Welke wagen heb jij? Post your pics!

Sjieke wagen maar geen mooie wagen.
De verzonken deurgrepen op alle recente BMW’s vind ik echter heel goedkoop ogen.

Post eens wat interieurfoto's, dan kan je de mensen misschien iets meer bekoren?

Ik ben persoonlijk ook geen fan van de looks, maar performance-wijs, zowel snelheid als comfort, zal wel top zijn!

Geniet er zo veel mogelijk van!

Post eens wat interieurfoto's, dan kan je de mensen misschien iets meer bekoren?

Ik ben persoonlijk ook geen fan van de looks, maar performance-wijs, zowel snelheid als comfort, zal wel top zijn!

Geniet er zo veel mogelijk van!
Ik vind dat allemaal relatief. Is het de mooiste 5-reeks ooit? nee, zeker niet.
Maar het is nu niet dat een EQE ofzo wel knap is... Het is (met voorsprong) de knapste EV-break die je momenteel kan kopen.

Maar het is nu niet dat een EQE ofzo wel knap is... Het is (met voorsprong) de knapste EV-break die je momenteel kan kopen.

Qua schoonheid zou ik de Porsche Taycan Turismo of Volkswagen ID7 Tourer toch eerst kiezen.

Of verhuizen naar Nederland en een Nio ET5 Touring kopen.

Deels akkoord.

Ik zou inderdaad de Taycan er boven zetten (als je die echt als "break" ziet)

Deels akkoord.

Ik zou inderdaad de Taycan er boven zetten (als je die echt als "break" ziet)
Ja oké, maar een Taycan ST heeft 446l-1212l kofferruimte en de i5 570l-1700l. Die 2 kan je nu echt moeilijk dezelfde klasse qua ruimte noemen.
Een beetje zoals zeggen dat een BMW 4 niet zo'n knappe 4-zitter coupé is, want een 911 is knapper :p

Maar wel andere voordelen als 800V architectuur, sneller laden,...

Maar je had het over de knapste break, niet over specificaties en binnenruimte.

Vind de GT ook een hele knappe bak, maar die was nog wat buiten budget 😅. Ik zou het ook geen break noemen, dat is toch eerder een hatch?

Eerste keer schoolrun mee gedaan, laten we zeggen dat het goed is dat het vakantie is :unsure:. Die 10 kleine parkeerplaatsen aan het school aan een klein landwegje zijn niet ideaal voor een auto van 5m!

Weet nu ni of het pianolak is maar het blinkt inderdaad serieus :) Zal de toekomst uitwijzen hoe proper dat zal blijven.
Ik heb zo ne blinkend zwart gelakte diffuser, en daar staat nog geen kraske op na een jaar (al kan het zijn dat die momenteel onder het vuil zitten :unsure:). Ge zou bijna denken dat ze er rekening mee gehouden hebben dat dat aan de buitenkant zit. :p

Ik vind die achterkant trouwens één van de schoonste achterkanten die BMW gemaakt heeft de laatste jaren. Al komen die zwarte accenten nu precies niet zo goed tot zijn recht op de foto.

Breaks blijven toch voor mij bij de mooiste gezinswagens. Mooie vette bak. Geeft enkel maar druk op mijn geduld voor wanneer de mijne er aan komt (nog wachten tot eind oktober wanneer de lease van de huidige 5 touring afgelopen is). Zal er wel volledig anders uitzien langs buiten (zonder M pakket, andere kleur, minder zwart als in minder opvallende zwarte delen). Virtuele versie ervan

Laatst bewerkt:
Vind de GT ook een hele knappe bak, maar die was nog wat buiten budget 😅. Ik zou het ook geen break noemen, dat is toch eerder een hatch?

