdt toch net harder? Mijn Model 3 Performance is in de gewone stand harder dan een gewone Model 3. En in de sportstand vrij stug, maar das wel nodig als je aan hoge snelheid het beter bochtenwerk wil verrichten. Anders wordt hij te zweverig.

Uw Porsche heeft dat volgens mij ook zeNiet om met stenen te gooien maar heb al met de hele range van 3,Y,S gereden in zowel normale als plaid modellen en vond eigenlijk ze allemaal zeer bagger sturen. Comfortabel snap ik wel maar je omschrijving van zweverig is wel redelijk accuraat, ook bij de plaid modellen wat mij betreft. Denk dat het vooral het feit is dat het sturen heel 'virtueel' aanvoelt en je eigenlijk weinig tot geen feedback krijgt uit het stuur. Geeft weinig natuurlijk vertrouwen. (Al ben ik op vlak van sturen ongetwijfeld een pak veeleisender dan de gemiddelde bestuurder).
Vond dat die ook zo een heel vreemde eigenschap hadden van precies een exponentieel vergrotende stuurhoek die niet lineair meeschaalt met hoe ver je het stuur draait. Bij een BMW i8 had ik dat gevoel ook enorm. Niet direct, zweverig dus
Voor comfortabel en chill van A naar B zal dat voor het overgrote deel perfect zijn maar is zeker een van de hoofdredenen waarom ik persoonlijk daar zelf niet mee zou willen rijden. De Range Rover rijdt ook enorm loemp en log maar daar kreeg ik meer het gevoel in men handen en billen wat de wielen aan het doen waren dan een Model 3 bv. Erg vreemd. (en dat ding stuurt ook gewoon shit obv)
"Power Steering Plus".Ja, het blijft elektrische assistentie en geen hydrologische assistentie. Maar kwa grip moet hij niet onder doen voor een BMW M3 bv. Laptimes zijn gewoon gelijk tot de batterij overhit. Wat niet gebeurd op de openbare weg.Niet om met stenen te gooien maar heb al met de hele range van 3,Y,S gereden in zowel normale als plaid modellen en vond eigenlijk ze allemaal zeer bagger sturen. Comfortabel snap ik wel maar je omschrijving van zweverig is wel redelijk accuraat, ook bij de plaid modellen wat mij betreft. Denk dat het vooral het feit is dat het sturen heel 'virtueel' aanvoelt en je eigenlijk weinig tot geen feedback krijgt uit het stuur. Geeft weinig natuurlijk vertrouwen. (Al ben ik op vlak van sturen ongetwijfeld een pak veeleisender dan de gemiddelde bestuurder).
Vond dat die ook zo een heel vreemde eigenschap hadden van precies een exponentieel vergrotende stuurhoek die niet lineair meeschaalt met hoe ver je het stuur draait. Bij een BMW i8 had ik dat gevoel ook enorm. Niet direct, zweverig dus
Voor comfortabel en chill van A naar B zal dat voor het overgrote deel perfect zijn maar is zeker een van de hoofdredenen waarom ik persoonlijk daar zelf niet mee zou willen rijden. De Range Rover rijdt ook enorm loemp en log maar daar kreeg ik meer het gevoel in men handen en billen wat de wielen aan het doen waren dan een Model 3 bv. Erg vreemd. (en dat ding stuurt ook gewoon shit obv)
Ja, het blijft elektrische assistentie en geen hydrologische assistentie. Maar kwa grip moet hij niet onder doen voor een BMW M3 bv. Laptimes zijn gewoon gelijk tot de batterij overhit. Wat niet gebeurd op de openbare weg.
Het gevoel in het stuur betert een beetje als je assistentie op zwaar zet, de ophanging in sport en op 20” met laag profiel banden maar het zal geen BMW, Porsche of Simucube gevoel zijn.
Ondanks dat voor mij de zaligste auto die ik gehad heb, maar de echte deftige machines passen helaas niet in mijn budget. Ik zal wel op de sim rondjes draaien als ik Porsche of BMW wil rijden…
En ik bedoelde echt wel de ophanging. Soms rij ik er wel eens goed mee door op de lokale op en afritten en als je aan 180kmh de remmen in gaat en begint in te sturen, is hij een stuk stabieler met de ophanging in sport. Aan normale snelheden kun je beter in comfort rijden.

Geen idee wat de correcte term is, maar het is dat dartelenStijver dus minder 'dartelen' onder zwaar remmen he.
Ik bouw vaak snel vertrouwen met auto's om limieten op te zoeken maar bv bij zo een Tesla, zou dat veel langer duren voor mij. (Niet relevant voor normaal gebruik op de weg) maar ik bedoel ermee dat ik door die 'disconnectie' met dat stuurgevoel dat het geeft daar precies meer op mijn hoede mee ben.
Heb dat nog al gezegd maar bv op de snelweg als het heel druk is, rij ik VEEL meer op gemak in de Lotus Exige dan in die Range Rover door die communicatie van het stuur (en dan ook het feit dat die responsiever is wegens geen flatgebouw op wielen)![]()