Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat allemaal relatief. Is het de mooiste 5-reeks ooit? nee, zeker niet.Post eens wat interieurfoto's, dan kan je de mensen misschien iets meer bekoren?
Ik ben persoonlijk ook geen fan van de looks, maar performance-wijs, zowel snelheid als comfort, zal wel top zijn!
Geniet er zo veel mogelijk van!
Ik ben ook fanSupervette bak!

Ik vind dat allemaal relatief. Is het de mooiste 5-reeks ooit? nee, zeker niet.
Maar het is nu niet dat een EQE ofzo wel knap is... Het is (met voorsprong) de knapste EV-break die je momenteel kan kopen.
Deels akkoord.Ik vind dat allemaal relatief. Is het de mooiste 5-reeks ooit? nee, zeker niet.
Maar het is nu niet dat een EQE ofzo wel knap is... Het is (met voorsprong) de knapste EV-break die je momenteel kan kopen.
Ja oké, maar een Taycan ST heeft 446l-1212l kofferruimte en de i5 570l-1700l. Die 2 kan je nu echt moeilijk dezelfde klasse qua ruimte noemen.Deels akkoord.
Ik zou inderdaad de Taycan er boven zetten (als je die echt als "break" ziet)

. Ik zou het ook geen break noemen, dat is toch eerder een hatch?
. Die 10 kleine parkeerplaatsen aan het school aan een klein landwegje zijn niet ideaal voor een auto van 5m!Ik heb zo ne blinkend zwart gelakte diffuser, en daar staat nog geen kraske op na een jaar (al kan het zijn dat die momenteel onder het vuil zittenWeet nu ni of het pianolak is maar het blinkt inderdaad serieusZal de toekomst uitwijzen hoe proper dat zal blijven.
). Ge zou bijna denken dat ze er rekening mee gehouden hebben dat dat aan de buitenkant zit. 
Ja klopt, ik bedoel in pianolak - accentueert het gewoon teveel, of het ligt aan de foto.Die zwarte bumper dat zit toch al even op elk courant BMW model![]()
Gratis tip van de dag: don't buy a Range Rover.Vind de GT ook een hele knappe bak, maar die was nog wat buiten budget. Ik zou het ook geen break noemen, dat is toch eerder een hatch?
Eerste keer schoolrun mee gedaan, laten we zeggen dat het goed is dat het vakantie is. Die 10 kleine parkeerplaatsen aan het school aan een klein landwegje zijn niet ideaal voor een auto van 5m!

Heel clean! Hier rijd er een Berline rond in het zwart, kan hem zo wel smaken maar heb niet graag een zwarte wagen. Vind het een beetje zonde om de lijnen zo te verbergen.Breaks blijven toch voor mij bij de mooiste gezinswagens. Mooie vette bak. Geeft enkel maar druk op mijn geduld voor wanneer de mijne er aan komt (nog wachten tot eind oktober wanneer de lease van de huidige 5 touring afgelopen is). Zal er wel volledig anders uitzien langs buiten (zonder M pakket, andere kleur, minder zwart als in minder opvallende zwarte delen). Virtuele versie ervan
Ja klopt, ik bedoel in pianolak - accentueert het gewoon teveel, of het ligt aan de foto.

Pianolak is gewoon een materiaal dat ze zouden moeten verbieden in auto'sMisschien ben ik een slechte fotograaf, is mogelijk
Maar ik heb graag dat contrast.
Nu de middenconsole is ook in pianolak en daar vind ik het nu wel jammer. 1 dag en je ziet overal vingerafdrukken.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik die auto zo lelijk vind. Want bmw smijt echt met de kortingen om die EV’s verkocht te krijgen.Wel knap dat je niet beoordeeld op het uiterlijk.
Azo een lelijk spel.
Ale, elk zijn smaak he.
Edit: volgens mij ligt het aan het kleur, die zwarte delen komen voor mij verschrikkelijk over, moest die auto een donker kleur hebben, zou het al schelen imo.
Het was inderdaad wel een doordachte keuze (samen met de garage) om voor sophistograu te gaan (echt zwart zwart wou ik nu ook niet, had dit al op mijn A6) om weinig contrast met de andere zwarte delen onderaan te hebben. Zijn nog speciaal naar buiten alle andere bmw's van de garage gaan bekijken om te zien wat ons het meest aanstond. De lijnen zullen iets minder opvallen maar in de non M pakket uitvoering en als hij mooi gewassen is zullen ze nog genoeg zichtbaar zijn.Heel clean! Hier rijd er een Berline rond in het zwart, kan hem zo wel smaken maar heb niet graag een zwarte wagen. Vind het een beetje zonde om de lijnen zo te verbergen.
Kan je geen andere velgen nemen? Dat waren denk ik wintervelgen niet?

Gouden tip: ga naar een wrapper en laat de pianolak van het interieur in de PPF steken! Heb dat bij de RRS ook gedaan.Misschien ben ik een slechte fotograaf, is mogelijk
Maar ik heb graag dat contrast.
Nu de middenconsole is ook in pianolak en daar vind ik het nu wel jammer. 1 dag en je ziet overal vingerafdrukken.