Eerste keer schoolrun mee gedaan, laten we zeggen dat het goed is dat het vakantie is :unsure:. Die 10 kleine parkeerplaatsen aan het school aan een klein landwegje zijn niet ideaal voor een auto van 5m!
Gratis tip van de dag: don't buy a Range Rover.
Geestig hoor, achterwaarts in Brussel een ondergrondse parking proberen uit te rijden omdat je niet binnen geraakt :laugh:

Ik vind ook dat je je weinig moet aantrekken van wat een ander denkt van je wagen. Is gewoon een nette bak. You like it? Das het enige dat telt toch? Das beter dan de Nijntje way: een daily kopen van veel geld en altijd denken ''nooit meer dit'' haha

Breaks blijven toch voor mij bij de mooiste gezinswagens. Mooie vette bak. Geeft enkel maar druk op mijn geduld voor wanneer de mijne er aan komt (nog wachten tot eind oktober wanneer de lease van de huidige 5 touring afgelopen is). Zal er wel volledig anders uitzien langs buiten (zonder M pakket, andere kleur, minder zwart als in minder opvallende zwarte delen). Virtuele versie ervan
Heel clean! Hier rijd er een Berline rond in het zwart, kan hem zo wel smaken maar heb niet graag een zwarte wagen. Vind het een beetje zonde om de lijnen zo te verbergen.

Kan je geen andere velgen nemen? Dat waren denk ik wintervelgen niet?

Wel knap dat je niet beoordeeld op het uiterlijk.
Azo een lelijk spel. :unsure:
Ale, elk zijn smaak he.

Edit: volgens mij ligt het aan het kleur, die zwarte delen komen voor mij verschrikkelijk over, moest die auto een donker kleur hebben, zou het al schelen imo.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik die auto zo lelijk vind. Want bmw smijt echt met de kortingen om die EV’s verkocht te krijgen.
In het zwart valt die wel een stuk beter mee, omdat dan het design een pak minder opvalt.
Maar die 5,09m lengte is ook wel iets dat me serieus tegenhoudt.

Heel clean! Hier rijd er een Berline rond in het zwart, kan hem zo wel smaken maar heb niet graag een zwarte wagen. Vind het een beetje zonde om de lijnen zo te verbergen.

Kan je geen andere velgen nemen? Dat waren denk ik wintervelgen niet?
Het was inderdaad wel een doordachte keuze (samen met de garage) om voor sophistograu te gaan (echt zwart zwart wou ik nu ook niet, had dit al op mijn A6) om weinig contrast met de andere zwarte delen onderaan te hebben. Zijn nog speciaal naar buiten alle andere bmw's van de garage gaan bekijken om te zien wat ons het meest aanstond. De lijnen zullen iets minder opvallen maar in de non M pakket uitvoering en als hij mooi gewassen is zullen ze nog genoeg zichtbaar zijn.

Jouw uitvoering spreekt me ook wel aan, beetje meer in your face maar in die uitvoering mag/moet dit ook wel (imho).

Velgen had ik inderdaad misschien beter naar de andere opties moeten kijken maar was al blij dat ik eens in een bedrijfswagen qua velgen eens groter kan gaan dan de standaard van 16-17 inch (ben gene moeilijke mens). Denk dat ik het budget voor velgen in Harman Kardon of panodak heb gestoken. We zien wel hoe hij er in het echt zal uitzien binnen een viertal maand. Kunnen dan de foto's eens naast elkaar leggen ;)

Misschien ben ik een slechte fotograaf, is mogelijk :p
Maar ik heb graag dat contrast.

Nu de middenconsole is ook in pianolak en daar vind ik het nu wel jammer. 1 dag en je ziet overal vingerafdrukken.
Gouden tip: ga naar een wrapper en laat de pianolak van het interieur in de PPF steken! Heb dat bij de RRS ook gedaan.
Men AMG had ook pianolak, absolute horror. Je mag nooit stofjes ook wegvegen met de vinger FYI, geeft ook krassen.

Gewoon laten wrappen! Is je wagen bij herverkoop ook qua interieur mint.

Terug
Bovenaan